Tatil & Seyahat Yurt dışına nasıl gelmemi tavsiye edersiniz? Gizli Üye (30-35) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Kaçak yoldan gidip yerleşmek mi yoksa yks ye gidip üniversite bitirip tekrardan gitmek mi? Güncellemeler+1 yıl Bu arada 23 yaşındayım Yurt dışına nasıl gelmemi tavsiye edersiniz? Cevapla Üniversite Soruları YKS Soruları Tavsiye Soruları Beğen Paylaş Takip Et
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Yks uni’ye daha iyi kacak cok riskli ve tabi ulkeye bagli 2 10 Yorumla Soran +1 yıl Ülke dediğim Almanya ya da amerika Yorumla Soran +1 yıl 23 yaşındayım o da çok zamanımı almaz mı? Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Ben yurtdisinda oturuyorum yani pek bilmiyom nasil gidilir vs 😅 ama ailenle danis Yorumla Soran +1 yıl Hangi ülke de oturuyorsunuz? Yorumla Soran +1 yıl Ailem pek destek olmuyor maalesef Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Finlandiya Yorumla Soran +1 yıl Orası çok ıssız ya oraya da gelmek istemem Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Hmm yani bilmiyorum arkadaslarin yok mu konussan ya da baska ulkede olan akraba arkadasin Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Hahahha fazla insan yok evet ve hep soguk Yorumla Soran +1 yıl Maalesef aklı başında arkadaşım da yok hepsi torpille memur olma peşindeler Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Üniversiteye gerek yok ki, mesleğin varsa lise diploması ile de gidersin. 1 10 Yorumla Soran +1 yıl Nasıl peki? Yorumla Cevap sahibi +1 yıl İş bulman gerekiyor daha sonra işveren tarafından sağlanan evraklar ile çalışma vizesine başvuru yapacaksın, vize onaylanırsa da gidersin Yorumla Soran +1 yıl Offf herhangi bir niteliğim yok aslında bir kişi bana bir işi gösterse her işi yaparım da mecbur kendime bir şekil nitelik eklemem lazım Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Evet nitelikli bir işte 1-2 yıl sigortalı çalışmış olman lazım mesela Aşçılık, Kuaförlük vs. Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Ne olursa olsun yasal yoldan git, kaçak yollar çok sıkıntı hemde sınır dışı edilirsen birdaha gidemezsin, iltica da sıkıntı. Yorumla Soran +1 yıl Evet elimden geldiği kadar yasal yoldan denemek istiyorum ama yaşım da geçiyor 24 yaşına gireceğim bir an önce yurtdışında kariyere atılmam lazım Yorumla Soran +1 yıl Ben ise 2 yılımı kssiyerliğe verdim 🤦 Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Yaşın geçmiyor saçmalama 24 yaş ne ki? Daha dur hayat yeni başlıyor senin için tribe girme 🤣 40-50 yaşındaki insanlar bile iş bulup göç ediyor Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Bence hangi ülkeye gitmek istiyorsan şimdiden dil öğrenmeye başla Yorumla Soran +1 yıl Amerika ya gitmek istiyorum aslında B2 İngilizcem a2 almancam var ama akademik basarım veya herhangi bir niteliğe sahip değilim sadece 2 yıl kasiyerlik yaptım Yorumla
junPyo Takip Et Guru Yaş: 36 +1 yıl Yasal yoldan git derim kaçak yoldan gelenleri ne zaman geri gönderirler belli değil 1 5 Yorumla Soran +1 yıl Okul , evlilik harici nasıl yoldan gidebilirim sizce? Yorumla junPyo +1 yıl Davetle gidebilirsin bir iş yerinden davet alman gerek sana sponsor olup mavi kart cıksrıyorlar Yorumla Soran +1 yıl Anladım da o konuda da torpil lazım yoksa kim durduk yere bana davet yollar ki 🤦 Yorumla junPyo +1 yıl İşe alan şirketler var araştır dostum Yorumla Soran +1 yıl En kolay hangi nitelikle gidebilirim sence çünkü herhangi bir niteliğim yok Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Yks uni’ye daha iyi kacak cok riskli ve tabi ulkeye bagli
Ülke dediğim Almanya ya da amerika
23 yaşındayım o da çok zamanımı almaz mı?
Ben yurtdisinda oturuyorum yani pek bilmiyom nasil gidilir vs 😅 ama ailenle danis
Hangi ülke de oturuyorsunuz?
Ailem pek destek olmuyor maalesef
Finlandiya
Orası çok ıssız ya oraya da gelmek istemem
Hmm yani bilmiyorum arkadaslarin yok mu konussan ya da baska ulkede olan akraba arkadasin
Hahahha fazla insan yok evet ve hep soguk
Maalesef aklı başında arkadaşım da yok hepsi torpille memur olma peşindeler
Üniversiteye gerek yok ki, mesleğin varsa lise diploması ile de gidersin.
Nasıl peki?
İş bulman gerekiyor daha sonra işveren tarafından sağlanan evraklar ile çalışma vizesine başvuru yapacaksın, vize onaylanırsa da gidersin
Offf herhangi bir niteliğim yok aslında bir kişi bana bir işi gösterse her işi yaparım da mecbur kendime bir şekil nitelik eklemem lazım
Evet nitelikli bir işte 1-2 yıl sigortalı çalışmış olman lazım mesela Aşçılık, Kuaförlük vs.
Ne olursa olsun yasal yoldan git, kaçak yollar çok sıkıntı hemde sınır dışı edilirsen birdaha gidemezsin, iltica da sıkıntı.
Evet elimden geldiği kadar yasal yoldan denemek istiyorum ama yaşım da geçiyor 24 yaşına gireceğim bir an önce yurtdışında kariyere atılmam lazım
Ben ise 2 yılımı kssiyerliğe verdim 🤦
Yaşın geçmiyor saçmalama 24 yaş ne ki? Daha dur hayat yeni başlıyor senin için tribe girme 🤣 40-50 yaşındaki insanlar bile iş bulup göç ediyor
Bence hangi ülkeye gitmek istiyorsan şimdiden dil öğrenmeye başla
Amerika ya gitmek istiyorum aslında B2 İngilizcem a2 almancam var ama akademik basarım veya herhangi bir niteliğe sahip değilim sadece 2 yıl kasiyerlik yaptım
Yasal yoldan git derim kaçak yoldan gelenleri ne zaman geri gönderirler belli değil
Okul , evlilik harici nasıl yoldan gidebilirim sizce?
Davetle gidebilirsin bir iş yerinden davet alman gerek sana sponsor olup mavi kart cıksrıyorlar
Anladım da o konuda da torpil lazım yoksa kim durduk yere bana davet yollar ki 🤦
İşe alan şirketler var araştır dostum
En kolay hangi nitelikle gidebilirim sence çünkü herhangi bir niteliğim yok