
Kartpostallara konu olacak kadar güzel degil mi.. dışarısı göz alabildiğine beyaz, yatakli bir vagon.. sıcak kahve kokusu sarmış her yanı, sessizlik ve yalnızlık.. ahh ah

Kartpostallara konu olacak kadar güzel degil mi.. dışarısı göz alabildiğine beyaz, yatakli bir vagon.. sıcak kahve kokusu sarmış her yanı, sessizlik ve yalnızlık.. ahh ah
Pencereden dışarıya bakıyorum. Geriye doğru koşuyor beyaz giyinmiş ağaçlar... Bir birini kovalarcasına. Aklıma düşüyor geride kalmış bir hüzün... Derin bir nefes alma ihtiyacı hissediyorum...
Hüznün geride kaldığını söyledim ama. Ayrıca hüznün de bit huzuru var o yönden bakarsak.
Hüznü hissedemeyen ya da hüzünden kaçan ya da hüznü yok sayan yürek huzurun anlamını kıymetini bilmez ki.
Yürek dediğin sevinçte, mutlulukta, güzel şeylerde huruz bulduğu gibi hüzünden de huzur payı çıkarmalı kendine. Çünkü her hüznün vakti zamanında verdiği huzur illa ki vardır. Şimdi o hüzne bakıp o eski huzuru hissetmemek yüreğin karşılaşması anlamına gelmez mi?
Yüreğin katılaşması anlamına gelmez mi?
Hüzün geçmişi irdelemek değildir ki. Sadece yürekten tatlı bir esinti gibi geçer gider ve o an hatırlattığı şey bir gülü burnunuza götürdüğünüz ilk anda kokusunu hissetmek kadarcık bir huruz bırakır. Ve bu güzeldir.
Lezzetli bir yolculuk imgesi sunuyor tüm detaylarıyla. Bir kaç saatlik dinginlik ve huzur seansından sonra yemekli vagona geçip aynı benim gibi yalnız seyahat eden biriyle biraz kaliteli sohbet ederken neşeli bir mola verilip ardından yine beyaz büyünün kırlara ve dağlara tezahürüne daha tebessümlü bir edayla dalınabilir.
:D Neden olmasın, tam mevsimi. Finlandiya vize istemese Jean Sibelius dinleyerek karlı tayga ormanlarının içinden enfes bir yolculuk yapılabilirdi
Hayalleri detaylandırmak, onları gerçeğe yaklaştıran önemli unsurlardan :)
Şimdi sen öyle deyince Finlandiya Devlet Demiryollarının sitesine girdim 40 Euroya Helsinki Oulu var. Burdan da 200 euroya gidiş dönüş uçak gördüm. 500-600 euroya ülke trenle turlayıp otelde kalmadan dönülebilir. Aklıma yattı. Seneye kışa yapıcam bunu. Vize mizeyle uğraşamam şimdi
Gelmisken bir de christmas ruhuna selam edip, söyle mini bir Avrupa turu da yapilmaz mi ama simdi.. düşünsene kar yağmış her yer bembeyaz, minik christmas pazarları.. yerel dükkanlarda değişik lezzetler.. evet biraz soğuk ama iki kelamın belini incitecek bi de inceden dost varsa miss iki shot jähermeister ile çözülür buzlar ❄😅 bak aklını celmek icin ugrasiyor gibiyim..
Haha :D yapılır tabi. 90ların sonunda çekilen Amerikan romantik komedilerideki gibi hülyalı hülyalı gezilir de. Ama iki çift lafın belini incitecek dost varsa o bel kütür kütür kırılır. Giyilen montun iç cebinde 35lik bir jägermeister taşımak da şart tabi. Spontane gelişen anların soğuğunu kırmak için ilaç gibi gelir.
Cevap
7Cevap
Evet harika olurdu ama bunun için yanında arkadaş dost ya da sevgili eş olması lazım tek başına ben mutlu olmazdım bu yolculukta
Kışın yapılır zaten yazın yapmanın anlamı yokki kimse Kars'a gitmeye o kadar hevesli değil yoksa😂
Kesinlikle başka olur. Hatta bu hayallerimden bir tanesi :')
Elinde de iPhone 15 pro zırt pırt çıkarıp camdan dışarıyı ve camdan dışarı doğru asılıp kendini ve treni çekiyosun 📸
öylesine bir kurguydu pampa 😂
İyi akşamlar...
İyi de kar görmeyen İzmirli ye sen birde trende kartpostal yolculuk falan diyorsun? Sen hayırdır Küçük Hanım? Kar ı nereden bulacaz canımız çekti 😠
Sahi yaa Kar görmüyoruz ki İyi olurdu valla kahve o ortam falan 🤔
Efsane ötesi olur hemde
Evet, çok güzel olur
Evet harika oluyor.
Hı hı evet güzel olurdu
Olur tabi… 🥰
Daha çok zor geçer
Tek olmaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?