Listedeki sehirlerin hepsinede gittim. istanbulu sadece mafettigimizi gordum. Bu sehir baska bir milletin elinde olsaydi dunyanin bir numarali sehri olurdu.
0
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
Dogru çok betonlaştı. Ama 30 kilometrelik boğaz içi oldukça yeşilli arka kısımlarda da çok yeşil var. Ama bagcılar filan çok uzak olan yerler tamamen beton. Yine 1 numara bence.
Katılıyorum Romayı seçtim ben ama İstanbul'un özündeki en eski hali olsa 1. sırada olur gerçekten. Zamanla o kadar kötü bir hâle geldi ki içler acısı vallahi. Niye böyle bir toplum olduk elimizi attığımızı kurutuyrouz? 😪
New yorkta dogallık yok, tarih yok, kültür yok. Yapay şehir tokyo gibi. Yani İstanbul , rio de janeiro, cape town en iyileri derim. Paris filan kiyas kabul etmez dedigin gibi.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
19Cevap
Paris bence daha güzel.
Bence ist
Roma ve londrayı gördüm. İstanbul'a acıdım. Dünyanın açık ara en güzel şehri olabilecekken ihanete uğramış.
Bence hala en güzel şehir ama
Roma bu konuda çok ayrı bir noktada. Floransa ve venedik de. Şehirde gezerken müzede geziyormuş hissi oluyor insanda.
Burada bunların dördüne birden gitmiş ve fikir belirtebilen kaç insan vardır? Hayal gücümüzle cevap vereceğiz mecbur. İstanbul.
Öyle ama az çok izleyenler de karar verebilir
İstanbul'da yaşadığım için demiyorum ama dünyada ki en güzel şehir gerçekten burası bir eşi benzeri de yok. maalesef katlettik istanbulu
Hala dunyanin en guzel sehri ama
Kesinlikle İstanbul ama iyice Suriyeli mültecilere mekan oldu Araplara ticaret kapısı oldu.
Aynen insallah o gunleri de atlaticaz
İnşallah
Londra çok güzeldi. Roma ve Paris’e hiç gitmedim o yüzden yorum yapamıyorum.
Istanbuldan güzel olamaz bence :))
Listedeki sehirlerin hepsinede gittim. istanbulu sadece mafettigimizi gordum. Bu sehir baska bir milletin elinde olsaydi dunyanin bir numarali sehri olurdu.
Dogru çok betonlaştı. Ama 30 kilometrelik boğaz içi oldukça yeşilli arka kısımlarda da çok yeşil var. Ama bagcılar filan çok uzak olan yerler tamamen beton. Yine 1 numara bence.
Katılıyorum Romayı seçtim ben ama İstanbul'un özündeki en eski hali olsa 1. sırada olur gerçekten. Zamanla o kadar kötü bir hâle geldi ki içler acısı vallahi. Niye böyle bir toplum olduk elimizi attığımızı kurutuyrouz? 😪
ah benim canım İstanbul'um.. Benim güzel şehrimi ne hale getirdiler..
Hala çok guzel. Multeci copleri def edilmeli
zaten sorun o
Aynen
İstanbul rezalet bir yer şu anda. Mesela Roma'da meydanda yüzyıllık pazarlar bile duruyor kullanılmadan. Bizde olsa AVM dikmiştik oraya.
Yalnızca İstanbul'u görmüş kişilerin yorumu pek samimi olmazdı sanırım
Napolyon ne demiş ünya tek bir ülke olsa başkenti İstanbul olurdu demiş
hepsi güzel ama yurdumun istanbulu bir başka beeee
Normal olarak İstanbul gibisi yoj
Londra benim için candır abi o güzel köprüler, gidilmesi gezilmesi gereken yerler tabii ki İstanbul memleket gibisi yok😁
İstanbul normal olarak londradan net daha guzeldir
Evet öyle ama İstanbul'da yaşayan biri olarak gezmek iyi gelir insana
Nasil yani
İstanbuldan başka diğerlerini görmediğim için bilmiyorum. Londrayi çok merak ediyorum ama.
insanlar gitmedigi yerleri bilmediginden sececekleri yer bellidir
Ne bilelim
Londra'ya Paris'e Roma'ya mı gittik
Gidip görmeden nasıl seçelim
canım ülkem güzel :)
Evet
Kendi ülkem kendi şehrim.
Onun disinda İstanbul zatn en guzel sehir
Kıymetini bilmiyoruz canım İstanbul'un
En mukemmel şehir
Kesinlikle
Bence İstanbul
Aynen en iyisi bence
İstabnul en güzel şehir. Eşi benzeri yok.
Aynen
Hepsi güzel görünüyor
İstanbul ayri ya. İstanbul 'un normalde bunlarla kiyaslanmaması lazim
Roma ve İstanbul kesinlikle ikisi de harika
Bence İstanbul en guzeli, bir Rio de janeiro yakindir diye dusunuyorum
Fransız vatandaşıyım ben Paris falan İstanbul’un çeyreği olamaz Roma da çok güzeldi New York’da gerçekten güzel şehir
New yorkta dogallık yok, tarih yok, kültür yok. Yapay şehir tokyo gibi. Yani İstanbul , rio de janeiro, cape town en iyileri derim. Paris filan kiyas kabul etmez dedigin gibi.
Çok öznel bir soru bende en güzel İsviçre.
Paris şekerimmm
İstanbul varken mi aşko
evet askim İstanbul ne ya allahim köyü bir tokyoya git bir cine git bir parise git oyle yorum yap askim
30 kilometrelik o bogazi ve dogasi onlarin hepsine bedel ama :)))
Eee şu anda zaten başkasının elinde İst
İstanbul ..
Aynen
İstanbul
Aynen
İstanbul
Aynen
Roma
Bence ist
Parası londra