Yazın son zamanları olmasına rağmen hâlâ denize gidemeyenler var mı?

Yazın son zamanları olmasına rağmen hâlâ denize gidemeyenler var mı?

Ben galiba bu yazın son deniz gününü tükettim. Yüzüm ve vücudumda amele yanıklarımla iki seksen yarın işe nasıl gideceğimi düşünsem de iyi ki gitmişim diyorum😅

Yazın son zamanları olmasına rağmen hâlâ denize gidemeyenler var mı?
Cevapla