Çarşıya tek başıma gidip gezsem bunda utanılacak bir şey var mı?

Ben çok utangaç biriyim otobüse binip evin biraz uzağındaki çarşıya gidip gezsem tek başıma bir şey olur mu niyeyse bunu yapmaya utanıyorum ya
Çarşıya tek başıma gidip gezsem bunda utanılacak bir şey var mı?
Cevapla