Tatil & Seyahat Sevgiliyle mi yoksa en yakın arkadaşlarla mı tatile çıkmak daha eğlenceli? WanderingBird Takip Et FenomenXper 5 Yaş: 27 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 21 Yapay Zekaya Sor Hangisini tercih edersin? Sevgiliyle Arkadaşlarla İkisi de değil, yalnız Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan: Yaşın 18 - 24 25 - 29 30 - 35 36 - 45 46+ Lütfen yaşını seç Sevgiliyle mi yoksa en yakın arkadaşlarla mı tatile çıkmak daha eğlenceli? Cevapla Tatil Soruları Sevgili Soruları Sevgi Soruları Beğen Paylaş Takip Et 3 kişi beğendi
u MustiEmre Takip Et FenomenMaster Yaş: 33 +1 yıl Tatil & Seyahat konusunda 725 cevap paylaştı. Sevgili elbette. Arkadaşla tatilde eğlenceli olur ama bir sevgili kadar da etkisi olmaz. 0 2 Yorumla WanderingBird +1 yıl ikisinin de yeri ayrı aslında Yorumla u MustiEmre +1 yıl Orası öyle tabii Yorumla
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Tatil & Seyahat konusunda 22,8b cevap paylaştı. Sevgili ile tabi ki 0 0 Yorumla
seymabasu1 Takip Et Master Yaş: 29 , eic 98% +1 yıl Arkadaş ile çok eğlenceli olabilir heleki kafa dengi ise sevgili ile romantik ve duygusal bir tatil olur 0 2 Yorumla WanderingBird +1 yıl ikisinin de yeri başka bence de Yorumla seymabasu1 +1 yıl Öyle tabi Yorumla
macakizi91 Takip Et Xper 5 Yaş: 34 , eic 73% +1 yıl Bence hem sevgili hem arkadaş grubu kalabalık olarak en güzeli 0 1 Yorumla WanderingBird +1 yıl o da bir başka keyifli olur Yorumla
Gizli Üye (18-24) +1 yıl Bence ikisinin de yeri ayrıdır. En iyi arkadaşla farklı sevgiliyle farklı hissedersin ama tabi en iyi arkadaşla aynı zamanda sevgili olanlara lafım yok jskdkwkrwkkcsk 0 1 Yorumla WanderingBird +1 yıl katılıyorum :D Yorumla
ouzinyo Takip Et Master Yaş: 30 , eic 35% +1 yıl Tatil & Seyahat konusunda 480 cevap paylaştı. Daha önce arkadaşlara çok kez gittim onun tadını biliyorum ama sevgiliyle olanı hiç tatmadım 💆 0 2 Yorumla WanderingBird +1 yıl inşallah tadarsın :D Yorumla ouzinyo +1 yıl Bu gidişle imkansız ama sağ ol 😀 Yorumla
Vanwa Takip Et Xper 6 Yaş: 29 , eic 80% +1 yıl Yakın arkadaş ile güzel begendim 😊Sevgili daha nasip olmadı 😂 0 2 Yorumla WanderingBird +1 yıl inşallah olur :D Yorumla Vanwa +1 yıl Bakalım 👍😊 Yorumla
Düşünceee Takip Et Xper 4 Yaş: 22 , eic 100% +1 yıl Yalnız başına gezmek bana hepsinden daha çok huzur veriyor ⑉ 0 0 Yorumla
simamsi38 Takip Et Xper 1 Yaş: 25 +1 yıl bu soru mantı sarımsaklı mı olur sarımsaksız mı olur gibi olmuş 0 0 Yorumla
Meryyc Takip Et Guru Yaş: 22 , eic 100% +1 yıl ikisi de ayrı güzel ya seçemedim 0 1 Yorumla WanderingBird +1 yıl haklısın, zor bir seçim Yorumla
