
Acil/Ani bir durum sebebiyle seyahatinizi iptal etmek zorunda kaldınız mı?

Acil/Ani bir durum sebebiyle seyahatinizi iptal etmek zorunda kaldınız mı?
Hayır iptal etmedim acil bir durumum olmadı şimdiye kadar.. umarım da olmaz.. ama zaten pek seyahat de etmiyorum son zamanlarda.. ama deprem gibi konular maalesef yaşanabiliyor umarım kimse yaşamaz tatil hiç önemli değil
Arkadaşımla 3 günlüğüne Fethiye'ye tatile gidecektik. Tam son gün, arkadaşımın annesi ile babası da gitmek istemişler. Aniden iptal oldu, 2 gün sonra ailecek tatile gitmişler. Ben Eskişehir'de yapayalnız kaldım. Hiç Fethiye'ye gitmedim.
İlk yurt dışı seyahatimde kardeşimin omzu ve bacakları yanmıştı. Ama onun iyi olması benim için daha önemliydi. O an iptal etmeyi falan düşünmüyor bile insan.
Geçmiş olsun
2016'daydı. Geçti çok şükür. Teşekkür ederimm.
Hiç seyahatim olmadı 😄
Yurt içi bile mi?
Yurt içi bile olmadı 😄
Anladım.. :D Umarım ileride güzel seyahatlerin olur.
Cevap
7Cevap
Seyahatimi değil de bir yere gitme şeyimi son anda iptal ettirdiğim olmıştu
Aynen yurt dışına çıkacaktim ailemden biri acillik olunca yalan olduk
Hayır kalmadım
Kalmıştık evet maalesef
Şükür kimse ölmedj
Başka hiçbir şey senin için acil değil o zaman dfd :D
😃zaten seyahat ettigim yok ediyorum. hic bir kuvvet beni döndüremez jsjsjs
Djjd mantıklı😂
Hayır kalmadım
Hayır.
Yok hiç başıma gelmedi
Yo kalmadım
evet...
Evet defalarca
2 defa
hayırr
hayır hiç olmadı
Hayır
Kalmadım
hiç seyahat etmedim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?