Tatili dinlenmek için mi yoksa eğlenmek için mi yaparsınız?

Tatili dinlenmek için mi yoksa eğlenmek için mi yaparsınız?

Benim genelde dinlenme ve sakin sakin gezme amaçlı oluyor. Tabi arada eğlenmek benim de hakkım ama dinlenmeyi daha çok ön plana çıkarırım.

Tatili dinlenmek için mi yoksa eğlenmek için mi yaparsınız?

Tatili dinlenmek için mi yoksa eğlenmek için mi yaparsınız?
Cevapla