
Yurt dışında temelli yaşama şansınız olsa, gidip yaşar mıydınız?

Yurt dışında temelli yaşama şansınız olsa, gidip yaşar mıydınız?
Doğruyu söylemek gerekirse yaşamazdım ya Ben ülkemi seviyorum tamam şu anda ekonomik sorun var yani geçim Adalet hükümet tarafından kötü bir yönetim var bunu kabul ediyoruz ama yani ülkemi de bırakıp gitmem para olduktan sonra Türkiye Bence güzel bir ülke
sadece amerika'ya yönelik böyle bir hayalim vardı, 18 yaşlarımdayken fazlaca baskındı da bu hayal, sonra gün geçtikçe azaldı ve geriledi, ancak benim için amerika hala büyüleyici bir rüya gibi, çok büyük ve dünyaya yön veren yer olmasıydı sanırım beni bu düşünceye getiren, diğer, avrupa kıtasında bir ülkede ilgimi çekmez, yer yer fırsatım da oldu ama gitmeyi ve yaşamayı düşünmedim
Tabikide kesinlikle. Ülkenin çivisi çıktı. Hırsızlar dolandırıcılar katiller tecavüzcüler madde bağımlıları eli kolunu sallayarak gezip dolaşıyor sokaklarda. Ekonomi zaten berbat. Vergi vermekten cebinize para kalmıyor.
Ülkenin elle tutulur gözle görülür hiçbir iyi yanı yok. Ben zengin olsamda giderdim. Ülkede insan kalitesi de yerlerde. 😃
Yakın sayılan gelecekte 😅 evet diyorum.
Hadi hayırlısı 😁
Cevap
39Cevap
Eğer yeterli maddi durumum varsa işim varsa tabi ki de yaşardım.. Amerika mesela ya da Norveç en sevdiğim ülkeler arasında
Hayır Türkiye dışında hiçbir ülkede yaşamaya mantıken hakkım yok çünkü tek ülkem Türkiye. Kimse yabancı bir ülkede oranın insanıymış gibi yaşayamaz (yabancıyla evli olanlar hariç)
Türkiye dışında bir yerde sürekli yaşayacaksam ya Kıbrısa giderim ya Azerbaycana. İletişim sorunu yaşamam en azından kimseyle 😂
Onların dışında kalan yerlere gezi amaçlı gider dönerim sadece.
Hiç bir eksiğim yok ben yalnızlıktan bunaldım hiç bir ülke beni mutlu etmez arkadaşlar yurt dışı tıra alalım seni dediler yok ben böyle iyiyim dedim
İstediğim ülkede yaşayabilecek imkana sahibim.
Bu ülkeyi sevdiğim için buradayım.
Evet Kanada’da yaşıyorum. Merak eden tüm arkadaşlar hiç düşünmeden gelsin, merak ettiğiniz soruları da çekinmeden sorabilirsiniz
Tabiki / 2024-2025 eğitim öğretim yılında tayin istiyecem / 2021-2022 de Kosova çıkmıştı bana istemedim 🤦🏻♂️
Neden olmasın isterdim kanada isviçre venedik marsilya merak ediyorum buraları
Hiç düşünmedim bana göre değil sevdiklerimden uzaklaşma fikri
Hayır ben yapamam yaşayamam temelli. Vatanım da vatanım.
Ülkemi çok seviyorum.. Altın kafes olayına da katılıyorum ayrıca.
Ülkemi seviyorum bazı olumsuzluklar ve zorluklar olsada geleceği parlak görüyorum.
Hayır ülkemi memleketimi seviyorum başka ülkede yaşayamam
Evet giderdim
İtalya
İspanya
İsviçre
Norveç
Gitmek istediğim yerler
Yaşardım ama ben Toprak memleket sevdalısı bir insanım, zor olabilir benim için. Özlerim.
Yaşadım, ileriye dönük yeniden gitmeyi de düşünüyorum
En büyük hayalim ve mutlaka İtalyada bir süre de olsa yaşayacağım.
Kesinlikle evet! Tercihim de İsviçre veya Norveç olurdu..
Yaşıyorum ama ilerde kesin dönüş yapmayı düşünüyoruz
Yasiyorum ama temelli istemeyebilirdim. Arada bir Turkiye ye ziyarete gelmek sart.
Evet yaşarım. En azından denerim yapamazsam dönerim.
Yurtdışında temelli yaşama şansım var ama gidip yaşamıyorum.
Kesinlikle ben giderim türk insanlarından da ülkeden de çok sıkıldım gerçekten
Var zaten yaşamıyorum
Evet istesem şimdide giderim
irlanda olsa yaşardım
şu an hayır belki ileride
Dil bilgim varsa evet
Selamlar gezmek için giderim ama yaşamam
Hayır askere alabilirler Rusya'yla savaştırmaya.
Hayır yaşamazdım☺️
Hiç düşünmeden giderim
kızımın geleceğ için evet
Var ama gitmiyorum. seviyorum burayi.
Yaşama şansım var ama gitmiyorum.
Evet yaşardım Almanya falan güzel olurdu
Evet giderdim burdakiler bunaltıcı 🙄
Ben Türkiye hariç hiçbir yeri beğenmedim
yaşadığım yerden memnunum 😅
1 Saniye bile düşünmeden giderim
isvicre filansa 2 dakika bile dusunmem
Evet yaşardım.
Yaşıyorum
Tabikide evet
İki dakka düşünürsem sksinler
yaşarım tabii ki
Düşünmeliyim. Şartları vs.
Japonya
Neden olmasin
Hayır
Evet giderim
Ben özlerdim
isterdim
Temelli değilde arada yaşamak isterdim
En azından denerdim
Elbette
nerden gidiyoruz
Hiç düşünmeden
Yaşardım
Yaşardım düşünmeden
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?