
10 Nisan çarşamba başlıyor, 12 Nisan cuma bitiyor. Salı günü de arefe zaten.. :D Büyük ihtimalle tüm haftayı kapatacaklar yine.
Önümüzdeki Ramazan Bayramı için tatil planları yaptınız mı?

10 Nisan çarşamba başlıyor, 12 Nisan cuma bitiyor. Salı günü de arefe zaten.. :D Büyük ihtimalle tüm haftayı kapatacaklar yine.
Önümüzdeki Ramazan Bayramı için tatil planları yaptınız mı?
Güzel zamana denk geliyor yine. Henüz planım yok. Çok erken plan yapan biri değilim. Son günlere yaklaşınca arkadaşlar şunu yapalım mı der veya ben bir şey planlarım yaparız :D
Zaten araba ile bir yerlere gidersiniz siz yine. :D
Mustang ile iç anadoluya kadar git, 2 maaş bırakırsın :D Hemen galerici arkadaşımı arıyorum djf
Daha varmış bayrama detaydan okumasam haberim yoktu tatil günlerinden açıkçası, planım da yok mantıken. :D
Teşekkürlerr
Ricalar ^^
Cevap
6Cevap
Hayır benim hiç bir planım yok şimdilik. sadece yazı bekliyorum bu şekilde
Henüz planım yok. Yaz tatiline bırakırım çünkü ödevler, dersler var.
Aaaaaa
Hayır yapmadım
Hemen kocamı darlayayım.
Sapanca'ya gitme ihtimalim var arkadaşımla ama kesin değil
Plan yapmıyorum. Bir şekilde aksilik oluyor ve iptal oluyor zaten
Hayır vizelerim başlıyor bayramdan sonra. Çalışmam lazım.
Bize o tatil geçerli değil maalesef tatilin tadını çıkarın ✌️
Güzel konserler olursa gideceğim, planım bu.
Bayram tatilinde yola çıkılmayacağını acı bir şekilde öğrendim geçen sene o yüzden planım yok
Hayır herhangi bir planım yok.
Ailemin yanına gideceğim inşallah
Yoo yapmadım :D
O zamana kadar yaşıyabilecekmiyiz ki
plan var tabi ki çalışmak 😒😅
Henüz yapmadık
O*ospulari dahil etmedim
Yoo gene evdeyiz biz hep evdeyiz 😅
uyucam
Uyuycam tabiki de
Hayır
Çalışıyor olacağım
Yapmadım
Hayir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar