Güncellemeler
+1 yıl
Çok Süper bir soru sormuşsun, sorun artık vitrinde! 🙂 Şimdi sorunu daha çok üye görecek. Üstelik, 4 Xper daha kazandın! Tebrikler! Şu an da herhangi bir yere seyahat edebilseydin, nereye giderdin?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
22Cevap
Ben uzaya gitmek isterdim sadece
Denize gitmek isterdim sessiz sakin huzurlu Akdeniz'de bir yere
İstediğim yerdeyim.
Bir ege kasabası.
İnşallah daha fazla yapılanma olmaz.
Birde çok bilinmesini istemiyorum.
Bana terapi gibi geliyor.
İşten sonra.
Yani seyahat edecek maddi durumum var, sağlığım elverişli değil. Suudi Arabistan'a gitmeyi hedefliyorum ümre yapmak için.
Hiç kimsenin olmadığı bir yere gidip, eceyi rahatsız ederdim.
😅😅
Amerika Birleşik Devletleri , İsa mesih son azizeler kilisesine giderdim
İnsanların olmadığı bir yere ama mümkün değil heralde
Genelde kimsenin olmadığı o yer mezarlıklar oluyor
Orada bile rahat vermezler bazıları..
Ben gittiğimde genelde rahatım kimse yok
Bende şans yok demek ki
Olabilir
2 ay önce Norveç'e gitmiştim / tekrar gitmek isterim / ama önümüzdeki yaz inşaALLAH bu sene yıllık izin halkım doldu
Evim lazım bana artık
Neredesin?
Antalya
Eğitim ya da iş için mi
Tatil yapıyorum
İyi eğlenceler..
şavşata sakin bir bungalov dağ evine
Didim olabilirdi.
KKTC girne. mistik bir yer.
Kuzey kutbuna😥
Sarmalaşmalığımın yanına
Kanada veya Avustralya
Hiçbir yere uyumak istiyorum
Yıldızlara giderdim
Otururm gtmn ustune
😅😅
Antalya'ya giderdim
Cok uzaklara.. kimsenin beni tanımadığı bir yere..
Kabe'ye
İsveç
Malta olurdu
Galatasaray neredeyse oraya
almanya olurdu.
Cehenneme :D
Soğuk bir ülkeye
Panjakent Tacikistan
amerika
Sahil kasabasına
Güzel olurdu
Alaska
maldivler
İskandinav ülkeleri
Çine