İlk defa uçağa bineceğim, koltuk da seçtim ama yine de check in yapmam gerekiyor mu?

İlk defa uçağa bineceğim biletimi aldım b sınıf almışım sonra koltuk da seçtim thy sitesine bilet numaramı yazınca aldım ve koltuk numaram yazıyor ama bana gelen mail de yazmıyor. Çünkü koltuk seçmeden önce geldi mail bileti alınca. Koktuk seçince mail gelmedi i. Check in diye bir şey varmış thy sitesine girdim kalan süre 1 gün yazıyor check in için ama ben zaten koltuk seçtim.


Ne yapmam gerekiyor anlamadım havalimanına gidince ne yapmam lazım iç hatlardan gidicem biletim yansın istemiyorum yardım lütfen?
İlk defa uçağa bineceğim, koltuk da seçtim ama yine de check in yapmam gerekiyor mu?
Cevapla