İstanbul'da toplu taşımaya nasıl uyum sağlarım?

Tavsiyelerinizi dinlemek isterim çünkü İstanbul denilince bir korkuyorum. O tarfik o kargaşa içinde kalmak beni korkutuyor. metroya girince o kadar insanlar soğuk geliyor ki tabutta gibi hissediyorum. Çok piskolojimi bozuyor devamlı ulaşımı düşünmek. Nasıl kolay bir yerden bir yere gidebilirim deneyimlerinizi paylaşın.

İstanbul'da toplu taşımaya nasıl uyum sağlarım?
Cevapla