İlk defa uçağa bineceğim biletimi aldım b sınıf almışım sonra koltuk da seçtim thy sitesine bilet numaramı yazınca aldım ve koltuk numaram yazıyor ama bana gelen mail de yazmıyor. Çünkü koltuk seçmeden önce geldi mail bileti alınca. Koktuk seçince mail gelmedi i. Check in diye bir şey varmış thy sitesine girdim kalan süre 1 gün yazıyor check in için ama ben zaten koltuk seçtim.
Ne yapmam gerekiyor anlamadım havalimanına gidince ne yapmam lazım iç hatlardan gidicem biletim yansın istemiyorum yardım lütfen?
Ne yapmam gerekiyor anlamadım havalimanına gidince ne yapmam lazım iç hatlardan gidicem biletim yansın istemiyorum yardım lütfen?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer