
Başvurup da kazanan ve gitmeyenleri çok gördüm. Ya çok korktular, ya vazgeçtiler ya da başka sebepleri vardı.
ABD'de sınırsız yaşama ve çalışma hakkı sunan Green Card'ı kazansaydınız, gider miydiniz?

Başvurup da kazanan ve gitmeyenleri çok gördüm. Ya çok korktular, ya vazgeçtiler ya da başka sebepleri vardı.
ABD'de sınırsız yaşama ve çalışma hakkı sunan Green Card'ı kazansaydınız, gider miydiniz?
Gitmek istemeyeni anlarım ama başvurup kazanıp da gitmeyeni anlayamam. Ya madem gutmryeceksin ne diye başvurup da insanların hakkını gasp ediyorsun? Ben gitmek istemiyorum ve başvuru da yapmıyorum.
Yanlış anlaşılma olmasın, yurt dışı düşünüyorum ama greencard ile değil. Şartları bana ağır Amerika uzak. O yüzden Avrupa'da olmak isterim. Yoksa bu memlekette durdugumuz hata.
ben kazandım ama gitmedim acaba yanlış mı yaptım?
Gitmemenin sebebi neydi peki?
Gitmezdim ya. Abd yaşamak isteyeceğim bir ülke değil.
Cevap
4Cevap
Gitmem benim. burada ki yaşantım oradan daha rahat şu an
Maddi durumum olsaydı giderdim evet
Disipline uymaya müsait olmayanlar için oldukça zor.. Uyanık olmayanlar içinde.
Arkasına bakan nabert olsun o derece diyorum sana
memur maaşı yetmiyor galiba
Hayır gitmem. Ben burada kalayım. Suriyeliler gitsin
Birikmiş param varsa giderim
hayır yine gitmezdim
Hemen giderdim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?