Hiç bir yerde İstanbul canlılığı olmaz. Ya sevdiğiniz memleketiniz olacak ya İstanbul yakını kocaeli-sakarya olacak bence. Haricen yazlık bölge olarak muğla tarafıda alışılır
0
11 Yorumla
Soran
+1 yıl
marmarise gittim yazn, güzel değişik filan da sıkıyor insanı bir hafta sonra.
aslında lafta sakinliği seviyorum ama değişik geliyor insana :d yer yer boğuluyor gibi oluyorsun. mayısta Moskova'daydım mesela, insan hayattan soğuyor. sakinliğin dibini bulmuşlardı. yani tuhaf bir şey, aslında bu kadar kalabalığı sevmem. ama mesela istanbulun bazı günler ya da sabahlar sakin sokakları oluyor o güzel. bazen sahilde banklarda oturabiliyorum filan insna az olunca, o kadarı yetiyor sanırım.
Anahtar kelime bu lafta sakinliği seviyoruz, ama sakin bi yere gidince 1-2 hafta sonra sıkıntıdan patlıyoruz. Moskova ve hatta avrupa soğuk şehir insanlarda birbirine soğuk. Misal almanyada hiç bana göre bir yer değil akşam 7-8'den sonra herkes evine çekiliyor dükkanlar kapanıyor. Dışarda geç saatte olanların çoğu Türk :D
aman Almanya fena 😂 evet Avrupada bu var çoğu şehirde. ölü bir atmosfer. İtalya filan olsa yine başka. işin ilginç yanı İstanbulun kaosu kalabalıktan da değl bir tek bence. biraz da kültürel bir şey mi acaba ya da düzensizlik mi etkili bilemiyorum. dar sokaklar vs çok etkili olabilir. Zira istanbuldan çok çok daha kalabalık nüfuslu bir şehirde de bulundum uzak doğuda. ama ne kaos ne kalabalık duygusu yoktu. trafik desen, nüfusun yarısı bisiklet kullandığı için o da yoktu. Bazen uzun kuyruklar oluyordu bir. demek ki bizdeki kaosun tek nedeni kalabalık da değl. yine de fena alışıyor insan, ama sevmiyor
şehir sakin değil, direkt ölü. kızıl meydanda orta asyadan gelen turistler hariç turist de yoktu. doğru düzgün restoran vs de yok şehirde, aktif olmasını beklemek de çok mantıklı değil. en işlek caddesi arbat sözde ama doğru düzgün bir restoranı yok. bar mar var belki onlar geceleri aktif olur. tek kalabalık yerleri metroları. nasıl kalabalık buldunuz siz yaşayan biri olarak.
Dğru mekanları bulamadığınız ve doğru lokasyonlarda olmadığınız için olabilir. Keşke yanınızda şehribilen birileri veya bir tursit rehberi olsaydı. Restoran ve eğlence merkezi olarak cebinizdeki paraya bağlı çok alternatifler var Moskova'da. Trafik deseniz, kalabalık açısından İstanbul'dan bin kat daha beterdir.
belki de siz çok daha küçük ve sakin bir şehirden gittiniz. ben de İstanbulla kıyaslıyorum ama kıyaslaması bile yanlış. Şehri muhtemelen bizim kadar gezmemişsinizdir bile. üstelik iki farklı otelde kaldık. lokasyan olarak ilk otelimiz kremlinin tam karşısındaydı. otelimizin önünde moskova nehri, karşısında kremlin ve zaryede parkı vardı. moskovada bundan daha göbekte bir lokasyan olamaz. ikinci otel tam finans merkezi binalarının dibinde kutuzovsky caddesindeyi. ayrıca adamların en işlek caddesi yani bizim taksim olan yerleri arbat. arbat nere taksim nere işleklik olarak. birkaç gürcü ve Türk restoranı var üzerinde de. yapmayın gözünüzü seveyim. moskova'ya işlek diyen insan köyden filan gitmiştir.
Daha fazla yorum yapmaya gerek yok. Siz zaten kafanızda belli bir yargıya varmışınız. Saygı duyarım. Ben sizin deyiminizle Ankara köyünden gittim ve iki sene yaşadım, sadece iki haftada değil ve size göre de bu iki yıl içinde hiç gezmedim, siz kısa sürede benden çok gezmişsinizdir. Bravo.
beyefendi, alınmanıza gerek yok. yaşayan insanlar zaten pek gezmez yaşadığı şehri, o anlamda dedim. bizse direkt tabana kuvvet gezmek için gittik. ve iki hafta kaldık ki tek tek tüm müzeleri gezmeyecekseniz eğer, moskova için bir hafta yeter bile adam akıllı gezmek için. sadece göbek kısmı merkez. merkez kısmından dışa doğru kalan yerler hep yaşayış binaları ve ormanlar. yani İstanbulun tek bir ilçesi gibi aslında. İstanbul'da her ilçenin kendi merkezi var. yani kıyası bile bana mantıklı gelmiyor. ayrıca benim instagramda dünyanın her yerinden takipçilerim var. rusyaya gittiğim gören rus takipçiler, asıl Petersburg'a gelmelisin, Moskovada çok bir şey yok demişlerdi.
Küçük şehirlere alışması zor olur, şayet İstanbul'un hareketliliğini seven biriyseniz... Biraz daha yaşam enerjisi yüksek olan bir şehir olmalı ki İstanbul'u aratmasın.
yurt dışı ise çogu ülke burdan iyidir ülke içi ise sahil kasabası olan herhangi bir ile kaçmalı insan fiziksel ve ruhsal sağlık için mümkünse İstanbul'a ayak basılmamalı
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
44Cevap
Antalya olabilir bence
Sakın küçük bir şehir olur gadası
Hiç bir yerde İstanbul canlılığı olmaz. Ya sevdiğiniz memleketiniz olacak ya İstanbul yakını kocaeli-sakarya olacak bence. Haricen yazlık bölge olarak muğla tarafıda alışılır
marmarise gittim yazn, güzel değişik filan da sıkıyor insanı bir hafta sonra.
Diyorum ya İstanbul sonrası türkiyede bizi paklayacak başka şehir zor, bu hareketlilikten sonra sakinlik aramıyorsan eğer
aslında lafta sakinliği seviyorum ama değişik geliyor insana :d yer yer boğuluyor gibi oluyorsun. mayısta Moskova'daydım mesela, insan hayattan soğuyor. sakinliğin dibini bulmuşlardı. yani tuhaf bir şey, aslında bu kadar kalabalığı sevmem. ama mesela istanbulun bazı günler ya da sabahlar sakin sokakları oluyor o güzel. bazen sahilde banklarda oturabiliyorum filan insna az olunca, o kadarı yetiyor sanırım.
Anahtar kelime bu lafta sakinliği seviyoruz, ama sakin bi yere gidince 1-2 hafta sonra sıkıntıdan patlıyoruz. Moskova ve hatta avrupa soğuk şehir insanlarda birbirine soğuk. Misal almanyada hiç bana göre bir yer değil akşam 7-8'den sonra herkes evine çekiliyor dükkanlar kapanıyor. Dışarda geç saatte olanların çoğu Türk :D
aman Almanya fena 😂 evet Avrupada bu var çoğu şehirde. ölü bir atmosfer. İtalya filan olsa yine başka. işin ilginç yanı İstanbulun kaosu kalabalıktan da değl bir tek bence. biraz da kültürel bir şey mi acaba ya da düzensizlik mi etkili bilemiyorum. dar sokaklar vs çok etkili olabilir. Zira istanbuldan çok çok daha kalabalık nüfuslu bir şehirde de bulundum uzak doğuda. ama ne kaos ne kalabalık duygusu yoktu. trafik desen, nüfusun yarısı bisiklet kullandığı için o da yoktu. Bazen uzun kuyruklar oluyordu bir. demek ki bizdeki kaosun tek nedeni kalabalık da değl. yine de fena alışıyor insan, ama sevmiyor
Kusura bakmayın ama Moskova da yaşamış biri olarak şehri sakin olarak tariflemeniz çok ilginç geldi.
şehir sakin değil, direkt ölü. kızıl meydanda orta asyadan gelen turistler hariç turist de yoktu. doğru düzgün restoran vs de yok şehirde, aktif olmasını beklemek de çok mantıklı değil. en işlek caddesi arbat sözde ama doğru düzgün bir restoranı yok. bar mar var belki onlar geceleri aktif olur. tek kalabalık yerleri metroları. nasıl kalabalık buldunuz siz yaşayan biri olarak.
Dğru mekanları bulamadığınız ve doğru lokasyonlarda olmadığınız için olabilir. Keşke yanınızda şehribilen birileri veya bir tursit rehberi olsaydı. Restoran ve eğlence merkezi olarak cebinizdeki paraya bağlı çok alternatifler var Moskova'da. Trafik deseniz, kalabalık açısından İstanbul'dan bin kat daha beterdir.
belki de siz çok daha küçük ve sakin bir şehirden gittiniz. ben de İstanbulla kıyaslıyorum ama kıyaslaması bile yanlış. Şehri muhtemelen bizim kadar gezmemişsinizdir bile. üstelik iki farklı otelde kaldık. lokasyan olarak ilk otelimiz kremlinin tam karşısındaydı. otelimizin önünde moskova nehri, karşısında kremlin ve zaryede parkı vardı. moskovada bundan daha göbekte bir lokasyan olamaz. ikinci otel tam finans merkezi binalarının dibinde kutuzovsky caddesindeyi. ayrıca adamların en işlek caddesi yani bizim taksim olan yerleri arbat. arbat nere taksim nere işleklik olarak. birkaç gürcü ve Türk restoranı var üzerinde de. yapmayın gözünüzü seveyim. moskova'ya işlek diyen insan köyden filan gitmiştir.
Daha fazla yorum yapmaya gerek yok. Siz zaten kafanızda belli bir yargıya varmışınız. Saygı duyarım.
Ben sizin deyiminizle Ankara köyünden gittim ve iki sene yaşadım, sadece iki haftada değil ve size göre de bu iki yıl içinde hiç gezmedim, siz kısa sürede benden çok gezmişsinizdir. Bravo.
beyefendi, alınmanıza gerek yok. yaşayan insanlar zaten pek gezmez yaşadığı şehri, o anlamda dedim. bizse direkt tabana kuvvet gezmek için gittik. ve iki hafta kaldık ki tek tek tüm müzeleri gezmeyecekseniz eğer, moskova için bir hafta yeter bile adam akıllı gezmek için. sadece göbek kısmı merkez. merkez kısmından dışa doğru kalan yerler hep yaşayış binaları ve ormanlar. yani İstanbulun tek bir ilçesi gibi aslında. İstanbul'da her ilçenin kendi merkezi var. yani kıyası bile bana mantıklı gelmiyor. ayrıca benim instagramda dünyanın her yerinden takipçilerim var. rusyaya gittiğim gören rus takipçiler, asıl Petersburg'a gelmelisin, Moskovada çok bir şey yok demişlerdi.
Küçük şehirlere alışması zor olur, şayet İstanbul'un hareketliliğini seven biriyseniz... Biraz daha yaşam enerjisi yüksek olan bir şehir olmalı ki İstanbul'u aratmasın.
yurt dışı ise çogu ülke burdan iyidir ülke içi ise sahil kasabası olan herhangi bir ile kaçmalı insan fiziksel ve ruhsal sağlık için mümkünse İstanbul'a ayak basılmamalı
İstanbul'da hayatta kalabilen birisi her yerde hayatta kalabilir, o yüzden çok zorlanacağını sanmıyorum
hayatta her yerde kalırız da alışmak mesele.
İstanbul 'un en çok nesini özlersin mesela?
o tiyatro senin bu sinema benim :d sahilleri olabilir bir de.
Hangi sahiller mesela birkaç tavsiyen olur mu bu gibi
bu sorunun cevabı herkes için farklı olur önemli olan senin nereyi sevdiğin nereyi merak ettiiğin ve sana renenin uygun olduğu
new york olur mesela. İstanbula göre çok sakin ve düzenli ama yer yer kalabalık :d ama oraya gidemiyorum
:)
Eskişehir... bi eskişehirli tatar olarak söylüyorum... aşırı huzurlu bi şehir... büyük ama sakın kalabalık değil yani
Dostum istanbuldan git de nere olursa olsun. 1 kişi azalır :D
sen de gitsene dayı :dd
ayy çok banalsin ya :D Hala dayı diyen tipler kaldımı :D :D He anam he dayıyım ben :D :D
tamam abi diim
Beyefendi diyeceksin Varoş :D
senin beyliğin mi kalmış, kaç yaşına gelmişsin 😂😂😂
:D :D Benim yaşımdaki birini ne sanıyorsun? Bastonla falan mı geziyor sanıyorsun :D
İstanbul doğumluyum bende fetiye gazi paşa yerleşeceğim az kaldı
baska yere alısmak zor... Belki İzmir unutturabilir.
Kucuk şehirler daha iyi olabilir Sakarya, Kocaeli, Düzce vs
tarfigi ve yokusu olmayan hizli treni hava alani olan bir sehre
Bursa veya Kocaeli olabilir hem de İstanbul'a istediğin zaman geçme şansın olur
Kıyı sahilleri tercih edin bence Fethiye köyceğiz dalyan
İstanbul'da yaşayan birisi en rahat İzmir gibi bir şehre adapte olabilir..
Sizi bilmiyorum ama ben Denizi olmayan herhangi bir ilde yaşayamıyorum mutlaka o sahile gidicem
Canının istediği yere ben 30 sene bursa dan sonra Çanakkale yaptım iyi geldi
Merkezde misin
@meraklıbilginpanda artık değilim ben hayatımı komple değiştirdim
Hayırdır
@meraklıbilginpanda değişmek istedim
Neredesin şimdi
@meraklıbilginpanda yenice
Köy gibi
@meraklıbilginpanda evet
küçük şehire gidersen depresyona girersin en iyisi Ankara adana bursa tarzı yerlere ne çok büyük ne çok küçük
Az insan çok yeşillikli bir yere taşin bırak newyorku şisnedimi basın insan sesinden
bayburt sana harika gelir
orası neresi ya :ddd
Kuzey Karolinada
wowww 😂
Bekle mars açılsın marsa taşın
wowww ama sıkıcı olmasın?
Yok ya beraber gideriz buluruz yapacak birşeyler
Kendini nereye ait hissediyorsan oraya
öyle bir yer de yok
O zaman iş imkanının İyi olduğu bir yere git
İzmir, Ankara , Eskişehir
Daha sakin bir yer.
Meslek nedir neler yaparsın buna gçöre secvilir
huzurlu sesiz bir yere
Daha küçük sakin bir şehir olabilir
Küçük sakin bir yere taşınarak...
20 yıldan sonra her yere gidilir.
niy böyle dedin :d
Denize kıyısı olan şehirlere.
Eskişehir e bekliyorum 😊
İstanbulun suyunu için bırakamıyor
Hakkari
what
Hakkari
OWKDMELDLFK ŞIRNAK SİLOPİ falan
ist da kal
Ege olabilir
ege küçük yer
Yalova güzel bence.
Silivri :)
Aydın
New York
İstanbul’dan sonra küçük şehir zor
Kaç yaşındasın sen
İzmir'e gel
Bayburt
İzmir olur
Bayburt
İzmir
Iğdır olabilir
Karadeniz
Hiçbir yere
Yalova
Kucuk bir sehre
Bursa
trakyaya doğru gel
İzmir e gel
Londra
doğu anadolu
Kars mı
olabilir
zenginsin
niye ki :d
yurt dışı düşüncesinden
He, yok ya, new york yerleşebilsem çoktan yerleşmiştim :d
Eskişehir