
Benimkiler anlık oluyor genelde. 2-3 gün kala ayarlıyorum her şeyi. :D
Tatillerinizi anlık mı yoksa planlı mı yaparsınız?

Benimkiler anlık oluyor genelde. 2-3 gün kala ayarlıyorum her şeyi. :D
Tatillerinizi anlık mı yoksa planlı mı yaparsınız?
Bizim için Tatil hangi Zamana denk gelir pek bilinmez kazancımızın doğru düzgün belirli bir piyasası olmadığı için serbest çalışan olarak iyi bir ücret ne zaman hangi işlerde kazandık. Yüklü parayla eve döndüğümde derhal bir haftalık misafirliğe şehir dışına
Sadece araba kiralayarak seyahate pikniğe çıkabiliyoruz.
Öyle yurt dışı otel pansiyonlara gidemiyoruz
Öbür türlü bizim tatilimiz İstanbul'dan taşa Kars Iğdıra kadar şehir şehir dolaşıp akrabaların misafirliğine gidiyoruz
Henüz tek tatil yapma şansım olmadı ailemle gideriz hep onda da plan yapılır 2-3 ay öncesinden.
Teşekkür ederim :)
Ricalar 😁
Cevap
6Cevap
Anlık yaparım
Aksam 6’de bagaji kapatip, antalya’ya mi yoksa asssos’a mi gitsem diye dusunmuslugum var.
Anlık yaparım genelde, uzun süreli planlarım hep suya düştü.
Planlı olur tatil gelene kadar da evde sıkı yönetim ilan ederim
planlı yaparım
Anlık :D kafama esince estiği zaman estiği yerde
Plânlı tercihim.
bu yazın planı yapıldı
Plansız hiçbir şey yapmam
Planlı yaparım
Yurt ici ise anlik yurt disi planli aga
Planlı
Planlı
Anlık yapıyorum
Planli
planlı olur
Yapmam
Planlı
Anlık oluyor genelde
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar