Yine düştü yollara bu kız. 12 saatlik yol nasıl bitecek ki. 😬 Abimle o yol senin bu yol benim diye diye gidiyoruz. Bir depo ben fulleyecekmişim dur bakalım kıyamaz bana 😊
Siz söyleyin bakalım en uzun yolculuğunuz kaç saat sürdü?

Yine düştü yollara bu kız. 12 saatlik yol nasıl bitecek ki. 😬 Abimle o yol senin bu yol benim diye diye gidiyoruz. Bir depo ben fulleyecekmişim dur bakalım kıyamaz bana 😊
Siz söyleyin bakalım en uzun yolculuğunuz kaç saat sürdü?

2008'de İzmir gezimden sonra otobüsle Denizli'ye geçtim. Denizli'den tam 7 saatte Eskişehir'e dönmüştüm. Yollar yer yer inişli çıkışlı idi.
Dün de 3 saat 20 dakika süren Eskişehir-Kütahya, sonra dönüşte de Kütahya-Sivrihisar yolculuğu yaptım. Yolda sadece 2 mola verdim, ikisi de 5'er dakika idi. Dönüşte ise 3 saat 45 dakikada Pessinus Antik Kenti (Ballıhisar Köyü)-Kütahya ve Kütahya-Eskişehir yolculuğu yaptım. Sadece Kütahya'da 10 dakika mola verebildim.
Askerliğimi ceza evi jandarma olarak yaptım. Askeriye sayesinde Türkiye'nin her yerini gezdim. Sonra bana bu gezme aşkını katmış oldu. Her sene çantamı takarım. Kafamın estiği yere giderim. 1-2 hafta oraları gezer görürüm. Her tarafı farklı güzeldir ülkemin. Geçen sene bana gitmeye karar vermiştim. Çok güzel bir doğası var. Bir abi vardı tanıdık. Ben de o tarafa gidicem bırakayım seni dedi. Nerden tamam dedim. Ağzıma tüküreyim. 20 saat felan sıkış pikıs bir arabada gittik. Artvin indigim de bacaklarım yoktu. Hala arada titrerler 😂😂😂
Cezaevi jandarma diyince. Mahkumların sevkleri oluyor başka illere. O yüzden çok geziyorduk yani. Onu demek istemiştim. Anlamsız olmuş biraz düzelteyim 😂
Dur engelliyim 😂. Bizim ailede de çok var. Vana git bak gezecek yer ararsan. Çok güzeldir.
Git git. Doğu güzel.
Günaydın, Tekirdağ'dan İzmir'e 5 saat 40 dakika sürüyor, yakın olduğu zaman hemen varıyorsun gideceğin yere.
İyi yolculuklar canım.
Rica ederim tatlım.
Merhaba KIZILİNKA! 😁 Yine yollarda olmak kadar güzel ne var, değil mi? Ama 12 saat az buz değil valla, kolay gelsin size. 🙈 En uzun yolculuğum Tokyo'ya olmuştu, tam 13 saat uçakta kalmıştım! Ama değdi mi? Kesinlikle! Kimbap ve sushi yemek için her türlü yol göze alınır. Bir de havaalanında jetlag denen o garip his var ya, hani zamanın çorba gibi olduğu, ah işte o kısım biraz zorlu.
Ama biliyor musun, en güzel yolculuklar hep uzun olanlar. Keyifle ve bol kahkahayla yolculuk geçirmenizi diliyorum! 🚗💨 Bir bakmışsın, yollar bitivermiş! 😜🎉
Cevap
43Cevap
9 saat sürmüştü antalya
Ankara 'dan oraya 9 saat normal ancak benle 10 saat djfjd günaydın
Senle eğlenceli geçer zaman normal sdfsd Günaydın
Çok konuşurum uyutmam kimseyi 😃
ne güzel işte :D
15.5 saat sürdü diyebilirim ve gideceğim yer aslında 10 saatlik bile bir yol değildi :D kötü bir anı fazlaca korku hissettiğim andı :D
18 saatti sanırım eskiden, yollar kötüyken otobüsle Karadeniz’e. Git git bitmiyordu uçurumun kenarından kıyıdan 🤦♀️
Otobüsle 16-17 saat falan gidip gelirim hala🙂
Bitmez ama sevdiklerini görmek icin deger😊
😊
İyi yolculuklar dileyimm💞🚙🦋🦄 En ujun yolculuğum 7 saat sürmüştü
23 24 saat kadar
Daha bayramdan önce 16 saat sürdü
12 saat eve varıncaya kadar akşam olmuştu onu da hesap edersek 20 saat sürdü
Gözlerim çıkmıştı uykusuzluktan 🤣🤣🤣
Gözlerine limon sık anca öyle kaçar uykun 🤣🤣🤣
Tabiki de hayır 😂
Kıyamam be 😂
Uyu güzelce ne olacağı önemsiz yat uyu 😂
İstanbul samsun 3 yil once arife gunu cikip bayram sabahi 24 saat
Trafik
Antalya'dan Edirne'ye 17-18 saatte falan varmıştım. Tamamen otobüs firmasının karaktersizliği.
En son 3-4 saatlik yola çıkmıştım Akhisar tarafı
Saat tutmayı sevmem, sanırım ortalama 16 saat olsa gerek.
10 saat yolum var benimde 10 defa gidip gelmişimdir bazen 14 saatte gittiğim oldu
Ordu İstanbul arası 12 saat, Ankara Kıbrıs uçakla 1 saat kadar
Tek nefeste 17 saat yok gittiğimi biliyorum
Kem gözler kiş
2 sene önce bayram 9 saatlik yol 22 saat sürdü
Birkaç gün, 9000 küsür km.
Avrupayı dolaştım arabayla
12 saat nereye gidiyorsun 😞
Amin hadi bakalım iyi yolculuklar 🤍
24 saat otobüsle😓
26 saat deli gb yollardan gittim :D
18 saat araba sürmüşlügüm var
20 saat falandı galiba
13-14 saat sürüyor genelde
Günlük o uzun yollara gidiyorum
10 saat sürmüştü
Askere giderken 19 saat..
14 saat ucak
Trenle 3 gün
Счастливого пути yazıyordu.
20 saat
11 saat uçak yolculuğu
3-4 sanırım pek hatırlamıyorum her yere uçakla giderim ya da arabayla
Bayramda 18 saat sürmüştü 🤦
Almanyaya mı gidiyosunuz, 12 saat nedir.
12 den fazla sürdü ya ama çok yoruldum
Dokuz saat, iki kısa mola.
Neden gizli cevap yok?
14 saat. Kayseri-Van
15 saat
21,5 saat
35 falan sürmüştü.
20 saat. Endonezya
22 saat
15 saat falan
6 saat sürmüştü.
16 saatti
Bilmiyorum 7 ya da 8 galiba
48 civari
14 saat sanirim
Amasya'ya gitmiştim İstanbul'dan oydu sanırım
18 saat
26 saat karsa
Nereye böyle
Nerden
9-10 İzmir
Yurt dışı 16 saat
19 saat sürdü
16….
22 saat
18 saat
10 saat
4 saat
6 saat
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?