
Şu kadar Kuran okuycm, sigarayı bırakıcam, madem aç kalıyorum fırsattan istifade kilo vericem..
Ramazan ayı için koyduğunuz hedeflerin sonucu ne olur genelde?

Şu kadar Kuran okuycm, sigarayı bırakıcam, madem aç kalıyorum fırsattan istifade kilo vericem..
Ramazan ayı için koyduğunuz hedeflerin sonucu ne olur genelde?
Her ne kadar fazlasıyla zorlansam da elimden geldiği kadar oruç tutmaya çalışacağım. Bir de olabilirsem eğer iyi bir insan olmaya devam edeceğim.
Hiç bir planım yok sadece diyet yapıyorum şu an için bir az da spor yapıyorum muhtemelen bunlara devam edeceğim amacıma ulaşana kadar. bunun dışında diğer hiç bir günden farkı yok benim için
Cevap
19Cevap
Hiç plan yapmadım oruç tutucaz inşallah kabul olur
Planım şu önüme gelene yürümüyeceğim. Namazları kılacağım. Oruç tutacağım 😃
Şakasına bir şey söyledim ilk söylediğin harika diyorsun 😒 Görende önüme gelene yürüyorum zanneder
Sen yapmazsın öyle şeyler demeni beklerdim 😃
Neyse aman ya
Bu bi laf sokmamıydı 😃
Orucumuzu tutup açıcaz biryerlerde hiç bi plan yok acaba ilk günümü nerede açıcam şimdiden bunun planını yapmalıyım 😀
Nasip kısmet bakalım, oruç tutmasam bile tutanlara saygı duyuyorum. Elden geldiği kadar yardımlara katılmak isterim. Keyifli geceler..
Orucumu tutucam, iftardan sonra spora devam kardiyo agirlikli. Yaglardan kurtulup insaa ettigim vucudun ayrintilari dokme zamani
Kilo vermeye devam etmek istiyorum. Birde ibadetlerimi düzene oturtmak hedefim de inşallah olur
Oruç tutmak, teravihe gitmek. Nasip olursa yeniden Kuranı Kerim'i hatim etmek vs 😊
Bende hatim okuyayım diyorum bir de namaza tam olarak başlamayı düşünüyorum
Müslümanların çoğu ramazanda kilo alıyorlar.
Normal hayatıma devam edeceğim, bir plana gerek yok.
Abla işte oruç namaz Teravih şüpheli çok uzun sürüyor
Daha az küfür edip oruc tutanların karsısında sigara içmeyecem umarım yani 🥺
Oruç tutalım da sağlıklı bir şekilde gerisi nasip
Sigara bırakma zayıflama ibadet artırarak devam
Ramazan öncesi bir tatil yapmak için bodrum tarafına gidebilirim. Başka planım yok
Diğer 336 günden farkı olmayacak, oruçlu durumu saymazsak.
Nefsimi terbiye edebilmek için elimden geleni yapacağım.
1) az yemek yemek
2) az uyumak
3) kötü alışkanlıkları bırakmak
4) tefekkür etmek
Inşallah bunları yapabilirim, başladım şimdiden
tek öğün beslenecem detoks ve kilo kaybı başka bir amacım planım yok
şu an için hiçbir planım yok
Sahura kadar uyku sahurdan sonra ders
Namaza başlamak istiyorum artık
Kilo vermeyi düşünüyorum
Kilo vermeyi planladım sadece
Her zamanki gibi İftardan iftara yemek yiyeceğim
Ben öyle yapıyorum memnunum
orucu hakkıyla tutmayı planlıyorum
Hedefim yok kanka
kilo vermek istiyorum ama o nanaaaaaaayyyyyyy olur
Oruçlarımı kaçırmadan tutmak
Simdilik oruç...
Planım yok evimde orucu tutmak istiyorum
sahura kadar arkadaşlarım ile pubg oynicam tabiki
Hiçbişey
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?