
Yaz tatili için plan yaparken, " İlle de Deniz olsun. " der misiniz?

Yaz tatili için plan yaparken, " İlle de Deniz olsun. " der misiniz?
Hiç öyle şartlarım yok, hatta kalabalık plaj sevmediğim için milletin akın ettiği mevsimlerde gitmem öyle yerlere. Ruhuma uygun bir yer olmasına bakarım bir de internet olsun tamamdır 😄
Hayır göl de olur Alaska da olur Nature olmalı ama :)))
Rica ederim ^^
Yok demem
Eyv ağam jfjf
ne demek bacım :D
😂
Cevap
7Cevap
Hayır doğa kampı bile olur gadası
Deniz olması zorunda değil benim için
Denizi görmeyeceksem tatil tatil gibi gelmez bana. Denize hasret yaşıyorum zaten..
Tsunamiyi canlı yaşadığım için denizden uzak şehirde kalıyorum yaz tatili yaparsam denizden baya uzak yerde yaparım
Yüzme bilmiyorum zaten. Deniz olsa bile bir işime yaramaz 😁😁
Öyle bir takıntım yok
Derim Susuz yerde bile yaşayamam zaten..
Evet tabiki olması gerekiyor
zaten deniz kenarındayım bodrum
Hayır ille deniz olması gerekmiyor
Yokk
Derim valla 😄
Derim tabi 😂 deniz olsun ya
Olmalı
Bazen derim..
Demem ya.
Kesinlikle
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?