Tatilden döndükten sonra oluşan hisi nasıl anlatırsınız?

Bir yere tatile gittiğinizde veya uzaktan sevdiğiniz biriyle buluştuğunuz zaman eve dönünce garip bir his oluşuyor. Nasıl anlatılır bilmem ama sanki bir hüzün hissi gibi ve bir kaç gün bu devam ediyor. Bu sizlerdede oluyor mu? Bunun bir açıklaması var mıdır? Bu yüzden ben tatile gitmeyi falan sevmem

Tatilden döndükten sonra oluşan hisi nasıl anlatırsınız?
Cevapla