Güncellemeler
+1 yıl
Hafta sonları da dahil olmak üzere tabii yanlış anlamayın
Evet ya olsa güzel olmaz mıydı? Keşke Türkiye de böyle bir şey gelse
bence gün sayısından daha çok mesai saatlerinin azlığı önemli olan mesela sabah 9 akşam 6 arası çalışmak insanı yorarken sabah 10 akşam 4 gibi biterse bence insanlar kendilerine daha fazla zaman harcayabilirler
Yani 40 saat olan çalışma saati 32 olsa diyorsun 😅 müthiş bir şey bu durum da ben 1 24 nöbetine gider bir de 8 e gider haftayı kapatırım mis jdjdjeb
Cevap
4Cevap
evet çok güzel olurdu ama dünya düzeni buna izin vermiyor
4 gün 3 gün tatil güzel olurdu lakin Türkiye'de bizim insanımız bununla da yetinmezdi inan
Neden?
Verimlilik düşüyor
Yoo
4 gün işse 3 gün tatil oluyor
Bence güzel olurdu.
harika olur ya güzel fikir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?