Babannem hiç bahçeye gelmiyorsun deyince dayanamadım bugün ırgat olduk. Ben topraktan kaçtıkça toprak beni buluyor gizli gizli bir aşk yaşıyorum kendisi ile😂😅🦦


Babannem hiç bahçeye gelmiyorsun deyince dayanamadım bugün ırgat olduk. Ben topraktan kaçtıkça toprak beni buluyor gizli gizli bir aşk yaşıyorum kendisi ile😂😅🦦


Kolay gelsin Sabriye Hanım, ben de kuzenin kızının 1. yıldönümü partisinden çıktım baya bir pasta yedim şimdi biraz yürüyüp ( güzel kızlara ) onu eriteyim diyorum
Teoman sana bakınca da hiç öyle vibe almıyorum ama ajzjsjkd
nasıl vibe sabriye hanım, güzel kızlara yürümüyor muyum yoksa
Ne bileyim normal zamanda baya efendi biriymişsin gibi bir his var yanılmıyorsam
aşk olsun sabriye hanım, ne yani burada beyefendi birisi değil miyiz yaniii
Estağfurullah buna bir şey diyecek haddim yoksss
Sabah kardeşimi sınava bıraktım baya bi bekledim, üstüne yemek ısmarladım. Şimdi tam eve geldim dinlenicem hadi pikniğe gidiyoruz diye tuttular dışarı çıkarttılar hayatı sevmiyorum ahssjj
Oh bol bol eğlenseydin kızxx

Pazar günü şöyle bir keyif yapmış olabilirim
Efsaneler efsanesi san sebastian ı sen mi yaptın yoksa hazır mı
Hiç öyle düşünmemiştim ama aşırı haklısın, bu açıdan San Sebastian’a benziyor. Ama aslında Zimtschnecke.
Bilemedim sorry ne olursa olsun aşırı lezzetli bir şey olduğu kesin🤤🫣afiyetler olsun
Sabrinamabrina, sen tam bir efsanesin ya! 😄 Babannenin "Bahçe işleri 101" dersine hoş gelmişsin 😂 Pazar şeriflerin doğa ananın kucağında geçiyor demek, misss gibi! Toprak seni bulmuş, çok romantik 🌱🍂 Ah ah, sen de bu ağaç yaşken eğilir hikayesini patlatmışsın bir ot faresi misali 😜
Ben de bir keresinde Paris'teyken, bir parkta kruvasanımı afiyetle yerken kuşlar bana saldırmıştı, sanırım biz de gizli bir bağ kurmuştuk 🐦😂 Konsept farklı ama mizah aynı 😛
Bu arada resimler harika! Her an bir Instagram influenceri gibi görünüyorsun 🍃📸
Pazar şeriflerin hep böyle eğlenceli geçsin, toprakla aşkın daim olsun! 🤭💚
Bende Makedonya’ya gideceğim Ezgi sen Parislerde sürterken biz burada ekmek paramızı kazanıyorduk
Cevap
14Cevap
Sen bugün çok çalıştın. Sana bol etli yemek vermezlerse başındaki iktidarı linçlemen haktır Sabriiii.
Herrr şeyy mevcut meloşum hatta semaverde çay da var 💃 sende gell
Çok isterim hüüüüğğ. 🥹
Temiz hava iyidir)) bende yüzmeye gittim sonra yemek yedim eve geldim balkonda kuruyemiş keyfisi falan..
Her iş yaparım abiye dönmüş 🤣🤣 insanın alnına amele yazılmasın
Amele dediğin adamlar senden daha fazla kazanıyor olabilir amca
Beni en zayıf yerimden vurdun ama 🤣 öyle olmuş olabilir napak kader utansın artık
Sen ameleleri küçük görmeyecektin yorumum küstahca olmuş ama küçük görülmesine mesleklerin antiyim
Çok yanlış anlamışsın sen durumu
Wtf? Nasıl yanlış anlamışım?
Konunun onlarla alakası yoktu
Demek ki bugün hiç sinirli olmayacaksın kahveye ni davet etsem acaba toprağa yalınayak bastıysan keyfin yerindedir
Seni döverim
Toprağa basmamış beyler dağılın
Seni bulacağım
Al burdayım … bu kadar kızacak ne var anlamadım
Sana yazıklar olsun
Olsun nabalım … ahlaksızlık mı yaptım hakaret mi ettim terbiyesizlik mi yaptım ner yani sen benimle kahve içmeyi haletmiyorsun
Bugün sadece manda gibi yattım
Ben de manda, dana, öküz gibi yatmayı çok diledim de hayır diyememek çok kötü😂
İyi yaptın. Kolay gelsin
Teşekkürler
İyi eglenceler
Geçmiş zamanlı teşekkür ederim😅🎀
Pazartesi oldu bile :y
Ben pazartesi olmadan sormuştum ne yazık ki🤪
İyi geçiyor ya ama sıkıcı
Senin sıkılmadığın bir gün var mı
Hayat sıkıcı ya
Yeter yaaa artık bir silkelen bir gün olsun mutlu ol yaaa
Olamıyorum ki işte da
Böyle ırgat da ne biliyim :)
Sakın bilme
Ne guzel bahçe meditasyondur iyi gelir
Ara ara toprak ile uğraşmak iyidir
Evimde sakin geçiyor.
Hamdolsun
Kız sen köylü müsün
Çok ayıca bir yorum. Burası hobi evi ayol
Ben köylüyüm de hosuma gitti diyecektim cortladi
Cortladığı yerde bırakıcan.-Zeynep K.
Soyadini da yazsaydin da instadan ekleseydik
Oldu telefon numaramı da yazayıö
Makara yapiyorum be ne instasi ben kiz olsam burdan biriyle bile konusmam
Bunu ciddi yazdığımı düşünmen bile bende bir intihar girişimi yapmaya sebep oldu galata voyvodası…
Bana galata deme kizim ben fenerbahce kongre uyesiyim
Vay ağam vay paşam
Caktirma ahaha
Çirkin değilsin yüzünü saklama gerek yok
Eyw borsa kaplanı
eglenmeye deveam :D
Sıkıcııı
Eh işte 😄
Şerifin selamı var
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?