merkürkedisi0 Takip Et Master Yaş: 30 , eic 40% +1 yıl İkisinin de yeri çok ayrı 0 1 Yorumla WanderingBird +1 yıl bence de Yorumla
frenchgirl16 Takip Et Master Yaş: 29 , eic 100% +1 yıl Bundan sonra ben tek alim ya 0 2 Yorumla WanderingBird +1 yıl hahah niye ya? :D Yorumla frenchgirl16 +1 yıl Ben çok heyecanlı bir insanım. Heyecandan duramam yerimde suyunu çıkarrım kesin. Sonra beni kullanıyorlar :/ Yorumla
Vazgeçtim__- Takip Et Yoda Yaş: 24 , eic 98% +1 yıl En yakın arkadaşlarla daha eğlenceli bence 0 1 Yorumla WanderingBird +1 yıl eğlence deyince bence de arkadaşlar Yorumla
morto Takip Et Xper 6 Yaş: 24 , eic 100% +1 yıl İlerde eşimle 0 1 Yorumla WanderingBird +1 yıl en güzeli Yorumla
Larisse Takip Et Guru Yaş: 24 , eic 93% +1 yıl arkadaşları satarım 0 2 Yorumla WanderingBird +1 yıl sevgiliyi görünce arkadaşları satmak olmaz ama :D Yorumla Larisse +1 yıl satılır jdjdj Yorumla
Asya_2275 Takip Et Mentor Yaş: 21 , eic 99% +1 yıl Tatil & Seyahat konusunda 1,1b cevap paylaştı. sevgiliyle 0 0 Yorumla
Billy59 Takip Et Master Yaş: 25 +1 yıl Tatil & Seyahat konusunda 1,4b cevap paylaştı. Sevgiliyle daha iyi 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
Sevgili elbette. Arkadaşla tatilde eğlenceli olur ama bir sevgili kadar da etkisi olmaz.
ikisinin de yeri ayrı aslında
Orası öyle tabii
Sevgili ile tabi ki
Arkadaş ile çok eğlenceli olabilir
heleki kafa dengi ise
sevgili ile romantik ve
duygusal bir tatil olur
ikisinin de yeri başka bence de
Öyle tabi
Bence hem sevgili hem arkadaş grubu kalabalık olarak en güzeli
o da bir başka keyifli olur
Bence ikisinin de yeri ayrıdır. En iyi arkadaşla farklı sevgiliyle farklı hissedersin ama tabi en iyi arkadaşla aynı zamanda sevgili olanlara lafım yok jskdkwkrwkkcsk
katılıyorum :D
Daha önce arkadaşlara çok kez gittim onun tadını biliyorum ama sevgiliyle olanı hiç tatmadım 💆
inşallah tadarsın :D
Bu gidişle imkansız ama sağ ol 😀
Yakın arkadaş ile güzel begendim 😊
Sevgili daha nasip olmadı 😂
inşallah olur :D
Bakalım 👍😊
Yalnız başına gezmek bana hepsinden daha çok huzur veriyor ⑉
bu soru mantı sarımsaklı mı olur sarımsaksız mı olur gibi olmuş
ikisi de ayrı güzel ya seçemedim
haklısın, zor bir seçim
İkisinin de yeri çok ayrı
bence de
Bundan sonra ben tek alim ya
hahah niye ya? :D
Ben çok heyecanlı bir insanım. Heyecandan duramam yerimde suyunu çıkarrım kesin. Sonra beni kullanıyorlar :/
En yakın arkadaşlarla daha eğlenceli bence
eğlence deyince bence de arkadaşlar
Varsa sevgilin ile git
Sevgiliyle tabi ki
Tek gitmek çok zevkli
İlerde eşimle
en güzeli
arkadaşları satarım
sevgiliyi görünce arkadaşları satmak olmaz ama :D
satılır jdjdj
Sevgiliyle
Tatil yapmamak 😅
sevgiliyle
Sevgiliyle daha iyi
Yakın arkadaşlarımla