Ben de tatilde online çalışıyorum saylanmaz mı? bence saylanır

Ben de tatilde online çalışıyorum saylanmaz mı? bence saylanır

Evden işe, işten eve gidiyorum. Neyse ki iş yeri klimalı. Tüm gün oturup bilgisayar başında serin serin çalışıyorum. Yediğim önümde, yemediğim arkamda. Her sey sınırsız. Ama tüm gün böyle çalış çalış yoruyor. Uykumuz gelmese eve de dönmezdim. Ev çok sıcak zaten. Tatil matil de yok. Üzücü.
Maalesef ben şu an evde sigara içip görüş yazıyorum. yani millet gerçekten de eğleniyor gibi herkes mutlu değil tabi ki de kimisi mutlu görünüyor gibisi ne dertlerinin arasında biraz da olsa rahatlamak ve huzur bulmak için tatil yapıyor ben tabi ki de kimsenin hayatına özenmem ya da o hayatlar beni ilgilendirmez sevdiklerimin mutlu bir tatil geçirmesini isterdim her zaman o kadar. bunların dışında da tatil yapmayı düşünüyorum bir gün.. tabiki
Hala evdeyim. Ama yine arkadaşlar geziye çıkmak istedi bir kaç günlüğüne, oradan yazlığa geçebilirim. Bu sene geç kaldım evde oturduğum yerde terliyorum.
Evde vantilatör karşısında yatıyoruz. Gündüzleri ev işi, yemek ve çocuk bakımı, akşamları dizi. Balayına gidememiş olmam yanında kayınvalidem, kayınpederim, kaynım, eltim ve oğlu hep birlikte Karadeniz turundalar. Ben de ailenin fakir oğluyla evlendiğim için girebildiğim yegane su duşakabin. İşçi maaşıyla ev geçindirmeye çalışıyoruz, ne yapalım?
eig seçicem millet ibret alsın jsdkds
Olur kabul.
duyun duyun evlilik pişmanlıktır
hayaller hayatlar desene
neden evlendin fakirle? cidden üzülüyorum fakir erkekle evlenenlere.
Cevap
88Cevap
Maalesef ben şu an evde sigara içip görüş yazıyorum. yani millet gerçekten de eğleniyor gibi herkes mutlu değil tabi ki de kimisi mutlu görünüyor gibisi ne dertlerinin arasında biraz da olsa rahatlamak ve huzur bulmak için tatil yapıyor ben tabi ki de kimsenin hayatına özenmem ya da o hayatlar beni ilgilendirmez sevdiklerimin mutlu bir tatil geçirmesini isterdim her zaman o kadar. bunların dışında da tatil yapmayı düşünüyorum bir gün..
Ona bakarsan ben de deniz kenarında çalışıyorum bazen sayılmaz o sen de iştesin tatilde değilsin. İtiraz yok öyle öyle
ağla
Tarlada kazma kazıp, kova kova tezek taşıyorum. Denizi özlediğim zamanlarda ise evin önündeki koca leğeni suyla doldurup, bacaklarımı diz kapaklarıma kadar suyla temas ettirmek suretiyle zihnime denize girmişim algısı yerleştiriyorum
Şaka
@Kriminal_Kalp keşke şaka olsaydı...
