• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Tatil & Seyahat

Sevgiliyi 2 saat görmek için 12 saat yol gidilir mi?

Gizli Üye
Gizli Üye
(25-29)
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
710
Yapay Zekaya Sor

Yılda 1 kere görüşülen ilişki durumu nedir?

Sevgiliyi 2 saat görmek için 12 saat yol gidilir mi?
Cevapla
İlişki Soruları Nedir Soruları Sevgili Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
17 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • Cesurzade
    Cesurzade Takip Et
    Xper 4 Yaş: 30 , eic 94%
    +1 yıl

    Sevdiğim insanı 5 dk görmek için 2 saat beklediğimi biliyorum 5 dk ömrüme ömür kattı ilişkinin devam etmesine destek sağladı sadece 5 dk. Değer veren insan yapar yapıcı olur seni görmek istiyorum diyerek yola koyulur. Değer verip vermemek sevilen insanın eline kalmış. Kendine değer veren yanında olanı mı istersin olmayanı mı?

    0
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • happylol
    happylol Takip Et
    Xper 5 Yaş: 41 , eic 92%
    +1 yıl

    Gidilir mi diye düşünüyorsam gidilmez zaten ama eğer değdiğine inanıyorsam 12 saat ya da farklı bir ülke fark etmez her yere giderim hatta sanırım bunu rutine bile bağlarım 😊

    0
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

100

Cevap

116

Cevap

  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    Efsane Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl
    Tatil & Seyahat konusunda 22,7b cevap paylaştı.

    ben giderdim tabi ki de.. ama kadın gitmemeli

    0
    0 Yorumla
  • ZiVRi
    ZiVRi Takip Et
    Xper 7 Yaş: 45 , eic 92%
    +1 yıl

    Eşimle internette tanıştık, toplamda 7 yıl hep ayrı yerlerde yaşadık ve hep uzaktan bir ilişkinin içindeydik. İçi içe dip dibe ol aldığınız bir ilişkide birbirinizi gerçek anlamda tanıma şansınız maalesef yoktur, sevgi veya aşk diye adlandırdığınız şey tencere-kapak ilişkisi (tam uyum ve birbirini tamamlama durumu) olduğu için 2 saat için 12 saa değil 24 saatte gidersiniz. burada üstünde durulması gereken bir soru var cevabını bulduğunuzda zaten benzer sorular sorulmaz : Neden uzak bir ilişki?

    1
    4 Yorumla
    • cihan1792
      cihan1792
      +1 yıl

      Uzak mesafe ilişkisinde her 2 tatafta birbirini daha iyi. Tanıyor. mu. demek. istediniz,?
      Size mutluluklar dilerim

      Yorumla
    • ZiVRi
      ZiVRi
      +1 yıl

      Hayır ne yazdığımı iyi biliyorum, birbinizi gerçek anlamda tanıma şansınız neredeyse yok

      Yorumla
    • cihan1792
      cihan1792
      +1 yıl

      Bu aynı şehirdeki iliskidede geçerli mi?

      Yorumla
    • ZiVRi
      ZiVRi
      +1 yıl

      Hayır uzak mesafe ilişki ikiniz ayrı şehirlerde yaşadığı ilişki için geçerlidir ( 3 günden daha uzun süre ayrı kaldığınız diyebiliriz)

      Yorumla
  • Rûz-ü_Şeb
    Rûz-ü_Şeb Takip Et
    Xper 5 Yaş: 42 , eic 82%
    +1 yıl

    Hic denemedim... Deneyenlerde olmaz demis, bu kadar emek harcayacaksan tam anlamiyla guvenmelisin!!! Tam bir baglilik olmali bunu yakaladiysan okey, git iliskini surdur ama bunlardan birinde bile cok kucuk, kucucuk bir suphe duyarsan da gecmis olsun derim... Derim yani.

    0
    0 Yorumla
  • charissaa
    charissaa Takip Et
    Xper 7 Yaş: 22 , eic 100%
    +1 yıl

    1 dakika görmek için neler yaptığımdan bahsedebilsem..
    Karşıdaki adam da elinden geleni yapıyor prenses gibi hissettiriyorsa gidilir.

    4
    1 Yorumla
    • SerdarBlacK
      SerdarBlacK
      +1 yıl

      Böyle düşünen kaldı mı ya.

      Yorumla
  • Sorusorandedektifkız
    Sorusorandedektifkız Takip Et
    Yoda Yaş: 24 , eic 99%
    +1 yıl

    12 saat baya bir süre ve buluşmalar 2 ayda bir olmalı bence gitmişken orada bir hafta kalman mantıklı olur 12 saat yol çektiğine değmeli kaldığın süre

    2
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Ben de eski eşimle uzak mesafe iliski yasadim ama bizimki bi 6 aaatlik yoldu arabayla 3 bucuk 4 saate iniyordu. Arabasi vardi onun o yuzden sık sık gidip geliyordu gorüşuyorduk beni aliyordu ona gidiyorduk haftasonlarıni falan beraber geciriyorduk yani cok sık gorüsuyorduk. Kısacası mesafeler sevgiye aşka engel değil. Ama sık görüşme olmadan da olmaz oyle ayda yilda bir kere zor. Beraber vakit gecireceksin yan yana olacaksın o insanı tanımak icin. Telefondan olmaz o iş.

    0
    0 Yorumla
  • bogurtlenlipopkek
    bogurtlenlipopkek Takip Et
    Xper 5 Yaş: 21
    +1 yıl

    önceden uzak mesafe ilişkisine çok değer verirdim ve gerçek aşkın o olduğunu iddia ederdim çünkü sevdiğiniz birini her gün görme şansınız yok ve bütün gününüzü anlatıp onunla konuşmaktan hoşlandığınızı fark ediyorsunuz vs. ama her şey sadece kurmaca bir taraf bir gün pes ediyor ve teselliyi de çevresinden bekliyor bu yüzden hayır kanka 12 saat yol falan gidilmez sonucu olumlu beklememek lazım

    1
    0 Yorumla
  • xBigMan
    xBigMan Takip Et
    Xper 6 Yaş: 35
    +1 yıl

    2 saat mi 5 dakika görmek için gene giderim. 907 kilometre yol görme hayaliyle çabucak biter ve Hatta göremeden dönme ihtimalim olduğunu bilsem bir ihtimal belki görürüm diye giderim. Hiç göremezsem de aynı gökyüzüne bakarak uyuycaz der gene giderim. Sevgiyi meaafelerle kısıtlayıp sınırlandıramazsınız.

    1
    0 Yorumla
  • UykuHuzurr0o s
    UykuHuzurr0o Takip Et
    Master Yaş: 26 , eic 99%
    +1 yıl

    Yılda bir kere görüşmek çok sıkıntı.

    12 saat değil 15 saat de gidilir ama iki saat için bilemiyorum. Yani o kadar yol gidiyorsam kalırım orada iki üç gün en az daha çok vakit geçirirdim.

    1
    0 Yorumla
  • Hamet666
    Hamet666 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 24 , eic 100%
    +1 yıl

    Gidilir ya o 2 saat için ömürden 2 yıl feda bile edilir

    2
    8 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      bence de gidilir hayır kendi deyimiyle böyle dedi iki saat için gelemem diye halbuki gelse ben tüm gün kalırım ayrıca ben tek yaşarken de gelmedi 1 hafta gece gündüz geçirebilirdik gelmedi

      Yorumla
    • Hamet666
      Hamet666
      +1 yıl

      Onun da şartlarını bilemiyorum ki şimdi okulu işi varsa falan olabilir vakit bulamaz ama vakti varken gelmiyorsa sıkıntılı

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      vakti yokken asla gelmez varken de gelmez aslında hiç gelmez hep ben giderdim ben de artık gitmicem

      Yorumla
    • Hamet666
      Hamet666
      +1 yıl

      Sen gidiyosun ve o gelmiyosa çok ayıp ya gelmeliymiş sen o zahmete katlanmışsın sonuçta

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      3 ay yaz tatili vardı geldi burada tatilini de yaptı gitti beni görmeye de gelmedi

      Yorumla
    • Hamet666
      Hamet666
      +1 yıl

      Gelmişken bi uğrasaymış bari o ne öyle

      Yorumla
    • Marianaa009
      Marianaa009
      +1 yıl

      Dimi dimi😔😔

      Yorumla
    • Hamet666
      Hamet666
      +1 yıl

      E tabi yani ama uğramıyolarmış ama😔

      Yorumla
  • Seinjerlin
    Seinjerlin Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 99%
    +1 yıl

    Uzak mesafe ilişkilerine oldum olası karşıyımdır. Bir kere oldu öylesi ama yok, olmuyor. Harcadığın paraya, gördüğün zamana vs. değmiyor. Yanında olmadıktan sonra bir anlamı yok.

    0
    0 Yorumla
  • selmadagcan
    selmadagcan Takip Et
    Bilge Yaş: 26 , eic 95%
    +1 yıl

    yılda bir kere görüşülen ilişki diye bişey yoktur sen öyle sanıyosun boynuzu da yiyondur zaten ayrıca 12 saat yol da gidilmez

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      e ne olacak böyle

      Yorumla
    • selmadagcan
      selmadagcan
      +1 yıl

      ayrılıcaksın baska ne yapıcan

      Yorumla
  • RaistlinMajere_
    RaistlinMajere_ Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 100%
    +1 yıl

    Bunun cevabı kendinde ama. Değen bir kişi ise 24 saat yol da gidilir. Buna senin karar vermen gerekiyor.

    0
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      O gelmiyorsa

      Yorumla
    • RaistlinMajere_
      RaistlinMajere_
      +1 yıl

      Gelmiyor mu yoksa ciddi bir sebeple gelemiyor mu? Gelmiyorsa değmiyordur demek ki.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      yol araba ile 7.5 saat arabası var 4 gün tatil 3 gün iş şekilde çalışıyor ama gelmiyor

      Yorumla
    • RaistlinMajere_
      RaistlinMajere_
      +1 yıl

      Dediğim gibi. Bunun kararı sende.

      Yorumla
  • huzunluyurek
    huzunluyurek Takip Et
    Master Yaş: 40 , eic 99%
    +1 yıl

    12 saat değil 24 saatte giderim ama karşıdakinin buna değecek biri olması lazım ama bence kadın gitmemeli gene de

    1
    0 Yorumla
  • Üyeadıalmadım
    Üyeadıalmadım Takip Et
    Guru Yaş: 41 , eic 100%
    +1 yıl

    Gidilmez diyeceğim ama bazen gidecek kadar özel birine rastlarsın ve o yolu yürüyerek bile gidersin...

    1
    0 Yorumla
  • birsuskuncicek
    birsuskuncicek Takip Et
    Mentor Yaş: 29 , eic 81%
    +1 yıl
    Tatil & Seyahat konusunda 9,1b cevap paylaştı.

    Ben gitmem ama uzak mesafe iliskisine karsı deglm 5 dakika görebilmek icn kac saatlik yol yurüyen mecnunlar kalmadı artk

    1
    0 Yorumla
  • HollandEUnl
    HollandEUnl Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 100%
    +1 yıl
    Tatil & Seyahat konusunda 373 cevap paylaştı.

    Ben sevdiğimi görmek için 3000 km yol geliyorum yani yurtdışından İstanbul'a

    1
    0 Yorumla
  • cyrax1
    cyrax1 Takip Et
    Guru Yaş: 29
    +1 yıl

    Seks yapılıyorsa yaşayacağım ilişkidir. Zaten ona özel açtığım sosyal medyamı kontrol edebilir. Diğer sosyal medya hesabımdan haremimi genişletmeye devam ederim

    0
    20 Yorumla
    • User_26062
      User_26062
      +1 yıl

      Adam değilsin

      Yorumla
    • askozanaa
      askozanaa
      +1 yıl

      her isi sekse baglamayi birakin ya

      Yorumla
    • cyrax1
      cyrax1
      +1 yıl

      Adam değilim de sen kadın mısın? Kadınlık yapıyorsunuz sanki de adam bulamıyorsunuz😂

      Yorumla
    • cyrax1
      cyrax1
      +1 yıl

      Askozanna sana cevabım ok

      Yorumla
    • askozanaa
      askozanaa
      +1 yıl

      evlenemden yapilmaz siz erkekler icin degil Allah icin ahiret icin sizin icin yakilmaz insanin ahireti

      Yorumla
    • askozanaa
      askozanaa
      +1 yıl

      yapmayan kizlar inancli oldugu icin yapmaz

      Yorumla
    • cyrax1
      cyrax1
      +1 yıl

      anladım fikirlerin benim için değerli saygı duyuyorum

      Yorumla
    • User_26062
      User_26062
      +1 yıl

      Senin gibi sütü bozuk adamlara mı kadınlık yapıcaz güldürme beni PUAHAHAHA

      Yorumla
    • cyrax1
      cyrax1
      +1 yıl

      User sana cevabım ok kfmfmfm

      Yorumla
    • askozanaa
      askozanaa
      +1 yıl

      kizlari kullanan tüm erkekleri Allah ıslah etsin

      Yorumla
    • cyrax1
      cyrax1
      +1 yıl

      Amin amin😂 Bizden daha zeki olduklarından ben hiç kullanamadım kullanabilene bravo 😂

      Yorumla
    • User_26062
      User_26062
      +1 yıl

      CYRAX1 aynen öyle sus hadi skdmxmdld

      Yorumla
    • cyrax1
      cyrax1
      +1 yıl

      Yemek yiyorum. Yoksa senin annen bile belli değil. Crop giymişsin hergün bardasın sonra TUİK istatiktikleri açıklıyor Türkiye de boşanma oranları

      Yorumla
    • cyrax1
      cyrax1
      +1 yıl

      Dert dinlemezsin, çalışma hayatı zor, koca baba parası, babadan emekli olursun sonra kadınlık yapacak yaparsın tabi niye yapmayasın😂

      Yorumla
    • User_26062
      User_26062
      +1 yıl

      Ne anlatıyon amca ne anlatıyon ahahahahaha cropta giyerim gezerimde tozarımda yiyiyorsa bir şey de

      Yorumla
    • cyrax1
      cyrax1
      +1 yıl

      Bardan yazıyorum anneyim. Seninki güzel ya kolay😁

      Yorumla
    • User_26062
      User_26062
      +1 yıl

      Ne dediğini bile anlamıyorum. Öncelikle noktalama işaretlerini - Türkçeyi öğren sonra gel bana laf anlat dayı

      Yorumla
    • cyrax1
      cyrax1
      +1 yıl

      Niye 1 dakika önce anlıyordun hmm işine geleni anlıyorsun 😁

      Yorumla
    • User_26062
      User_26062
      +1 yıl

      Boş yapıyorsun dayı boş

      Yorumla
    • cyrax1
      cyrax1
      +1 yıl

      Sen başlattın

      Yorumla
  • tosbikaybuke
    tosbikaybuke Takip Et
    Xper 3 Yaş: 29
    +1 yıl

    Biz 1 senede 1 kez görüyorduk birbirimizi. O amerikada ben Türkiyedeydik…. Akabinde depresyon anksiyete bozukluğu vardı bende. Üzüntüden. Ama sabrettik ve şu an bende amerikadayım bebeğimiz olacak yakında :) sabret sende çok zor bilirim

    2
    4 Yorumla
    • bilinmeyen677
      bilinmeyen677
      +1 yıl

      Anksiyeteni nasıl yendin?

      Yorumla
    • tosbikaybuke
      tosbikaybuke
      +1 yıl

      Haplarla…. Çok rahatlattı. Ve şu an hiç bişeyim yok.

      Yorumla
    • bilinmeyen677
      bilinmeyen677
      +1 yıl

      Anksiyeteden kastınız neydi tam olarak nasıl yaşıyordunuz ne gibi durumlarınız oluyordu :(

      Yorumla
    • tosbikaybuke
      tosbikaybuke
      +1 yıl

      Şüphe duymak… sürekli acaba bana yalan söylüyor mu? Uyuyorum diyor ama uyuyor mu? Her minik bir cümleden yanlış anlayıp sevmiyor beni artık demeler, 3 dk geç yazınca bi işler karıştırıyor demeler ….. neler neler 😄 ama bu şüphe duyduğum kişi asla karı kızla işi olmayan birisi😄 uzakta olmak maalesef böyle deli ediyor adamı

      Yorumla
  • Edameda06
    Edameda06 Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 64%
    +1 yıl

    Uçakla gidilir. Otobüsle veya araba ile eziyet olur. Tabi değecek kişiyse. Değmeyecek biri için 5 dk yol bile gidilmez..

    0
    0 Yorumla
  • mint__yesili
    mint__yesili Takip Et
    Guru Yaş: 23 , eic 99%
    +1 yıl

    Yılda 1 imkansıza yakin

    Uzaktan olmuyormuş

    En iyisi ayda 1 2 kez buluşmak

    12 saat gidilir mj evet ben giderdim😂😅

    0
    3 Yorumla
    • muhammet0707
      muhammet0707
      +1 yıl

      Gittinmi

      Yorumla
    • mint__yesili
      mint__yesili
      +1 yıl

      @muhammet0707 hayir

      Yorumla
    • muhammet0707
      muhammet0707
      +1 yıl

      İyi

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Bu pek kabul edilebilir bir şey değil, 12 saate karşılık 12 saat olsa o zahmeti karşılamaya yeter fakat o 12 saatlik zahmete karşılık 2 saat o zahmete değmiyor...

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      hiç görüşmemek mi lazım bu durumda yıllarca

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Hiç görüşme demiyorum, görüşme saatinin çok kısa olduğunu söylüyorum. Senin için en az bir gününü ayırmalıdır.

  • kira_black
    kira_black Takip Et
    Xper 7 Yaş: 42 , eic 98%
    +1 yıl

    Bitik bir kişidir, gözden uzak olan gönülden ırak olur demişler

    1
    0 Yorumla
  • Sarpergülsoy
    Sarpergülsoy Takip Et
    Master Yaş: 41 , eic 94%
    +1 yıl
    Tatil & Seyahat konusunda 576 cevap paylaştı.

    Gidilir ama ben yoruldum.
    24 saat da gidilir.
    Ama artık değil.

    1
    0 Yorumla
  • MrKuzey
    MrKuzey Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    Ben daha önce gitmiştim gerçekten seven insan 5 dakika için bile o yolu çeker ve gider.

    1
    0 Yorumla
  • Doludoludolu
    Doludoludolu Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 98%
    +1 yıl

    Gidilir 2 saate burdan karşıya gidemiyorsun yahu 2 saat nedir günlük rutin o

    1
    7 Yorumla
    • estargon06
      estargon06
      +1 yıl

      12 saat demiş ama

      Yorumla
    • ayseyce
      ayseyce
      +1 yıl

      2 saat görmek için 12 saat gitmek demiş

      Yorumla
    • estargon06
      estargon06
      +1 yıl

      Tamam işte onu dedim.

      Yorumla
    • Doludoludolu
      Doludoludolu
      +1 yıl

      Çok saolun aydınlatmanız için yanlış okumuşum 🙏🏻😄

      Yorumla
    • estargon06
      estargon06
      +1 yıl

      Soruya cevap ver şimdi gidilir mi gidilmez mi 😅

      Yorumla
    • Doludoludolu
      Doludoludolu
      +1 yıl

      Gidilir 12 saat dedigin nedir ki git be aşk için 12 saat yol gitmeli aşk o zaman aşk 😂

      Yorumla
    • estargon06
      estargon06
      +1 yıl

      Bazen çekilen çile kutsal oluyor

      Yorumla
  • GovanıAli
    GovanıAli Takip Et
    Guru Yaş: 32 , eic 100%
    +1 yıl

    Ben endonezya gideceğim almak için senede bi zahmet git

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Benim sevgilim 1 gün için gidiş geliş 12 saat geldi pardon 1 gün bile değil yarım gün diyelim

    1
    0 Yorumla
  • Pembeterazi
    Pembeterazi Takip Et
    Xper 3 Yaş: 22
    +1 yıl

    Daha dün geldi benim sevgilim 2 saat görüşmek için tam 13 saat yol çekti bitanem üstüne üstlük ceza aldı ama her saniyesine değerdi diyor gerçekten ben buldum sanırım 🧿🪬size iyi şanslar kızlar

    2
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Onu bırakma benim 7 yıllık sevgilim gelmiyor (ciddi ilişki)

      Yorumla
    • Pembeterazi
      Pembeterazi
      +1 yıl

      Çok çok daha iyisini hak ediyoruz sana vermediği ilgiyi başkalarına veriyordur bence senin için karar vermenin vakti gelmiş

      Yorumla
  • mecitkarabay
    mecitkarabay Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32 , eic 100%
    +1 yıl

    Oyle bir ilişki olamaz. Ayda 4-5 gün olsa neyse.

    0
    0 Yorumla
  • Gece__Meleği
    Gece__Meleği Takip Et
    Yoda Yaş: 20 , eic 98%
    +1 yıl

    Gidilir tabii ki de. Sevgiliyi görmek için değer.

    0
    0 Yorumla
  • Tuğberk_Bey
    Tuğberk_Bey Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 48%
    +1 yıl
    Tatil & Seyahat konusunda 390 cevap paylaştı.

    Değecek insansa fizana bile gidilir şayet güven şart

    0
    0 Yorumla
  • çilingiroğlu-61
    çilingiroğlu-61 Takip Et
    Master Yaş: 35
    +1 yıl

    Dah uzun süre gitmiştim gençliğimde. Ozmn çalışmıyodum şehirler arası geziyodum şimdi çalışıyorum köye gidwmiyorum. Hayaldi gerçek oldu ak parti😃

    0
    0 Yorumla
  • HAYATveİNSAN
    HAYATveİNSAN Takip Et
    Yoda Yaş: 43 , eic 91%
    +1 yıl

    Neden iki saat gitmişken geceyi beraber geçirin bari

    0
    0 Yorumla
  • serkan82
    serkan82 Takip Et
    Guru Yaş: 44 , eic 95%
    +1 yıl

    ilişkinin belli bir bölümünden sonra gelişmiş ise olabilir ama uzun bir süre yaşanacaksa zor.

    0
    0 Yorumla
  • hayyambukowski
    hayyambukowski Takip Et
    Xper 7 Yaş: 40 , eic 96%
    +1 yıl

    Çok büyük aşk olması lazım arada o kadar yok çekilmez yoksa

    0
    0 Yorumla
  • SerdarBlacK
    SerdarBlacK Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33
    +1 yıl

    Biri 2 dakka görmek için neler yaptığımı anlatsam'dedi daha açıklama isteyen varsa bilemiyorum yani.

    0
    0 Yorumla
  • İk4126
    İk4126 Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 88%
    +1 yıl

    Seviyorsanız kesinse gidilir 12 saat boşa geçmemiş olur ❤️

    0
    0 Yorumla
  • lckrmn
    lckrmn Takip Et
    Yoda Yaş: 38 , eic 32%
    +1 yıl

    Bomb*k iliski durumudur. En sevmedigim bir daha asla bulasmak istemedigim bir iliski turudur.

    0
    0 Yorumla
  • avigor
    avigor Takip Et
    Guru Yaş: 66 , eic 95%
    +1 yıl

    O kadar yol gitmeye gerek yok , 2 saatliğine cam dan da görüşür insan

    0
    0 Yorumla
  • Amed_Mavis21
    Amed_Mavis21 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31 , eic 100%
    +1 yıl

    Sonu ğüzel ömür boyu mutluluk okucaksa neden olmasın..

    0
    0 Yorumla
  • Nüklofizo
    Nüklofizo Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 95%
    +1 yıl

    Evet bu hata yapıldı, ayrılınıp geri dönüldü, gidildiğine değilmedi...

    0
    0 Yorumla
  • ozgurprofesor
    ozgurprofesor Takip Et
    Bilge Yaş: 33 , eic 100%
    +1 yıl

    1500 km gitmiş olanlar var, 2 saat için değil tabi😉

    0
    0 Yorumla
  • şanssızımamk
    şanssızımamk Takip Et
    Bilge Yaş: 22 , eic 100%
    +1 yıl

    Bal gibi de gidilir sevgi emek ister ama o emeği gösterecek got herkeste olmaz

    0
    0 Yorumla
  • axiakrep
    axiakrep Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 97%
    +1 yıl

    leyla için mecnun bu kadar çile çekmemiştir fldşdşdş

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Git, senin için yılda 1 kez de olsa değişiklik olur. 😆

    1
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      ben gitmicem ki karşı taraf böyle bir deyim kullandı

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Başlığı açarken kendi adına konuşmuşsun sanki. Yılda 1 kere görüşmeye ilişki diyemeyiz. Bu şekilde karşı tarafa güven sağlayamazsın ki, sağlıklı bir ilişki olmaz. 🙂

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Her zaman böyle mi devam edecek?

    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bu söyleminden dolayı ayrıldım ondan haksızlık etmiş olabilir miyim diye sordum

  • MawiTech
    MawiTech Takip Et
    Guru Yaş: 109
    +1 yıl

    30dk bilemedin 40 dk görmek için 350 km yol gidip geliyordum hergün ama mesafe ve zaman girince araya hiç bir şey eskisi gibi olmuyor

    0
    0 Yorumla
  • MustiEmre u
    MustiEmre Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 33
    +1 yıl
    Tatil & Seyahat konusunda 725 cevap paylaştı.

    Gidilir be buna değer derim

    2
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    Seviyorsan istiyorsan, gidilir, benimde yarın sevgilim geliyor, dünyanın öbür ucundan, çünkü seviyor, bu kadar basit.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    Gidilir. Sırf bir kere görmek için neler yapmadık ki! Şansınız varsa gidin ve görün. Bazıları, o kadar bile şanslı olamıyor.

    0
    0 Yorumla
  • Meri001
    Meri001 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 22
    +1 yıl

    Kesinlikle gidilir ama ne kadar oldu ilişkiniz ona bağlı ben 2,5 yıldır uzak mesafe ilişkisi yaşıyorum 3 kere buluştuk 10 saatlik yol 2 kere o geldi 1 kere ben gittim o bekleyiş heyecanı mükkemel bişi ama vedalaşmak çok zor bırakasın gelmiyor

    0
    0 Yorumla
  • felakettin
    felakettin Takip Et
    Guru Yaş: 43
    +1 yıl

    12 saatte giderim 20 saatte yeterki değsin gittiğim kişi

    0
    0 Yorumla
  • dreamliner61
    dreamliner61 Takip Et
    Master Yaş: 43
    +1 yıl
    Tatil & Seyahat konusunda 597 cevap paylaştı.

