Yazları seven var mı ya gittikçe daha da sıcak herşeyyyyy?

Kışı seven birisi olarak daima kış olsun bence, kalın giyiniriz felan. Yaz mevsimi keşke 1 ay olsa :D. Bu sene ki yaz hakkında ne düşünüyorsunuz?

Yazları seven var mı ya gittikçe daha da sıcak herşeyyyyy?
Cevapla