En iyi tatil sevgili ile mi yoksa arkadaş ile mi yapılır?
Sevgili
Arkadaş
Tek başıma
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
En iyi tatil sevgili ile mi yoksa arkadaş ile mi yapılır?
Sevgili ve arkadaşlar ile yapılır elbette.. ama kişiye göre değişir.. bence insan kiminle eğleniyorsa mutluysa onunla tatile çıkabilir.
tabi bütçe ve nereye gidildiğine göre de değişir
Sevgili ile de tatil yaptım, arkadaş ile de. Olay aslında sizin ve size eşlik edenlerin tatilden ne beklediğiniz ile de alakalı.
Şahsen ben arkadaşla stres atarken sevgiliyle strese girdim. Arkadaş ne duruyon lan gelsene, yemek bitti diye ararken, sevgili ile romantiklikten, el ele gezmekten, neredeyse gün boyu şemsiye altında durmaktan başka bir şey yapamamıştık.
Rica ederim. :)
eş ile diyorum ben sjjs
thanks 🥳
Np 😁
Cevap
31Cevap
Hepsi çok süper görünüyor ama sevgiliyle havalara uçardım herhalde. Ekstra mutluluk hormonu salgılandığından olsa gerek herhalde. 😂
Tabikide Yanlız tatil. Tatil dediğin kafa dinlemek kafa ütülemek değil
Yalnız sıkılıyorum ben ya
Tek başına sıkıcı olur ya sevgiliyle ya da arkadaşla yapılabilir
Benim için tek başına ve ailem, çünkü sevgilim ya da eşim yok.
Sevgili ile tatil yapmak hayatta ki en büyük hedeflerimden.
Arkadaşlarımla tatil daha keyifli enerjik oluyor!
İyi bir arkadaşa sahipsen arkadaşla güzeldir. Değilsen yalnız. Tatilde sevgili eş zulüm bence
Kafa denki sana arkadaş da olabilecek bir sevgiliyi tercih ederdim
Sohbeti ve zihniyeti güzel bir arkadaş ile olabilir
Çocuk olunca tatil biraz zor geçmişti seneye artık daha çok eğleniriz
Sevgili ile de gayet eğlenceli oluyor arkadaş ortamı ile de..
Hepsinin yaşattığı ve hissettirdiği duygu farklı. Yapmak istediğiniz tatilden nasıl keyif almak istenildiğine bağlı bir durum..
ikisinin de ayrı yeri var ama arkadaşım olmadığı için sevgili ahahah
Bizim ikiside yok...
@lifeeeisbeautiful seninle bi tatile ihtiyacım var valla ne sinir kalır ne stres
@kurmanci06 guzell olur ya hemde çok 😁☺️
Senle dubaiye gitsek var ya off
mukemmel olurdu
Sevgiliyle tabiiii insan sevişmek ister tatilde güzel bir ortam hazirlayip
Bu işin raconu arkadaştır tek başına veya sevgili ile her şeyi yapmazsın
Sevgili bence.
Elbette sevgili ile
Sevgilim olsa keşke de gitsek be...
Hiç biri. Eşim ve çocuğum ile
Arkadaş allayim.
Arkadaşla tatil daha keyifli olabilir :)
Arkadaş ile yapılan tatil
Sevgili ile daha güzel tatil olur
Eşim olursa tabi sevgili ile.
En iyi tstil tek başına yapılan tatil
Sevgili olmadığı için arkadaşla derim
Tek başıma daha güzel olur
Arkadaşla zevkli olabilir
Her ikisi şıkkı neden yok?
Koymadım😅
Her ikisi de diyebilirsin zaten görüşte.
arkadaş ya da sevgili ile
Karıkoca bence
Sevgili..
Sevgiliyle olmak bambaşka
Sevgili ile
Arkadaşlarla
Bu yaz inşallah yaparız bizde eşimle
Sevgilim yok
@Gamze____nur?
Tatile hiç gitmedim sevgili istemem asla
Sevgilim
Sevgiliyle
Tek başıma daha iyi
Sevgili ile birlikte
Sevgili hayattır
Arkadaşla en iyisii
Bilemedim
Sevgili
Nikahlı eşle
O yanındayken bile yeterli oluyor
Kavga bile etsen sana zehir olmaz o tatil
Sevgili
Sevgili
Sevgiliyle daha iyi olur bence
Tek başına
Arkadaşş
Sevgili
Tek başıma
Tek başıma 😌
Sevgili
En iyisi bence sevgili ile
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?