
Kuzey ışıkları hakkında ne düşünüyorsunuz? Gidip görmek istermisiniz yoksa tamam güzel ama gidip görmeye gerek yok mu dersiniz?

Kuzey ışıkları hakkında ne düşünüyorsunuz? Gidip görmek istermisiniz yoksa tamam güzel ama gidip görmeye gerek yok mu dersiniz?
Bi gün paramız yeterse tabi ki 😀
Para dediğin nedir 😇
Bak şimdi karıştırma oraları 😂
Kendime yetecek kadar 😂
Sonra şey yaparız 😂
Herkesin içinde açık etme 😂
Günaydın gğnaydın 😇 rica ederim ne demek 😇
Ayy evet
Var bir hayalimiz 😇
Ee ne zaman götürüyorsun
Birlikte mi gidiyoruz 😂
Ortak bir hayalmis ne yapıyım seni sponsor atadım 😂😂
Seneye Ocak 😂 o zamana kadar bana iyi davran 😂😂
Oha bir yıl iyi nasıl davraniyim
E napayım geçti artık zamanı 😂
Neyse kendi kendime sponsor olurum haha
Sponsor olunca onlar Mayıs ayında olmuyor 😂😂
Tamam bekliycem uff
Belki aralık yaparız tamam 😂😂
Keşke Kasım'da tanissaydik tüh haha
Kader işte biraz seni bana iyi davranmaya zorlayacak 😂
Çok zor
Bakalım artık ne yapacaksın 😂😂
Tek gidiyorum sanırım
Artık söz verdin olmaz 😂
Cevap
7Cevap
Buraya gelirse dama çıkar bakarım ama hususî gitmem hxxbjxdn
Olmaz ki öyle 😂
Evet en büyük isteklerimden biri... Kesinlikle görmeliyim...
Görmek lazım ya hayallerde kalmasın 😇
Kesinlikle... İnşallah bir gün olacak :)
Bi kerede bunlar bizim ayağımıza gelsin yeter artık 😂
Vala uzaya gideriz ama bunu nasıl ayağına getiririz bir düşünelim 😂
Ya senin köpeğin olsun ayıp ediyorsun😇 yapmasan bile ayağına getiririz ışıkları 😇
O sizin ince düşüncenizden kaynaklanıyor efendim 😇
Gökyüzünü ve doğa olaylarını zaten seven biriyim. Tabii ki görmeyi isterim.
Mükemmel bir olay gerçekten
Çok merak ediyorum ya. Gidip görmek istediğim yerler arasında kesinlikle birinci sırada 😊
Pişman olmazsın vala
Neden olmasın çok ta güzel olur 😇
Hedef koyarsın kendine hem 😇
Ben karetta kaplumbağalarını görmek istiyorum hani şu sabah vakti yumurtadan çıkıp denize doğru giderken
Görmek istiyorum neyini böyle abartiyor bu insanlar merak ediyorum.
Evet görmeyi isterim
Umarım gidersin 😇
Çok isterim harika bir görüntü
Nasıl gitcez be vala içim gitti 🥲
Napim mendil açayım bari jsjs
Mendil sektöründe güzel para var 😂
Dilenmek icin dedim ksjss
Sektör o zaten ya köşeyi döneriz vala 😂
Sorma sanal dilencilik daha moda jdjs tövbe konuştuğumuz şeye bak
Gerçi oturduğun yerden daha mantıklı 😂😂
Evet çok güzel görünüyor
Mutlaka görmek lazım 😇
Amannnn benim neyime kuzey ışıkları
Neden be 😂
Yaşlandık be kanka😂😂😂
Sen yaşlandıysan ben öleyim 😂
Yok kanka aman aman kdkdkkdkd
O gelsin de görelim :D
Getirelim hemen 😂
Gelsin 😅
İsteriz niye istemeyelim xd
İstenmez mı ya mis gibi 😇
Şans değil istek lazım 😇
O zaman hadi 😂
Sence 😂
Yani bi merakım var ama çok değil
Gitsen fena mı olur 😇
Yani ilgimi çok cezbetti diyemiyeceğim 🤷♀️🤷♀️😒
Bu manzara değmez mi her şeye
Hayır
Görseldeki gibi bir yere gitmek isterim
Çok güzel gerçekten ya
İsterdim. Gerçekleştireceğim eğer ölmezsem.
En büyük hayallerimden birisi umarım gercek olur
Ayy evet çok isterim 😍
imkanım olursa gidip görmek isterdim.
İsterdim tabiki 😍
Ah keşke görebilsem en büyük hayalim
Gidip yerinde görmeyi çok isterim.
Çok isterdim görebilmeyi.
İsterdik
Hala isteriz 😇
Görmek isterdim
Evet isterdim
İsterdim
Eveeeet
görmek isterdim
kim istemez awww
Evet isterdim
Hayallerimden biri.
Evet isterim
İstemem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar