
Evlilikten sonra çıkılan seyahat yani balayı sizce gerekli mi yani mecbur yapılmalı mı yoksa olmasa da olur mu?

Evlilikten sonra çıkılan seyahat yani balayı sizce gerekli mi yani mecbur yapılmalı mı yoksa olmasa da olur mu?
Zorunluluk değil ama olmalı diye düşünüyorum
İşte güzel bir yanıt 😇
🌸
Balayı adı altında olmasına gerek yok bence tatil diyebiliriz direk sevene her ay bal ayıdır 😄
Balın varsa bence her gün bal ayıdır 😂😂
Peki ya balı yiyen AYI ise? Kafamda deli sorular
Peki ayının balını yapan arı 😂
Dikkat et sen 😂😂
Anaaa neden 😂
Sen et 😅
Kendimi alık hissettim 😂
Cevap
6Cevap
Bence zorunluluk değildir olmasa da olur kesinlikle
Zorunluluk değil.
Olmasa da olur ama ben kesin yaparım yani. 😅
Olmasa da olur bence. Ancak ben düğün yapmak yerine tatile gitmeyi tercih ederim.
O kadar paraya daha da uzatırsın mis
Balayıda umrumda değil, bal ayılarıda umrumda değil. Jfjdj olmasada olur yani😂
Peki bal arıları 🐝 😂
Bal arılarına okeyim. Bal arıları, kraliçe arı için kendilerini feda ediyor 😂😂
Seni kraliçe arı yaptım 😇
Çok tatlısın hahah 😊
Sen teksin o açıdan 😇
😊😊
Olsa güzel olur, tatlı olur, adını balayı koymaya lüzum yok ama olsa nefis olur, unutulmaz bir anı kalır geriye, özel hissettirir
Bir zorunluluk değil ama yapılsa güzel olur. Çift olarak baş başa herkesten uzakta zaman geçirmiş olurlar.
Zorunluluk değil, ama olsa güzel olur..
Maddi imkanlar yetiyorsa yapılır da öyle çok gerekli bir şey değil
Bence yapılmalı. Beraber hayat telaşesinden önce başbaşa kafa rahat şekilde vakit geçirmek gerek.
Olmasada olur maddi imkanlar el vermiyorsa sorun olmaz bence
Zorunluluk değildir ama birbiribimizi daha iyi tanımanızı ve gezmeniz için bir tatlı😅🙂🙂
Balayı iyi olur. Sonuçta kızlıktan kadınlığa geçecek, rahat ortamda olmasında fayda var.
Balayi olmadan olur ama bence yap pişman olursun 🤭🤭şahsen ben evleniyorum balayina gidicem düğünden sonra hep stres atılır hep ohhh mis gibi 2 niz güzel tatil romantim🤣🤣🤣
Instagram için zorunluluk tabii , selfiler kumlu ayaklar, makyajlı bikinili fotoğraflar olmazsa nikah akti geçersiz diye duymuştum 😎
Zorunluluk. O balayına gidilecek
Vay haline ben gitmem diyenin 😂
Olabilir bak haklısın 😇
Ya balayı olmasına karşıyım ben bir şeylerin diretilemesine karşıyım 😂
Yok be ben tatile giderim her türlü ama ben her türlü diretmeye karşıyım. Tatile en güzel yere gidilir tabi 😂
Beni alan yaşadı yaşadı sen böyle diyorsun da 😂😂
Olmasa da olur
Senin gibileri kaldı mı yahu
Benden bir tane daha yok ahsjaj
Bence de yok haklısın 😇
😎😎😅
Kadınların son seks satışı. Ondan sonra kısmen bedava yapmış olacaklar.
Zorunluluk değil olmalı ama.
Olmazsa olmaz
Ciftlere bagli. Zorunluluk degildir.
Düğünden daha gerekli olduğu kesin..
Guzel bisey
Zorunludur
Olması gerekir bence
Gerekli değil
Para varsa git rahat rahat sevişin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?