Bir keresinde 2022 Nisan ayı olması lazım sonlarıydı nisanın ve tam yarım saat bekledim. Trafikten ötürü. Zaten benim bindiğim otobüs çok seyrek ve dışı içi falan normal otobüsten farklı. Özelmiş sanırım. Ama devlete bağlı. Bu yüzden bileti de pahalı. Neyse yarım saat sonra geldi. Bir de üstüne bayram trafiği falan 10 dakikalık yolda 25 dakika sürdü. Köprünün oraları söylemiyorum bile. Evden 3 gibi çıktım vardığımda 6-7 falandı.
Pandemi döneminde karantinamın (engelli çalışan olduğum için 80 gün izin yaptım.) 44. gününde çok acil deterjan almak için çarşıya gitmek zorunda kalmıştım. 1,5 saat bekledim. Malum mahalleme yapılan sefer sıklığı yok denecek kadar azdı.