En güzel kayak merkezi hangisi sizce?
Uludağ / Bursa
Kartepe / Kocaeli
Erciyes / Kayseri
Sarıkamış / Kars
Palandöken / Erzurum
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
En güzel kayak merkezi hangisi sizce?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
67Cevap
Kartepe'ye gittim fena değil. Ama Uludağ'ı çok merak ediyorum
Kars hariç hepsine gittim. Bana en yakın olduğu için Kartepe favorim✌️
Uludağ / Bursa daha güzeldir benim için
Uludağ ve Kartepe'yi deneyimledim. O yüzden ikisi arasından Uludağ'ı seçerim. Diğerlerini bilemiyorum.
Maddi durumlardan dolayı tercih edebileceğim tek kayak merkezi kaydırak. Evet mahalle parkındaki kaydırak.
bu cevap beni üzdü ama aynıyız be :(
şakaydı ztn üzülme :)
@cursedcherud yukarda bi erkek arkadsin cvbina iyi niyetimle ms yazmistim hosuma gitmedi yorumu beni ordan silermisiniz gõrursunuz zaten cok rica etsem rahatsiz ettide simdiden tesekkür ederim..🌼
@cursedcherub..
Maşallah elit kızlar soruyor üyeleri de kışın kayak yapmadan geçmiyorlar.
Bir de diyolar gençler issiz ve parasız...
Ben en son köyde fırın tepsisiyle kaydığımı hatırlıyorum 😅
Market poşedi içinde minder (zahmetsiz)
Leğen (zahmetli)
Yer farketmez bayır olsjn karlı olsun
Soruna gelince de, hayır asortik hala gözükmüyorsun ve bir statü kazanmadın
Hiçbiri bir Uludağ olamaz, ben Uludağ'a gidiyorum hep. 😍
Nereyi önerirsin orada
Kartepe evime en yakın olduğu için orayı tercih ediyorum. Evime 35km bi çıkıyorum yarım saat sonra oradayım
Bir gün fırsat bulup ne yaz ne kış tatil yapabildim. Erciyes Dağı hemen dibimizde bir kez gittim oda Kayseri Develi yolu oradan geçtiği için
Aslında Kars hariç hepsinde bulundum ancak kaymadım. Tercih yapmam gerekse daha yakın olduğu için Kartepe olurdu tercihim.
sokakta poşetle kaymanın zevkini vermiyor buralar
Aynn ya bizim orada cok guzel yokuslu bi kar yagsa ama:(
🙄😔🤔😭😭
Dua ette kar yagsin kardes
Terbiyesizlesiyosun ama yazma
Dengesiz amacin belli
Eve giden bi yokus var orayi tercih ediyorum 😛😀
Yaz kış “hayatımın kayışı” tatil köyüne gidiyorum :)
Pardon bi arkadsin yorumunun altina yorum yazmistim seviyesini bozdu beni kaldirabilirmisiniz ordan ayni karede olmak istemiyorumda
Ordamisiniz
Kendniz gizleyebilirsibiz
Zaten sarıkamışlıyım nsndnr. Hatta şu an fotodaki otele bakıyorum camdan. Jsjsjdh
Totosuna naylon bidon alanların yürekli mahalle kayak merkezi
Palandöken yakın ve henüz gitmedim ama giderim elbet.
Hiç gitmedim zaten engelliyim ama imkanım olsaydı Uludağ
Bi sor bakalim burdakilere aylik abonman aliyorlarmi
Uludağ ve Kartepe’ye gittim.
İkisi de hoş, festival tarihlerinde tercih ediyorum
Uludağ ama hiç gitmedim henüz, gidersem oraya giderim o da nasibimde varsa eğer.
Genelde ailecek kayak tatillerimizi yurt dışında yapıyoruz (st moritz, kitzbuhel vb yerlerde) ama türkiye için en iyi kayak merkezi bence uludağ
Köye ya da yaylaya gidiyoruz kaymaya
Bizim mahallenin yokuşu. Poşeti alıyorsun üstüne oturup zabaahaaaa kadar kayıyorsun
Kayseri'deyim Erciyes tabikide birde layd bulabilsek 😂
Ben hiç kış tatiline çıkmadım
Erzurum memleketim tabiki 💗
Hepsi güzel ama Bursa başkaydı
En güzel Palandöken ve Sarıkamış 👌👌👌👌
Yaz tatiline gidebildim de kaldı kış tatili
hiç kar soğuk sevmem hiç benlik değil
Hayatım boyunca gitmedim. Ben kardan kaçıyorum 🤣
Kış tatili yapmıyoruz ki.
Neden
Hayatımda hiç kış tatili yaptığımızı görmedim. Biraz alışkanlıklarla alâkalı bence. Sadece bu aralar annem Uludağ'a falan gidelim diyor o kadar
Tabi ki yaşadığım şehir olan Bursa derim..
Kocaeli'm de Kocaeli'm ❤️🔥
Şu kocaeli sevgisini bir ben anlayamıyorum sanırım, İzmit dışında gezilecek hiçbir yer yok yahu... Hele derince gibi çöp yerlere hiiç girmiyorum.
Her yıl Uludağa gidip kayarım
Uludağ çok iyii
Hiçbirine gitmek nasip olmadı ki
Hintertuxer Gletscher
Fransa mont blanc.
Ben Erciyes’i tercih ediyorum sarıkamış pisti kısa
Bursa'ya gittim diğerleri hakkında bi fikrim yok
Kayak yapmayı bilmiyorum ki
Gitmedim ama Uludağ iyi diyorlar
En güzeli kar yağınca sokakta kaymak 😅😅😅
Hiç yapmadimki
Denizli
Bursa güzel diyorlar gitmek isterdim
Bursaya gidilebilir
Sarıkamış en güzeli
Davraz genelde
Uludağ kayak merkezi.
O değil de bebeğim Balıkesir de misin sen?
Gidecek olsam Uludağ'a gitmek isterdim..
Hiç gitti mı
Erzurum 👍
Hiç birine gitmedim kışın hep evdeyim😳
Bizim sokak😂
Uludağ iyiyidi
Uludağ🩷