Ne mezunusun
Tatil yaptık ailemle bayramda gitmiştik, şimdi ben kaymakamlık sınavlarına hazirlandigim için sadece haftasındaki yaşadığımız ilde ve çevre yerlerde denize gidiyorduk, sun başlayan dis ağrım sebebiyle bu haftasonu iptal çok üzgünüm 😓
Iyımıs
@Subayyyy51 benim diş apse yapmış beni kivrandirirken gelen yorum : iyiymiş😂😂
Hayat acımasız
@Subayyyy51 😂
Yaş kaç
Ticaretten ticarete zipliyoz mk. Tatil icin para lazm ya hani, zaten şükürler olsun hepimiz doğuştan keyifciyiz 😁yediğimiz içtiğimiz ıvır zıvır zaten bir poşet para bize çuvallarla lazm kuzen çok para lazım çok 😅
Muglada yasiyorum ama tesetturlu pldugum icin denize gitmem zor oluyor her yer cok kalabalik
Babam kimsenin olmadigi yerlere denize goturuyor ondan dolayi
2 sene önce tam bu zaman mudanyadaydım sıcaktan nemden dışarı çıkmadım tatilin bir anlamı olmadı millet döndüğünde tatile gidecen tadı o zaman çıkıyor
Ben şahsen o milletin içindeyim. Denizde tatil yapıyorum...🤐
Çalışıyoruz zaman zaman yaylaya zaman zaman vadiye kaçıp serinliyoruz ama işimiz önceliğimiz!!! Bir de tarlada yollarda inşaatlarda çalışanları düşününce kendimi şanslı görüyorum
Koltuktan yatağa, yataktan koltuğa, arada evde diğer odaları falan geziyorum sıkıntıdan. :d
Napicaz milletin tatil sitorylerini beğeniyoruz 😂
Canım gel seni florya plajında misafir edeyim🤣birlikte çimeriz🤣
@Bay_Nutella yaa teşekkür ederim 🙏 düşünmen yeter sanada iyi eğlenceler dilerim huzurun mutluluğun daim olsun inşallah 🙏
@r_engarenkyollar mersi beybi
@Bay_Nutella 🙋🙋🤗🤗
@r_engarenkyollar selam olsun güngören e
@Bay_Nutella aleykümselam 🙋
Karşıya geçersen haberim olsun bir kahve ısmarlarım 💐
İstesem zengin kesimin parayla yaptığı tatilin en kralı ve rahatını 15 gün- 1 ay Türkiye’nin şuanki en popüler ilçesinde yaparım.
Heee, peki gerek var mı; umursamaz bir kişi olduğum için gerek de duymuyorum 😂😂
Soruyu görünce ilk aklıma gelen
Denize de gittim ama sonuçta her gün giremedikten sonra pek bir anlamı yok evdeyim şu an tatil günümde maalesef soğuk şeyler içiyorum...
Sabah kahvaltı yaptıktan sonra yemek yapmakla uğraşıyorum. Yemekleri yapmayı bitirince oturuyorum, youtubedan Elifba dersleri bakıyorum. Öğle yemeği yedikten sonra uzanıyorum, akşamüstü de Aşkı memnuyu izliyorum, akşam yemegi ye ve gün bitti.
Sabah izlediğinle akşam ki ters sanki 😂
@Kriminal_Kalp hahaha😂 önce Allah Allah sonra Yallah Yallah 😂
Niye ya 😂
@Kriminal_Kalp özellikle değil, öyle denk gelmiş😂
Ne iş yapıyorsun 🙂
@Kriminal_Kalp işsizim😂
Onda hele bir takip at bakalım 🙂
Bizde denizdeyiz
Salon balkon ordan büyük salon denk isterdim bizde büyük salon yok. Koltuk kanepe yatak balkon iş sonra iş ha birde iş..
Biraz spor Biraz yüzme Biraz rutin şeyler, kurs, bakim, kendime ayirdihjm zaman ve gezme tatil yapıyorum kisaca
İki hafta sonra gideceğim Kaş'a, onun için gün sayıyorum
Çok sıcak, hareket etmemeye çalışıyorum
Mesela kimlerin tatilde olduğunu, neler yaptığını düşünmüyor, bunu kendime dert etmiyor ve bunu da gelip sosyal medyada paylaşma gereği duymuyorum.
Çok da matah bir şey olduğunu sanmıyorum tatil yapmanın.
Ya kadinlar plajina gitmeye niyetlendim bakalm gidebilcem mi
Evde ailemle birlikte klimanın karşısında oturuyoruz ne edeluun
Aile bo””ksa istersen amerikaya git onlarla ugrasiyorsun. Bu da benim hayatim
Denizden denize tatil yapıyorum aynı zamanda çalışıyorum.
