
Yine bonkör anıma denk geldiniz arkadaşlar 😂 bilet benden hayal etmek sizden. şu an biletini al hemen gidiyorsun deseler nereye ve neden gitmek istersiniz?

Yine bonkör anıma denk geldiniz arkadaşlar 😂 bilet benden hayal etmek sizden. şu an biletini al hemen gidiyorsun deseler nereye ve neden gitmek istersiniz?
muğla, fethiye kısaca sıçak yerlere 😅
Sana yok sen bana kötü davrandın 😂
ama neden 🥹
Sen bilirsin onu 😂 ama tamam bak yine kıyamadım 😂
işte bu 🥹😌
Artık sende iyi davranırsın bana herhalde 😂
benim kötü davrandığım nerde görülmüş 🥹😏
Fazla uzak zamana gitme 😂
gitmem 😒
Neyse bugün iyi tarafından uyanmışsın😂
gıcıklık saati doldu ondandır dkd
Oh şükür bugün kurtardık 😂
yav 😂 gec kaldin 😒
Nasıl üzüldüm nasıl
tahmin ediyorum 🤣🤣
Bi Paris yapmayalım mı 😀
Paris köpeğin olsun 😂😂
Cevap
8Cevap
Dünya turu için her ülkeye bi bilet anca keser jajsjs
En masraflı sen çıktın 😂
Vizyonlu olalım 😂
Aha beleş yurt ici olarak kullanmam hakkımı gönder beni praga hadiii
Hemen hazır 😂 ben geçen hafta oradaydım 😂
Ya deme 🥺
Vala öyle ama tadı damağımda kaldı 😇
Boğazında kalsın derler biliyor musun 🥺
E sen de git yahu ben sana planı da gönderirim 😇
Bil bakalım ne eksik
Valiz eksik kesin 😂
O zaten eksik 😅
Sorunu çözdük o zaman 😂
Keşke kolay çözülse bu kadar 😅
Karıştırma fazla hem o kadar pahalı değil
Maddiyat değilki vize sıkıntı 😅
Alırsın ya kimler kimler alıyor
Herhalde alırım ama evrak işleri en nefret ettiğim iş amaaan yurtiçinden gezeyim diyorum sonra😅
Sen başvur olur o ya yurt dışı gezisi daha keyifli
Neyse sene sonu bir almanya planı var belki ikisini bir arada cıkarırım bakalım😅
Yakın zaten ya geçersin bence git pişman olmazsın
Güzel gaz verdin hee 😅
Ne demek ne demek 😂
Hiç önemli değil, havası suyu doğası güzel bi ülke olsun yeter, bi de hiç kimseyi tanımayayım. Yalnız gideyimmm
Las Vegas güzel olurdu..
Yanımda o olsun nereye gıttıgımızın bir önemi yok. Onla her yere gıderım ❤️
Jüpitere çok merak ediyorum orayı sonra dolunay oranda marş güzel olur.
Şöyle sahil kenarı sessiz sakin bir yer yeterli olurdu
muğla direkt cjdn
Hayranıyım Muğla’nın güzel seçim
Gidecek bir yerim yukturr
Vardır vardır 😂
Umut taciri misin arkadaşım 😅
İnsanlara umut tohumları ekiyorum 😂
Paris en büyük hayalim.
Bizim de vardı bir hayalimiz
Aman gitmek kolay karşı tarafın istemesi zor
Tek gönderelim ne olacak sanki kimseye muhtaç değiliz 😇
Biri lütfen beni Medine'nin kapısına bıraksın 😍
Uçak hazır hadi 😂
İnsan evladı olmayan bi yerlere
Hepinizden tiksiniyorum 😂
Onu biz deriz hatuna o bize demez :D
Dublin, zaten 2 yıla gitmeyi planlıyorum
Amsterdam Maldivler falan
İtalya olabilir
Norveç
Güzel tercih 😇
Issız bir adaya
Mert Fırat’la mı 😂
Onun yanına...
O en zoru…
sevdiğimin bulunduğu şehire tabi ki
Norveç
Hiçbir yere
Amerikaya giderim
Mardin
Karar veremem 😂😂
Suudi Arabistan
denize
İspanya'ya
Avrupa olsun da neresi olursa olsun :D
Küba
Dubai mısır
Tayland
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar