Sevdiğim insanı 5 dk görmek için 2 saat beklediğimi biliyorum 5 dk ömrüme ömür kattı ilişkinin devam etmesine destek sağladı sadece 5 dk. Değer veren insan yapar yapıcı olur seni görmek istiyorum diyerek yola koyulur. Değer verip vermemek sevilen insanın eline kalmış. Kendine değer veren yanında olanı mı istersin olmayanı mı?
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gidilir mi diye düşünüyorsam gidilmez zaten ama eğer değdiğine inanıyorsam 12 saat ya da farklı bir ülke fark etmez her yere giderim hatta sanırım bunu rutine bile bağlarım 😊
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
116Cevap
- Tatil & Seyahat konusunda 22,7b cevap paylaştı.
u +1 yılben giderdim tabi ki de.. ama kadın gitmemeli
00 Yorumla Eşimle internette tanıştık, toplamda 7 yıl hep ayrı yerlerde yaşadık ve hep uzaktan bir ilişkinin içindeydik. İçi içe dip dibe ol aldığınız bir ilişkide birbirinizi gerçek anlamda tanıma şansınız maalesef yoktur, sevgi veya aşk diye adlandırdığınız şey tencere-kapak ilişkisi (tam uyum ve birbirini tamamlama durumu) olduğu için 2 saat için 12 saa değil 24 saatte gidersiniz. burada üstünde durulması gereken bir soru var cevabını bulduğunuzda zaten benzer sorular sorulmaz : Neden uzak bir ilişki?
14 YorumlaHic denemedim... Deneyenlerde olmaz demis, bu kadar emek harcayacaksan tam anlamiyla guvenmelisin!!! Tam bir baglilik olmali bunu yakaladiysan okey, git iliskini surdur ama bunlardan birinde bile cok kucuk, kucucuk bir suphe duyarsan da gecmis olsun derim... Derim yani.
00 Yorumla1 dakika görmek için neler yaptığımdan bahsedebilsem..
Karşıdaki adam da elinden geleni yapıyor prenses gibi hissettiriyorsa gidilir.41 Yorumla- +1 yıl
Böyle düşünen kaldı mı ya.
+1 yıl12 saat baya bir süre ve buluşmalar 2 ayda bir olmalı bence gitmişken orada bir hafta kalman mantıklı olur 12 saat yol çektiğine değmeli kaldığın süre
20 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılBen de eski eşimle uzak mesafe iliski yasadim ama bizimki bi 6 aaatlik yoldu arabayla 3 bucuk 4 saate iniyordu. Arabasi vardi onun o yuzden sık sık gidip geliyordu gorüşuyorduk beni aliyordu ona gidiyorduk haftasonlarıni falan beraber geciriyorduk yani cok sık gorüsuyorduk. Kısacası mesafeler sevgiye aşka engel değil. Ama sık görüşme olmadan da olmaz oyle ayda yilda bir kere zor. Beraber vakit gecireceksin yan yana olacaksın o insanı tanımak icin. Telefondan olmaz o iş.
00 Yorumla
+1 yılönceden uzak mesafe ilişkisine çok değer verirdim ve gerçek aşkın o olduğunu iddia ederdim çünkü sevdiğiniz birini her gün görme şansınız yok ve bütün gününüzü anlatıp onunla konuşmaktan hoşlandığınızı fark ediyorsunuz vs. ama her şey sadece kurmaca bir taraf bir gün pes ediyor ve teselliyi de çevresinden bekliyor bu yüzden hayır kanka 12 saat yol falan gidilmez sonucu olumlu beklememek lazım
10 Yorumla2 saat mi 5 dakika görmek için gene giderim. 907 kilometre yol görme hayaliyle çabucak biter ve Hatta göremeden dönme ihtimalim olduğunu bilsem bir ihtimal belki görürüm diye giderim. Hiç göremezsem de aynı gökyüzüne bakarak uyuycaz der gene giderim. Sevgiyi meaafelerle kısıtlayıp sınırlandıramazsınız.
10 Yorumla
s +1 yılYılda bir kere görüşmek çok sıkıntı.
12 saat değil 15 saat de gidilir ama iki saat için bilemiyorum. Yani o kadar yol gidiyorsam kalırım orada iki üç gün en az daha çok vakit geçirirdim.10 YorumlaGidilir ya o 2 saat için ömürden 2 yıl feda bile edilir
28 Yorumla
Soran+1 yılbence de gidilir hayır kendi deyimiyle böyle dedi iki saat için gelemem diye halbuki gelse ben tüm gün kalırım ayrıca ben tek yaşarken de gelmedi 1 hafta gece gündüz geçirebilirdik gelmedi
Soran+1 yılvakti yokken asla gelmez varken de gelmez aslında hiç gelmez hep ben giderdim ben de artık gitmicem
Soran+1 yıl3 ay yaz tatili vardı geldi burada tatilini de yaptı gitti beni görmeye de gelmedi
- +1 yıl
Dimi dimi😔😔
+1 yılUzak mesafe ilişkilerine oldum olası karşıyımdır. Bir kere oldu öylesi ama yok, olmuyor. Harcadığın paraya, gördüğün zamana vs. değmiyor. Yanında olmadıktan sonra bir anlamı yok.
00 Yorumla
+1 yılyılda bir kere görüşülen ilişki diye bişey yoktur sen öyle sanıyosun boynuzu da yiyondur zaten ayrıca 12 saat yol da gidilmez
02 Yorumla
Soran+1 yıle ne olacak böyle
- +1 yıl
ayrılıcaksın baska ne yapıcan
+1 yılBunun cevabı kendinde ama. Değen bir kişi ise 24 saat yol da gidilir. Buna senin karar vermen gerekiyor.
04 Yorumla
Soran+1 yılO gelmiyorsa
- +1 yıl
Gelmiyor mu yoksa ciddi bir sebeple gelemiyor mu? Gelmiyorsa değmiyordur demek ki.
Soran+1 yılyol araba ile 7.5 saat arabası var 4 gün tatil 3 gün iş şekilde çalışıyor ama gelmiyor
- +1 yıl
Dediğim gibi. Bunun kararı sende.
+1 yıl12 saat değil 24 saatte giderim ama karşıdakinin buna değecek biri olması lazım ama bence kadın gitmemeli gene de
10 Yorumla
+1 yılGidilmez diyeceğim ama bazen gidecek kadar özel birine rastlarsın ve o yolu yürüyerek bile gidersin...
10 Yorumla- Tatil & Seyahat konusunda 9,1b cevap paylaştı.
+1 yılBen gitmem ama uzak mesafe iliskisine karsı deglm 5 dakika görebilmek icn kac saatlik yol yurüyen mecnunlar kalmadı artk
10 Yorumla - Tatil & Seyahat konusunda 373 cevap paylaştı.
+1 yılBen sevdiğimi görmek için 3000 km yol geliyorum yani yurtdışından İstanbul'a
10 Yorumla Seks yapılıyorsa yaşayacağım ilişkidir. Zaten ona özel açtığım sosyal medyamı kontrol edebilir. Diğer sosyal medya hesabımdan haremimi genişletmeye devam ederim
020 Yorumla- +1 yıl
Adam değilsin
- +1 yıl
Senin gibi sütü bozuk adamlara mı kadınlık yapıcaz güldürme beni PUAHAHAHA
- +1 yıl
CYRAX1 aynen öyle sus hadi skdmxmdld
- +1 yıl
Ne anlatıyon amca ne anlatıyon ahahahahaha cropta giyerim gezerimde tozarımda yiyiyorsa bir şey de
- +1 yıl
Ne dediğini bile anlamıyorum. Öncelikle noktalama işaretlerini - Türkçeyi öğren sonra gel bana laf anlat dayı
- +1 yıl
Boş yapıyorsun dayı boş
+1 yılBiz 1 senede 1 kez görüyorduk birbirimizi. O amerikada ben Türkiyedeydik…. Akabinde depresyon anksiyete bozukluğu vardı bende. Üzüntüden. Ama sabrettik ve şu an bende amerikadayım bebeğimiz olacak yakında :) sabret sende çok zor bilirim
24 Yorumla- +1 yıl
Anksiyeteni nasıl yendin?
- +1 yıl
Haplarla…. Çok rahatlattı. Ve şu an hiç bişeyim yok.
- +1 yıl
Anksiyeteden kastınız neydi tam olarak nasıl yaşıyordunuz ne gibi durumlarınız oluyordu :(
- +1 yıl
Şüphe duymak… sürekli acaba bana yalan söylüyor mu? Uyuyorum diyor ama uyuyor mu? Her minik bir cümleden yanlış anlayıp sevmiyor beni artık demeler, 3 dk geç yazınca bi işler karıştırıyor demeler ….. neler neler 😄 ama bu şüphe duyduğum kişi asla karı kızla işi olmayan birisi😄 uzakta olmak maalesef böyle deli ediyor adamı
Uçakla gidilir. Otobüsle veya araba ile eziyet olur. Tabi değecek kişiyse. Değmeyecek biri için 5 dk yol bile gidilmez..
00 Yorumla
+1 yılYılda 1 imkansıza yakin
Uzaktan olmuyormuş
En iyisi ayda 1 2 kez buluşmak
12 saat gidilir mj evet ben giderdim😂😅
03 Yorumla- +1 yıl
Gittinmi
- +1 yıl
@muhammet0707 hayir
- +1 yıl
İyi
Gizli Üye(25-29)+1 yılBu pek kabul edilebilir bir şey değil, 12 saate karşılık 12 saat olsa o zahmeti karşılamaya yeter fakat o 12 saatlik zahmete karşılık 2 saat o zahmete değmiyor...
02 Yorumla
Soran+1 yılhiç görüşmemek mi lazım bu durumda yıllarca
Cevap sahibi+1 yılHiç görüşme demiyorum, görüşme saatinin çok kısa olduğunu söylüyorum. Senin için en az bir gününü ayırmalıdır.
+1 yılBitik bir kişidir, gözden uzak olan gönülden ırak olur demişler
10 Yorumla- Tatil & Seyahat konusunda 576 cevap paylaştı.
+1 yılGidilir ama ben yoruldum.
24 saat da gidilir.
Ama artık değil.10 Yorumla Ben daha önce gitmiştim gerçekten seven insan 5 dakika için bile o yolu çeker ve gider.
10 Yorumla
+1 yılGidilir 2 saate burdan karşıya gidemiyorsun yahu 2 saat nedir günlük rutin o
17 Yorumla- +1 yıl
12 saat demiş ama
- +1 yıl
Tamam işte onu dedim.
- +1 yıl
Çok saolun aydınlatmanız için yanlış okumuşum 🙏🏻😄
- +1 yıl
Soruya cevap ver şimdi gidilir mi gidilmez mi 😅
- +1 yıl
Gidilir 12 saat dedigin nedir ki git be aşk için 12 saat yol gitmeli aşk o zaman aşk 😂
- +1 yıl
Bazen çekilen çile kutsal oluyor
Ben endonezya gideceğim almak için senede bi zahmet git
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBenim sevgilim 1 gün için gidiş geliş 12 saat geldi pardon 1 gün bile değil yarım gün diyelim
10 Yorumla
+1 yılDaha dün geldi benim sevgilim 2 saat görüşmek için tam 13 saat yol çekti bitanem üstüne üstlük ceza aldı ama her saniyesine değerdi diyor gerçekten ben buldum sanırım 🧿🪬size iyi şanslar kızlar
22 Yorumla
Soran+1 yılOnu bırakma benim 7 yıllık sevgilim gelmiyor (ciddi ilişki)
- +1 yıl
Çok çok daha iyisini hak ediyoruz sana vermediği ilgiyi başkalarına veriyordur bence senin için karar vermenin vakti gelmiş
+1 yılOyle bir ilişki olamaz. Ayda 4-5 gün olsa neyse.
00 Yorumla
+1 yılGidilir tabii ki de. Sevgiliyi görmek için değer.
00 Yorumla- Tatil & Seyahat konusunda 390 cevap paylaştı.
+1 yılDeğecek insansa fizana bile gidilir şayet güven şart
00 Yorumla
+1 yılDah uzun süre gitmiştim gençliğimde. Ozmn çalışmıyodum şehirler arası geziyodum şimdi çalışıyorum köye gidwmiyorum. Hayaldi gerçek oldu ak parti😃
00 Yorumla
+1 yılNeden iki saat gitmişken geceyi beraber geçirin bari
00 Yorumlailişkinin belli bir bölümünden sonra gelişmiş ise olabilir ama uzun bir süre yaşanacaksa zor.
00 Yorumla
+1 yılÇok büyük aşk olması lazım arada o kadar yok çekilmez yoksa
00 Yorumla
+1 yılBiri 2 dakka görmek için neler yaptığımı anlatsam'dedi daha açıklama isteyen varsa bilemiyorum yani.
00 YorumlaSeviyorsanız kesinse gidilir 12 saat boşa geçmemiş olur ❤️
00 YorumlaBomb*k iliski durumudur. En sevmedigim bir daha asla bulasmak istemedigim bir iliski turudur.
00 YorumlaO kadar yol gitmeye gerek yok , 2 saatliğine cam dan da görüşür insan
00 Yorumla
+1 yılSonu ğüzel ömür boyu mutluluk okucaksa neden olmasın..
00 YorumlaEvet bu hata yapıldı, ayrılınıp geri dönüldü, gidildiğine değilmedi...
00 Yorumla
+1 yıl1500 km gitmiş olanlar var, 2 saat için değil tabi😉
00 Yorumla
+1 yılBal gibi de gidilir sevgi emek ister ama o emeği gösterecek got herkeste olmaz
00 Yorumlaleyla için mecnun bu kadar çile çekmemiştir fldşdşdş
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılGit, senin için yılda 1 kez de olsa değişiklik olur. 😆
14 Yorumla
Soran+1 yılben gitmicem ki karşı taraf böyle bir deyim kullandı
Cevap sahibi+1 yılBaşlığı açarken kendi adına konuşmuşsun sanki. Yılda 1 kere görüşmeye ilişki diyemeyiz. Bu şekilde karşı tarafa güven sağlayamazsın ki, sağlıklı bir ilişki olmaz. 🙂
Cevap sahibi+1 yılHer zaman böyle mi devam edecek?
Soran+1 yılBu söyleminden dolayı ayrıldım ondan haksızlık etmiş olabilir miyim diye sordum
30dk bilemedin 40 dk görmek için 350 km yol gidip geliyordum hergün ama mesafe ve zaman girince araya hiç bir şey eskisi gibi olmuyor
00 YorumlaTatil & Seyahat konusunda 725 cevap paylaştı. Gidilir be buna değer derim
20 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılSeviyorsan istiyorsan, gidilir, benimde yarın sevgilim geliyor, dünyanın öbür ucundan, çünkü seviyor, bu kadar basit.
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılGidilir. Sırf bir kere görmek için neler yapmadık ki! Şansınız varsa gidin ve görün. Bazıları, o kadar bile şanslı olamıyor.
00 YorumlaKesinlikle gidilir ama ne kadar oldu ilişkiniz ona bağlı ben 2,5 yıldır uzak mesafe ilişkisi yaşıyorum 3 kere buluştuk 10 saatlik yol 2 kere o geldi 1 kere ben gittim o bekleyiş heyecanı mükkemel bişi ama vedalaşmak çok zor bırakasın gelmiyor
00 Yorumla
+1 yıl12 saatte giderim 20 saatte yeterki değsin gittiğim kişi
00 Yorumla- Tatil & Seyahat konusunda 597 cevap paylaştı.
+1 yılBazen bir an için ömür bile verilir diyordu şarkıda ;)
00 Yorumla Gitme sakın havalanmış sonradan kendi kafasında kuruyor mesela bu beni çok seviyor ben her boku yerim şu bu ama bu dediklerim al tadan oluyor örnek veriyorum bir tartışmada
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yıl1 hafta falan kalınır 12 saat az degil 2 saat gör geri gel cok saçma
00 Yorumla
+1 yılGidilir kaybetcek birşeyin yok çünkü seviyorsun, 2 hafta önce 400 km var aramızda gittim 4-5 saat takıldık gecesine hemen geri döndüm değdi
10 Yorumla
+1 yılBilirim aynılarını bende yaşıyordum :( teşekkürler cevap için
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılSeven adama 2 saat az ama sevgide burada belli olmuyo mu güven cesaret bence sorun olmaz olmamalı da
00 Yorumla
+1 yılGidilirde insan bir pansiyon tutar kalır mk ertesi gün yine görsün
14 Yorumla
Soran+1 yılbu onun deyimi parası da var arabası da vakti de istese gelir buraya 3 ay tatil yapar arabayla yol da 7.5 saate düşüyor ama gelmiyor sebep deyince de 2 saat için mi dedi
- +1 yıl
Sal gitsin bunu diyosa
Soran+1 yılSaldım gitti zaten sorma sebebim haksızlık ettim mi acaba diye
- +1 yıl
Yoo imkanlar dahilinde bu lafı kullanıyorsa onun mk
+1 yılErkeğin gelmesi gerek senin gitmen saçma işlerine gelince biz erkegiz ararız keseriz demesini bilirler uzak yola kızı çağırırlar
00 Yorumla- Devamını Gör (156)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer