
Ben galiba bu yazın son deniz gününü tükettim. Yüzüm ve vücudumda amele yanıklarımla iki seksen yarın işe nasıl gideceğimi düşünsem de iyi ki gitmişim diyorum😅

Ben galiba bu yazın son deniz gününü tükettim. Yüzüm ve vücudumda amele yanıklarımla iki seksen yarın işe nasıl gideceğimi düşünsem de iyi ki gitmişim diyorum😅
Qayserili olmak zor burada herkes saraylilari tutuyor padişahlarını patates soğan fiyatina satamazlarmis ekmek arasi ekmek yerlermiş köleliklerini yine yaparlarmış yani anliycaginiz asgari ucret aclik sınırının altnda karnmizi zor doyuruyok denizi ne bilek nasil birseye benziyor
😅
O şanssız insan benim. İşten izin alamadım ağlamak geliyor içimden
Kıyamam yav
Antalya'da yaşayan biri olarak deniz'e girmesek döverler bizi :)
Kıskandım
Maaşallah diyelim :)
Maşallah maşallah🙂
EİC için teşekkür ederim 😊
Rica ederim🙂
Cevap
22Cevap
Hayır bu yıl girmedim hiç
Ankara'da deniz yok maalesef başka bir yerede gidemedim denize hasretim kısacası...
Siz Ankara 'da mıydınızz? Bilmiyordum
Evet maalesef denizi olmayan yerdeyim...,
Denize iki hafta once hafta sonu gitim ama soguktu hava :/
Krem kullanmadin mi?
Kullandım ama denize elli defa girince arada unuttuğum oldu. Hemen yakmış.
Gittim günübirlik. Ama Eylül ayında da gidilir bence denize. Gitmişligim var çünkü.
Biz bugün hrm donduk hem yandık. Eylülde ne olur kim bilir.
Antalya'da olduğum için her gün gidiyorum 😀
Şanslı.🫢😅
Bu hafta gideceğim inşallah. Umarım hava üzmez bizi 🤓
İnşAllah
Gidemedim ya nezaman gitmek istesem regl oluyorum ya
Regli takvimi uygulamasi indirebilirsin. Çok işe yarıyor.
Benim bazen erken veya cok gec geliyor duzensizlik sanırsam
Bende o sorunu yaşıyorum. Ama en azından hangi döneme denk geldiğini bilirsin.
Kış geldi artık bidaki yaza 😅
😅😅 sen bilirsin ama bir doktora git bu gecikme için. Belirtileri hiç hoş hastalıkların habercisi değil.
Kocaeli Kandıra Seyrek Plajı ile Balıkesir Erdek'te denize girdim. Yakında İzmir'e kampa gidersem, orada duruma göre girebilirim.
Bu yaz hiç gitmedim. Bazi sorunlarim vardi. Tatil bile yapamadim.
İnşAllah yaz bitmeden fırsat bulursun.🙂
Bu yaz sadece bir kez gittim. O yanik acısı beni öldürüyor cidden nasil gideceksin işe?
Bilmiyorum 😅 umarım halime acır geri gönderilirim.
Denize gitme meraklısı değilim o yüzden bana komadı. Tatile gittiğimde de denize girmiyorum zaten
Bu sene çok dikkat ettim şükür güneş de yanmadım o kadar yüzdüm 😡
denizi sevmiyorum bana orman havası dağ ıssız yerler ilkel yaşam lazım
Denizi sevmiyorum zaten.. Yıllardır da girmedim..
sorma kız içim sızlıy bi yandan
Ben de hep gidemediğimde üzülüyorum.
Bu bir tatil davetimidir. Öylemi anlamalıyım 😂
Hayır deĝil.
👍
Bu sene hiç girmedim denize çokta severim nerede tatil yaptin?
Ayağımı denize hiç sokmayali üç sene oluyor..
Neden
Ben gidemedim hiç yaaa😢😢
Ben varım diyetle meşgul olmaktan gidemedim henüz
ben gidemedim
Yetişe bildim gittim sezonu kapadım
girdik bir şekilde kaçamak yapınca
Ben yıllardır gitmiyorum zorunluluk değil
Yaklaşık 2 haftadır denize giriyorum
Hiç deniz görmedim ki
Denize gidiyorum hala ve çok keyifli
Hep denizdeyim
Oo ne güzel.
Fırsat yok hiç gidemedim bu yaz :/
Bırak denizi tatile bile gidemedim
Gitmedim. Gitmeyi düşünmüyorum.
Beeen
Var elbette
Ben zaten hayatımda hiç denize gidemedim ki
Ben gitmedim bu yaz
Ben varım
Ben varim
Ben varım
Hmm anladım ne güzel
Havuz daha iyi
Ağlıycam ya ymn ediyorum çok yorgunum
Ben varim
Hava soğudu
zamanında gidemedik
Asfhkkl gideriz bee Sabri Abi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?