Ben şu ana kadar hep Pamukkale veya Kamil Koç'u kullandım. Bazen nadiren de Metro'yu kullandım. Bu firmaları iyiden kötüye doğru sıralarsak, 1-Pamukkale 2-Kamil Koç 3-Metro olur. Sizin en çok hizmetinden memnun kalıp tavsiye edeceğiniz otobüs firmaları hangisidir?
Pamukkale
Kamil Koç
Ulusoy
Uludağ
Varan
Metro
Çanakkale Truva
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
12Cevap
Ulusoy olur
Ben ünideyken hep kamil koç'u tercih ediyordum, mezun olduğum sene kamil koç Almanlara satılmıştı.
şu an ne durumda eski kalitesi var mı bilmiyorum.
Kamil Koç'un son yıllarda kalitesi 1-2 tık düştü gibi bunun haricinde pek bir değişim yok Kamil Koç yine aynı eskisi gibi.
Diğerlerini pek kullanmadım ama yerelde Bayburt Seyahat'in otobüsleri 0 km. ve genellikle kaliteli hizmet veriyorlar. AS Bayburt da fena değildir.
Bu seçenekler arasında bindiğim kamil koç var onun koltukları çok rahatsız bizim burada en iyi firma Astor o herşeyi ile çok güzel
Pamukkale ve Kamil Koç açık ara en konforlu olanları
Efeturun otobuslerinin ici bi garip kokuyor daraliyorum. Kamilkoc👍
Kamil Koç, Süha turizm çok iyi Kayseri'ye gidiyor ve öz Afşinler annemin memleketi
Kamil koç üç kuruş fazla olsun sonra canım sulak durumlar yaşamayalım 😅
Pamukkale
Nilüfer
Kamilkoç
Varan
Çanakkale Truva
Metro dışında hepsi 😂😂😂
7 sene muavinlik yaptım Ulusoy
p. k çünkü p. k da bölge md. rüyüm.😉
Hahahah bencede en iyisi Pamukkaledir. Pamukkale'nin olmadığı zamanlarda diğer otobüs firmalarını kullanıyorum. Pamukkale'nin tek kötü tarafı bilet fiyatlarının pahalı olması. Bunun dışında henüz kötü bir tarafını görmedim.
münferit şikayet oluşur. ama hemen müdahale edilir. şirketin öz malı araçlarda sıkıntıl yaşanmaz , bunlar genelde pk plakadır. şahıslardan kiralanan araçlarda sıkıntı çıkarsa çıkar.. oda hemen telafi edilir
Pk diyeceğine doğru düzgün bir şekilde Pamukkale desene bilader :)
Öz Diyarbakır, Özlem Diyarbakır.
Metro
Kamil koç
Lüks Adana
Hazar.. :))
Kamil Koç
Ulusoy da çok iyi
Metro vardı o iyidi
Metro mu iyi hahahah 😄
Ay ne bilim ayol uçakla gidiyorum hep en son otobuse kucukken bindim
Ağrı dağı