
Benim genelde dinlenme ve sakin sakin gezme amaçlı oluyor. Tabi arada eğlenmek benim de hakkım ama dinlenmeyi daha çok ön plana çıkarırım.
Tatili dinlenmek için mi yoksa eğlenmek için mi yaparsınız?

Benim genelde dinlenme ve sakin sakin gezme amaçlı oluyor. Tabi arada eğlenmek benim de hakkım ama dinlenmeyi daha çok ön plana çıkarırım.
Tatili dinlenmek için mi yoksa eğlenmek için mi yaparsınız?
ikisi içinde
teşekkür ederim 😄
feno olmuşsun tebrik ederim ✨
Çok teşekkür ederim olduk valla😌 3. Kez 😂
İkisi de 🥳
Aa ben şok :D fenomen mi oldunuz beyfendi tebrikler 🥳🥳
Aaa evet, öyle dfdf
Dankeee
Ay inanamıyorum 😂
Ben de inanamıyorum valla^^^^^^^^
İnanamıyorsak geri alsınlar 😂
Cevap
9Cevap
Her ikisi içinde yaparım 😊
Tabi ki de eğlenmek mutlu olmak için
Tatil seven bi insan değilim yaparsam da eğlenmek için yaparım
Dinlenmek, eglenmek.. azcık etinden, biraz sütünden... ama bizim Tatil anlayışımız köye gitmek jsjsj
Bence tatil eğlenmek için var aslında amacı dinlemek ama insanların %98 i bunu eğlenmemek için kullanıyor
İkisi aslında eğlenemediğim tatili ben ne yapayım şimdi 😂
Neye ihtiyacım varsa ona göre şekillenir.
ikisi bir arada olmalı
Valla tatilde hic dinlenemiyorum ben
Önce dinlenip sonra eğlenmek için..
Eğlenmek için, dinlendiğim zamanlarda oluyor
Eğlenmek için
Her ikisi de
Tatilin amacı zaten eğlenmek
Eğlenmek için
Eğlenmek için
Eğlenmek için
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar