Avrupa'ya gelmeyin, burasını bok sardı?

Arkadaşlar Almanya'ya filan gelmeyi düşünenler varsa aranızda gelmeyin sakın. burada her yerde mülteci var, inanılmaz, okadar fazlalar ki alman yok resmen. Benim gibi arabanız yoksa işsizseniz burada yaşayabileceğiniz en kötü hayatı yaşarsınız. Marketlerden aldığınız şişeler depozito olarak geri verilmek üzere alınıyor doğal olarak 25 cent daha fazla ödüyorsunuz her şişe ve teneke içecek için. Bir de son olarak kapakları değiştirdiler artık şişe kapakları çıkmıyor anca zorla çekerseniz çıkıyor ama ağzınıza kapak plastiği geliyor her içişte.
Avrupa'ya gelmeyin, burasını bok sardı?
Cevapla