Nazar etme ne olur çalış senin de olur diyorum 21 Ağustos'u Bekliyorum
Bende denizde tatildeyim, yarın dönerim İzmir'e biraz da orada kalırım
Millet dediğimiz çokta büyük değilmiş yahuu baksanıza yorumdaki çoğunluk hayla işten eve 😅
Bende yarın Kuşadası'nda olucam ama q gecelik tatil 😊
Bakalım hele bizde çekirge gibi ordan oraya zıplayacak miyiz 😂
Akraba ziyaretleri ve onların saçma sorularıyla uğraşıyorum.
Köye halamın oğlunun düğününe geldim... Her şey çok sıkıcı ve hava zaten sıcak. Merkezdeki evimde klima karşısında oturmak vardı şimdi... Ya da sevgilimle denize gitmek...
Koy ıyıdır
İst ıcındekı denizlere gidiyorum bende, anca bu kadar bu ekonomi ile
İşten işe koşturuyorum fakrlik bu olsa gerek..
Evdeyim. Çamaşır katlayacağım. Yemek yapacağım. Klasik..
Ben de tatil dönüşü seni yalnız bırakmıyorum. Yarın online çalışmaya devam🤦
bende tatile gideceğim günün hayalini yaşıyorum işte 🥺
Ben de okyanustan okyanusa tatil yapıyorum😎
Ev topla yemek yap bizim tatilimiz de de odalar arası maalesef
bende alanya sahilinde online çalışıyorum xD
Denizin dibinde yaşayıp daha denizi görmemem durumu açıklıyor nitelikte sanırım
millette bk gibi para var. sonrada yok ekonomi öyle böyle diyorlar.
bence hiçte öyle değil. oteller full
Bütün gün iş yerindeyim. sonra klima karşısında oturuyorum.
Ayağımı duvara yaslayıp serinlemeye çalışıyorum.
Bugün kaç defa duşa girdim hatırlamıyorum çünkü kafam Jüpiter
Deniz kenarında kafamdaki belirsiz insanlara ve sorulara cevap bulmaya çalışıyorum.
İş arıyorum, sürekli iş ilanlarına bakıyorum, onun dışında odaklanabilirsem kitap okuyorim YouTubeda takılıyorum
Hayatımda hiç tatile denize gitmedim her mevsim evdeyim
Ya onu bunu bırakın bizim burada deniz var ailem gitmek istemiyor dün bir gittim yüzdüm çok güzel neden gitmek istemiyor bizim cimriler anlamiom
Tatil için köye geldim kilim yıkıyorum 😅 arada annem hortum tutuyor üstüme çok şükür serinliyorum. Kısa bi moladan sonra perdeler bekliyor beni asmak için 🥲
Bnde oyle
bize ne tatil yapıyorlar sa bize ülkeye ne faydası var ilgilenmiyorum çalışıyorum..
Çalışıyorum napayım haksızlık ama yapacak bişey yok tabi
Gitmeyenler parayı neye harcıyor merak ettim hiç mi yok paraları
Bende giriyorum ki tatile gitmeden ama😂
Online çalışanları da pek anlamıyorum ya güzel iş günümüzün çağı sanıırım
Tatil mi aşk 🥰 mı
Tercih kişiye özel
İkisi bir arada olacaksa evet
Çalışmak, çalışmak, çalışmak başka bir hâlta yapamıyoruz.
Salondan mutfağa mutfaktan yatak odasına depresyondan depresyona keep going on
hayat zoooor
klimayı acıyoruz evde pc karşısında oturuyom diyelim birazcık :)
İste calismakla surunuyoruz :(
Tatil yapmadın mi
Online ne iş yapıyorsunuz acaba
stajyerim
Bende denizde tatil yapıyorm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?