AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
118Cevap
İki saat görmek için o yol gidilirde kıymetin bilinir mi asıl soru bu yılda bir görmeyle de yürümez gibi geliyor bana bilemedim.
Uzun zamandır ilişkiniz varsa ve seni gerçekten seviyorsa değer ama kısa süredir ilişkiniz varsa ve çok tanımıyorsan değmez abicim K. b
Seviyorsan herşeye değer. İlla yanıbaşında olmak zorunda değil sevdiğin, gün gelir öyle de olur. Seviyorsan ve ona inanıyorsan git.
merhaba elbette gidilir eger gercekten seviyorsa insan gormeye gider...
Bence gitme böyle ilişkilerin çoğunluğu hüsranla bitmiş maalesef...
Ben Göremedim Hayâlimiz Vardı Oldu Bir Şeyler 3 Yıl Geçti
11 aydır sevgiliydik, 1 kere görmeye gelmedi aynı şehirde olmamıza rağmen, aramızda 20 dk var.
değer veren gelir hele 20 dk mesafe dibinde
Gerçekten seviyorsan gidersin. Değmez diyorsan o senin bileceğin iş
Bence gidilir ama sonrasında değip degmeyecegi belli olacaktir
Tabiki gidilir. 2 sene boyunca geldi. şu an 3 aylık evliyiz❤️
Kafayımı yedünüzz
Delümüsünüzzz sizz :))
6 yıldır beraberiz. İstanbul Ardahan gerisini sen düşün
İstediğin zaman görüp bir şeyler yapamadıktan sonra ilişki yaşamanın ne anlamı var ki
Seviyorsa kaç saat olursa olsun ne şartlar olursa olsun gidilir
Gidilir abi ama sanal ilişki ne kadar doğru bilmiyorum
Gidilir ama onun arabası falan varsa ve gelmiyorsa ben bitiririm ilişkiyi
O yolu seven insan çokta güzel gider. Ama erkekler uzak mesafede yapamıyor genelde
Saçmalık madem 12 saat yol gidiyon en az 1 gün orada durmalısın
Seviyorsan gidilir, 2 değil 3 saat gör sen o kadar yol gidiyosun
Zorluyosan Sevme
Sevmiyosan da zaten zorlama 👍🏼
O kişiye değeceğini düşünüyorsan ve ciddi ilişkiniz varsa gidilir bence
İzin almaya çalışırdım 2 saat için değmez bisey anlamaz insan
yılda bir kere çok az ama ya
Kac kere gelcen 😀
@kimona122 bilmem 10 ya da daha fazla
Aynen nerdensin acaba
@kimona122 İzmir
İzmir'de arkadasim var smdi goruntulu konusuyoruz ben İstanbul geldin mi hic
@kimona122 bir kere gelmiştim
Nasil beğendin mi
@kimona122 neyi
Istanbulu beğendin mi
@kimona122 evet
He iyimis kuzum yas kac merak ettm
@kimona122 19
Ufaksin ama güzel ve olgun duruyorsun. ne diycem dövme severmisin?
@kimona122 severim
Resim atsam yorumlarmisin 15 16 tane var bende merak ettim yorumunu
@kimona122 eveta
Yazmadin?
Sevene yollar kısa gelir sevmeyene zulüm
Değecek insan için gidilir
Gidilir ve bunun lafı yapılmaz..
İmkan olsa gidilir de 1 saat görüp geri dönülür 😂
Neden sadece iki saat
Aslında gelse 30 saat geçiririm yanında ama gelmiyor 2 saat için 12 saat gelemem diyor halbuki 2 saatten fazla kalırdım yanında
Neden daha fazla kalmıyor
Neden daha fazla kalmıyor senin yanında
Çalışıyor öğretmen izin hakkı yok
13 Kasım'da ara tatil var gelebilir
O da öyle diyor da işte ara tatil olduğunda da bir bahane bulup gelmiyor geldiği zaman sa tek gelmez masrafı bölüşmek için birilerini takar gelir
Artık gelmesini de istemem ya demeyeceğini düşünen biri için ben ayrıldım
Bencede doğru yapmışın sana değer vermeyen biri için değmez
o kadar yol gitsem sadece görmekle kalmam...
değmez diyorsun yani
değmez demiyorum... '' Değmekle'' kalmaz diyorum...
Cok seviyorsam giderim
@Konuşmaaw sen gider miydin kanka
Giderim de açıklamayı okudum, giderim başka erkeğe yapışırım
@Konuşmaaw yuuuhhh o kadar yolu gidip başkasına mı xnxbdbd sen iyice arsiz oldun heee cnxnxbd
Baksana ne oldukları belli değil yılda 1 buluşma 😱
Gidilir tabi ki
Seviyorsam giderim seviyorsa gelir bu kadar net !!
Yılda bir kereye değer bence
Ciddiyse ve arada aşk varsa gidilir.
Neden gidilmesin ucakla gidilir hem gezmis olurdun
Gidilir ama yılda 1 az bir süre...
Gidilir gerçek sevgiyse
Giden maldır
Nokta
Arabası var o gelsin sen niye gidiyon
Araba surerken yorulurum arkadaş da getireyim diyor arkadaş getirdiğinde sürekli arkadaşı arayıp araba istiyor geç oldu bik bik yapıyor yol parası bölüşülür hem de ona da sürdürürö diyor o kabul etmedi diye gelmedi
Değecek biriyse gidilir
Heyy yaşıyor musun
vallahi o değerse elimde de olursa onunla iki dakika için bile ömrümü verirdim
Buna degen ise gidilir.
Görüşmek için fedakarlık şart
Hiç bi erkek için kılını bile kıpırdatmaya değmez
Çok seviyorsam giderdim..
Yılda bir kere sevişicen 😂 sarmaz o ilişki
aşk sadece sevişmekten ibaret değil ki
@Shaylas o sana göre ama
Ben gidemem gidenin yolu açık olsun😌
O ilişkiden bi yol olmaz
Neden gidilmezsin yollari gozunden buyutuyosan gerek yok o sevgili ile konusmaya zaman kaybi
Gidilir o heyecan baskadir
Ben olsam giderdim seni bilemücm
Evet değer de gidilir de
Senede 1 varmış en qzindan bende oda olmadı 2,5 sene ciktik
Gidilir. O heyecan herşeye değer
🤣🤣🤣ee ne demisler aşkin gözü kör dür
Hayır gidilmez
Sanada mi gelinmez 🙃
@Kenank07 yok gelmesin
Değmez misin 🤔
@Kenank07 bilmem
Kendi hakkında bu kadar mı on görün var 😉
@Kenank07 yani
E iyi o zaman sen görmeye kimse gelmesin 😉
@Kenank07 gelmesin
Bu kadar mı 🤔
@Kenank07 bu kadar
Benden bu kadar 😅
@Kenank07 😊😊
Ama sonunda yüzünde güldü yeter 😅
@Kenank07 teşekkürler 😊😄
Hayır bükün için gitmemi bekledinse nöbetteyim haberin olsun zabaa gadar burdayim 😅
@Kenank07 iyi
Hmmm ok
Olmaz o iş yürümez yılda bi kez nedir ya
Seviyorsan neden olmasın
Bir bayan olarak sen mi gidiyorsun