Şehirlerarası yolcu otobüslerinde hız takip dönemi başlıyor! Bu sayede seferler daha düzenli olur mu?

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, “Şehirler arası yolcu taşımacılığı faaliyetlerinde kullanılan otobüslerde araç takip cihazı takma zorunluluğu olacak, taşıtların konum, tarih ve saat bilgileri 2 dakikalık periyotlar halinde Bakanlığımızın ‘Ulaştırma Elektronik Takip ve Denetim Sistemi’ne (U-ETDS) elektronik ortamda iletilecek” dedi.
Şehirlerarası yolcu otobüslerinde hız takip dönemi başlıyor! Bu sayede seferler daha düzenli olur mu?
Şehirlerarası yolcu otobüslerinde hız takip dönemi başlıyor! Bu sayede seferler daha düzenli olur mu?
Cevapla