    Bazen bir an için ömür bile verilir diyordu şarkıda ;)

    0
    0 Yorumla
  • serpilk01
    serpilk01 Takip Et
    Xper 1 Yaş: 25
    +1 yıl

    Gitme sakın havalanmış sonradan kendi kafasında kuruyor mesela bu beni çok seviyor ben her boku yerim şu bu ama bu dediklerim al tadan oluyor örnek veriyorum bir tartışmada

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    1 hafta falan kalınır 12 saat az degil 2 saat gör geri gel cok saçma

    0
    0 Yorumla
  • ramazansevim4144
    ramazansevim4144 Takip Et
    Xper 1 Yaş: 25
    +1 yıl

    Gidilir kaybetcek birşeyin yok çünkü seviyorsun, 2 hafta önce 400 km var aramızda gittim 4-5 saat takıldık gecesine hemen geri döndüm değdi

    1
    0 Yorumla
  • bilinmeyen677
    bilinmeyen677 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 26
    +1 yıl

    Bilirim aynılarını bende yaşıyordum :( teşekkürler cevap için

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Seven adama 2 saat az ama sevgide burada belli olmuyo mu güven cesaret bence sorun olmaz olmamalı da

    0
    0 Yorumla
  • buseferoldu
    buseferoldu Takip Et
    Xper 5 Yaş: 126
    +1 yıl

    Gidilirde insan bir pansiyon tutar kalır mk ertesi gün yine görsün

    1
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      bu onun deyimi parası da var arabası da vakti de istese gelir buraya 3 ay tatil yapar arabayla yol da 7.5 saate düşüyor ama gelmiyor sebep deyince de 2 saat için mi dedi

      Yorumla
    • buseferoldu
      buseferoldu
      +1 yıl

      Sal gitsin bunu diyosa

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Saldım gitti zaten sorma sebebim haksızlık ettim mi acaba diye

      Yorumla
    • buseferoldu
      buseferoldu
      +1 yıl

      Yoo imkanlar dahilinde bu lafı kullanıyorsa onun mk

      Yorumla
  • papatyambnm
    papatyambnm Takip Et
    Xper 5 Yaş: 27
    +1 yıl

    Erkeğin gelmesi gerek senin gitmen saçma işlerine gelince biz erkegiz ararız keseriz demesini bilirler uzak yola kızı çağırırlar

    0
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (156)
Devamını Gör(201)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Tatil & Seyahat > Sorular > Sevgiliyi 2 saat görmek için 12 saat yol gidilir mi?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

2 saat mesafede sevgili olur mu? 8 cevap verildi
Sevgilinizi görmek i̇çin en fazla kaç km/saat yol gidersiniz? 49 cevap verildi
Sevdiğinizi görmek için kaç saat yolu göze alırsınız? 47 cevap verildi
Sevgilinin 12 saatlik yolu katetmesi sevdiği anlamına mı geliyor? 6 cevap verildi
Sevgilinizi sadece 5 dakika görebilmek i̇çin en fazla kaç km/saat yol gidersiniz? 76 cevap verildi
Sevgilimi görmek için günde 8 saat çekilir mi? 9 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Saçlarınızın doğal rengini seviyor musunuz?
  • Renklerin cinsiyeti var mı, pembe kız rengi mavi erkek rengi mi gerçekten?
  • İnstagramda tatile çıkıp belgesel çeker gibi her yeri çekip anlatan storyler atan kişiler hakkında ne düşünüyorsunuz😅?
  • Yasadıgınız yerde deniz var mı?
  • İnsanlarda ilk dikkat ettiğiniz özellik nedir?
  • Sağlıklı içecekler içince kendinizi sağlıklı hissediyor musunuz?
  • En kolay ev işi nedir?
  • Bir insanın size neler kattığına mı neler götürdüğüne mi bakarsınız?
  • Aşk için savaşmak mı, vazgeçmek mi?
  • Ne sıklıkla karpuz yiyorsunuz?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