İSTANBUL DA METROBÜS TE YOLCULUK YAPMAK ZOR MU?

Trafik çok var diye akşam Mecidiyeköy tarafına metrobüs ile girip gelmek istedim. tabiki çok hızlı trafik siz güzel bir sistem. fakat yolcular bilinçsiz. Klima çalışıyor fakat ne hikmetse camları açıyorlar. Tabiki bu durumda soğumasını beklemek hata olur. metro ve metrobüs te camların sabit olmasi tarafıyım siz?
İSTANBUL DA METROBÜS TE YOLCULUK YAPMAK ZOR MU?
İSTANBUL DA METROBÜS TE YOLCULUK YAPMAK ZOR MU?
Cevapla