Pazar günü izninizi nasıl değerlendiriyorsunuz?

Benim gibi hiçbir planı olmayıp ne yapsam diye düşünen kaç kişiyiz?
Pazar günü izninizi nasıl değerlendiriyorsunuz?
Cevapla