Yolculuğa çıkmadan önce kafayı mı toplamak gerekiyor bavulu mu? Ben bavulu topladım da kafayı halledemedik. 🙄
İçim, ey içim! Bu yolculuk nereye? Yine bir şehrin, ölümünü başlatır gibisin!

Yolculuğa çıkmadan önce kafayı mı toplamak gerekiyor bavulu mu? Ben bavulu topladım da kafayı halledemedik. 🙄
İçim, ey içim! Bu yolculuk nereye? Yine bir şehrin, ölümünü başlatır gibisin!

Eşyaları toplamaktan ziyade ilk önce kafayı toplamak lazım. Nereye gidersek gidelim kafamız bizimle geliyor. Keşke onu da valizin içine koyabilsek ama maalesef..
Kafanın içindekileri paylaşacak biri oldu mu, çok da bavula gerek yok.
" Sen duydun mu sustuklarımı?''
Diyor Oğuzcum Ataycım..🥲
Ne de güzel demiş. Var olsun sustuklarımıza karşılık verenler.
Olsun.. 🪻
Benim kafa dağılmaya müsait ben toplasam bile her seferinde dağılacak bir sebep bulur o yüzden bavulu toplamayı tercih ediyorum. Gideceğim yere de geç kalmayayım boş yere şimdi kddkdkdk
😂😂
Bavulu son gün toparlar çıkarım, kafamın toplanması gerekmiyor.
Şekil.
😌💅
Teşekkür mü’teselli 😌
Rica ederim şekil.
Önce kafamı toplarım tabi ki de.. kavuk hazırlamak kolay benim için.. ama tatile karar vermek ya da düşünmek için sakin bir kafa gerekiyor
Kesinlikle katılıyorum ☝️
Teşekkürler abi
Rica ederim kardeşim
Cevap
9Cevap
Benim için bavul her çeşitten 2 adetli küçük çanta. Çok uğraşmam.
Bavul hazırlanmalı, gidilen yerde belki daha güzellikler bekliyordur, kafa daha bir ferah olur
İhtiyacım olan.
Sen nereye gidersen git ihtiyacın olan seninle
Öyle mi?
Neye ihtiyacın olduğuna eminsen evet
Bavul gereksiz benim için. Ufak sırt çantasına çok az bir şey alıp seyyar seyahat gerçekleştirmem gerek. Kafayı da bavulla bırakabilirim hiç sorun değil. Bana gerekenler zevk, neşe, keyif diğer her bir şeyi sallıyorum 😃
Önce kafa rahat olmalıki bavulda ona göre hazırlanabilsin gidilen yol daha iyi geçsin
Umarım.
Kafamı toplayabileceğim konusunda pek inancım yok, her zaman karışık ve dağınık. Bavulumu toplayıp tatmin olurum daha karlı.
Bavul almadan giderim, oradan koptuktan sonra beni eşya mı teselli edecek? Sadece tatil için bavul hazırlarım
Bavulumu toplarım gittiğim yerde de kafamı toplarım.
Bavulu toplarım, kafam sorun değil..
Ne demiş şair; kafa nereye biz oraya 🥳🥳
Bavulu toplarım. Kafa toplanmasa da geliyor nasılsa 😅
Bavulu toplasak kafi kafam zati hep karışık terazi burcu problems
Kafamı topluyorum. Kafamı toplamadan bavulu toplamanın bir faydası yok gibi geliyor
Kafamı toparlamam uzun sürer o yüzden önce bavulu😒😑
Bavulu , gittiğim yerde ya da yolda kafamı toparlamaya çalışırım
Önce kafamı toplarım ne yapacağım konusunda plan proje yaparım gerisi zaten teferruattır 🙋
Bavulumu toplarım. Kafam yolda toparlanır.
Tüyo alabilir miyim 😂
Önce kafamı toplamam şart
Baktım olmuyor, bavulu topladım çıktım yola 😂
Bavulumu tabikide
Bavulu toplarım
Kafamı yanıma almam ✍🏻
Bavulu toplarım kafa zaten hallolur
İlk önce beynimi toparlamam gerekiyor
Hiçbiri pahalılıkta bir yere gidemiyorum
Önce bavulu toplarım yolda kafamı
Bileti alır almaz bavul hazırlarım 💀
Kafamı toplarim
Bavulu toplarken kafam da toplanır
Her ikiside ihtiyacım var.. dinlenmek istiyorum..
Bavulumu oraya gidince kafamı toplarım
Kafamı tabi ki
Çok geziyon sen. Bavul hep hazırdır zaten
Keyfi gidiyorsam bavul toplamam yeterli.
bavul
Kafamı
Kafamı
Bavulu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?