Pamukkale otobüslerinin kalitesi neden düştü?

Dün yaptığım yolculuk hayatımdaki en kötü yolculuktu ne servis ne personel kalitesi kalmış. Otobüste soğuk su yok, hostes kaba, şoför dikkatsiz, ikramlar kalitesiz ve yetersiz. O kadar para veriyoruz tek bilete 900 lira ödedim neden bu kalitesizlik?
Pamukkale otobüslerinin kalitesi neden düştü?
Cevapla