Ailemle Tatil
Arkadaşlarla Tatil
Kendimle İyiyim
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Ben tabi ki de en çok sevgilim ile tercih ederdim ama sevgilim olmadığı için arkadaşlarım olurdu ki arkadaşım da olmadığı için kendim tek yalnız yapardım ama o zaman sıkıcı olduğu için şu an tatil yapmayı tercih etmiyorum. yine de deniz tatili güzel olabilirdi mesela sevgilimle tüm gün birlikte vakit geçireceğimiz sonra da el ele kumsal da yürüyeceğimiz bir tatil hayal ediyorum belki de bir gün olabilir şu an için planım yok ya da düşüncem yok.
Bakkala diye çıkıp başka bir gezegene kaçmalı, yanımda kitap taşımalı bi tatile ihtiyacım var. Doğayı da ceplesem de gitsem be. Ben tek siz hepiniz 🥳
Cevap
15Cevap
En çok ailemle seviyorum ama arkadaşlarımla da çok muhteşem olurdu..
Tatile 2 kişi gideceksin sevdiğin ve sen Fazlası zarar
Aileye elbette. Hele ki kendi kurduğun ailenle nasip olsa tadından yenmez 😊
Alanya'da yazlık var orada kalıyoruz annem babam ben
Ailemle çok yaptık arkadaşlarla bir türlü kısmet olmadı
Ailemle tatil yapmak keyifli gelmiyor, onların tatil yapma anlayışıyla benimkisi uymuyor. istediğim verimi/keyifi alamıyorum. O yüzden eğlenebildiğim arkadaşlarımla vakit geçirmek, tatil yapmayı tercih ediyorum.
Şimdiye kadar tek başıma yaptım. Tek olarak devam.
Ben ve anlaştığım kişi.
ailemle tatil yapmayı seviyorum.
Kardeşcağızımla
Sevgiliyle daha çok keyif alıyorum
Beni bana bıraksınlar
Arkadaşlarla daha özgür bir tatil olur
Nişanlımla...
Kararsızım kimle yapsam
Ailemle
Ailemle
arklarla
Kız kardeşimle
ailemle
Arkadaşlarla Tatil
Arkadaşlarla eglenceli
Arkadaşlarla tatil güzel
Kenfimde
Ailemle Tatil
Arkadaşım ile
Kocam da kocam
arkadaş
Kendimle
Arkadaşlarımla
Yanliz
Arkadaşlarla
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?