
Evden dısarıya çıkarken nekadar özgürsünüz aileniz nekadarına izin verir

Evden dısarıya çıkarken nekadar özgürsünüz aileniz nekadarına izin verir
Özgurlukte sorun yokta kafa dengi insan hatta dost varsa keyifli
Cevap
18Cevap
Geçen yaz Madrid’e gittim bu şekilde orada giyinsen kro gözüyle bakarlar çünkü çok kapalı. Bir kişi bile gelip yavşamaz. Fakat Anadolu’da giysen direkt. rospu damgası yersin çok açık diye. Demek istediğim nerede giydiğin önemli.
sonuna kadar özgürüm ama bakırköy kaçağı gibi böyle saçma sapan giyinmem
İstediğim saatte istediğimi giyerek çıkıyorum, sınır koyan birisi yok olamazda.
otoparklardaki şey işçileri gibi olmuş foto ve böyle giyim özgürlük mü
aaa alıntımıydıı iyi ki dedin ml gibi davranma yorumda açık giyim özgürlük mü dedim alıntı olduğunu anladık zaten
iyice edepsizlik ettiniz özgürlük anlayışını
Edep giyinmekteyse neler giyip neler yapanlar var giyimle bozdunuz kafayı malsınız mal
senin gibi düşünerek çağdaş olacaksam vallahi mll kalmayı tercih ederim giyim edep kurallarından biridir hersi değil
İyide profildeki tam tırın yanında poz vermiş valla aklıma direk şey geldi 😁
kendimi cok acik giyinmeyi sevmem
Güzel giyinirim tarz modaya uygun giyinirim genelde
Ayakkabılarımı giyecek kadar
Ailem karışmaz giyimime özgürüm bu açıdan.
İstediğim yere istediğim gibi giderim.
Çok özgür olma yine de
5dk önce tırcıya verdim fotosu
Bukadar özgürlük sence de fazla değil mi
mini etek giydirmiyorlar çok katılar :(
İstedigim gibi çıkarım
Özgürüz
İzin almıyorum ki.
çok özgürüm beybi
Kafama göre
Çok özgürüm
Gittigim yeri haber vermem yeterli
Berbat fotodaki
Yalnızım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?