Ben sabah yatakta gözümü açtıktan sonra aklıma türkiyede yaşadıgım geliyor, günün ilk bunalımını yaşadıktan sonra kalkıp, okula hazırlanıyorum.
Evden çıkıp otobüs duragına varınca günün ilk fırsatçıları olan 65 yaş üstü teyzeler ve dayılar ile günün ilk yaşam mücadelesi böylece başlamış oluyor.
Ardından okula varınca beş para etmez doğmatikleşmiş ve ezbere dayalı sözde eğitim sistemimizin verdigi hasarlarla bir yandan mücadele ederken bir yandanda zamanın geçmesini dilerim.
Sonrasında okul biter ve eve dogru gitmek için yürüdügüm, anda kafam dağılsın diye müzik açar ve duraga yürürüm otobüs gelir ve 2. Rand bu vesileyle başlamış olur, bu artık otobüsün içinde zorla yer isteyen 65 yaş üstüler ile gelecegi belirsiz gençlerin mücadelesidir..
Sonrasında eve tükenmişlik ile vardıgımda kafam dagılsın sosyal medya'yı açarım ve bu iğrenç gündem ve kafa yapısı gelişememiş halk ile karşılaştıgımda kalan %10 luk enerjimde tükenir.
Ve sonra her şey bitti derken aklıma, burdan kaçıp kurtulmak gelir, bunun üstüne kendimi geliştirmek için kütüphaneye giderim ve kütüphanede tam kitap okumaya başladığkm esnada beleşci teyzelerin kahve hüpürdetme sesiyle irkilip, lanetler okuyarak ordanda kalkıp giderim, eve geldigimde asrın felaketi olan akrabaların geldiğini öğrendigim zaman anlık şok etkisine girerim, sonrasında daha fazla cahil sohbetlerini kaldıramaz ve onların sohbetine dahil olup yara alırım ve sonra yatağa yatıp uyurum hiç uyanmamak üzere..
Evden çıkıp otobüs duragına varınca günün ilk fırsatçıları olan 65 yaş üstü teyzeler ve dayılar ile günün ilk yaşam mücadelesi böylece başlamış oluyor.
Ardından okula varınca beş para etmez doğmatikleşmiş ve ezbere dayalı sözde eğitim sistemimizin verdigi hasarlarla bir yandan mücadele ederken bir yandanda zamanın geçmesini dilerim.
Sonrasında okul biter ve eve dogru gitmek için yürüdügüm, anda kafam dağılsın diye müzik açar ve duraga yürürüm otobüs gelir ve 2. Rand bu vesileyle başlamış olur, bu artık otobüsün içinde zorla yer isteyen 65 yaş üstüler ile gelecegi belirsiz gençlerin mücadelesidir..
Sonrasında eve tükenmişlik ile vardıgımda kafam dagılsın sosyal medya'yı açarım ve bu iğrenç gündem ve kafa yapısı gelişememiş halk ile karşılaştıgımda kalan %10 luk enerjimde tükenir.
Ve sonra her şey bitti derken aklıma, burdan kaçıp kurtulmak gelir, bunun üstüne kendimi geliştirmek için kütüphaneye giderim ve kütüphanede tam kitap okumaya başladığkm esnada beleşci teyzelerin kahve hüpürdetme sesiyle irkilip, lanetler okuyarak ordanda kalkıp giderim, eve geldigimde asrın felaketi olan akrabaların geldiğini öğrendigim zaman anlık şok etkisine girerim, sonrasında daha fazla cahil sohbetlerini kaldıramaz ve onların sohbetine dahil olup yara alırım ve sonra yatağa yatıp uyurum hiç uyanmamak üzere..
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar