Telefonum şimdi gittikten sonra kilitlenirse diye korkuyorum. E-Devlete girdiğim zaman IMEI numarasını bulamıyor.

Telefonum şimdi gittikten sonra kilitlenirse diye korkuyorum. E-Devlete girdiğim zaman IMEI numarasını bulamıyor.

Her hangi bir sorun yok merak etmeyin. Bu mesaj standart olarak T. C vatandaşı olup yurt dışından Türkiye'ye gelen tüm vatandaşların cebine geliyor. 120 gün burada kalacaksanız ğer bu uyarıyı dikkate alınız. Aksi taktirde bir sıkıntı yok.
Cevap
8Cevap
Telefoncuya götür
çift sim karlı ise telefon 4 + 4 ay olarak kullanabilirsiniz daha uzun süre duracaksınız bi yazılım ile halledilebilir yok hersey resmi olsun derseniz 20bin verip ömürlük yapılabilir
Telefonu yurtdışından aldıysan sadece eşleştirdiniz hatla çalışır diğer türlü 120 gün olur.
Telefoncuya götür onlar hallediyor diye duydum
Türkiye için geçerli bu. 120 gün zamanın var zaten. Tatilin muhtemelen o kadar sürmez.
Kaçak getirilmiş. Kapanır o yüzden
120 gün sonra kapanır
Kaçak telefon
Some kaçak problems
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?