Bir otobüs yolculuğuna çok ihtiyacım var. Şu beladan kurtulalım ve gerçekten kurtulduğumuzu bildiğim sıradan bir günde ilk önce saate bakacağım. Sonra, Tanrım bunun ne önemi var deyip, Terminale gideceğim ve uzak bir yere kesinlikle cam kenarında bir koltuk için bilet alacağım. Ardından başımı o lanet cama dayayıp, kulaklığımı takacağım. Max Richter - On the Nature of Daylight müziğini açıp, tekrar yapacağım ve sonra şöyle diyeceğim, Neler gösterdin bize, o. rs. pu dünya, evet, aynen böyle diyeceğim. Diyeceksin ki neden en son öyle söyledin, ne biliyim içimden geldi. Anlıyorsun demi beni dostum?
Seyahat sırasında ayakkabıları çıkarmak ağır kültürsüzlüktür benim gözümde, hiç hijyenik bir ortam oluşmuyor. Çıkan ter ve ayak kokusundan zaten hiç yakınmayacağım
Hayatımda bir kere ve çok küçükken binmiştim Tek hatırladığım en son kek dağıtan abiyle kitap okuduğum. Kekler ve kitap okuyanlar (tabi o zaman dokunmatik telefonlar yoktu)
Kulaklık Seyahat yastığı Can sıkıntısında atıştırılacak bilimum kuruyemiş Mümkünse cam kenarında oturmak Powerbank ya da usb şarj Yola eşlik edecek akıcı bir kitap...