
Ben kaç zamandır pikniğe gitmeme rağmen hep hamak götürmeyi unutuyorum. Yarın artık hamakta kitap okuma hayalimi gerçekleştireceğim. Fazla basit oldu ama hep düşünüyordum.😄

Ben kaç zamandır pikniğe gitmeme rağmen hep hamak götürmeyi unutuyorum. Yarın artık hamakta kitap okuma hayalimi gerçekleştireceğim. Fazla basit oldu ama hep düşünüyordum.😄
Hayallerimiz hayalden öteye gitmedi maalesef. Ege Akdeniz de üniversite hayalim vardı olmadı. Oraya tatil yapmak istiyordum olmadı. Bir sürü boyle şey var. Hayaller öyle hayatlar tarla işleri 😀
Evet vardı biriyle fakat ayrıldık yani yalan oldu yine zaten bir hada dusuncelerimde onun için yer vermiycem her zaman beni yalnız bıraktı sorun değilde düşüncesiz olunca insann zor oluyor anlaşmak 😕
çokta en sadesinden bir taneyi yazayım stain glass hobisine başlamak emme ne zaman olur bilimirem
Kusura bakmayın ilk defa duyuyorum. İnternetten baktım ama pek aydınlanamadım. Nasıl bir hobi?
özet geçmekten zevk duyarım
youtube.com/shorts/eQENtRlkSrA?feature=share
Cam sanatı galiba. Çok ilginc ve hoş gözüküyor. En kısa sürede başlayabilirsiniz umarım🙂
teşekkürler. umarım hep mutluluklar sizi bulur
Ben teşekkür ederim güzel dilekleriniz için🌺🦋
Evienip, çoluk çocuğa karışmak 😅
Daha gençsin olur inşAllah.
Cevap
19Cevap
Evet çok var maalesef ama benim elimde değil ne yazık ki bu yüzden de artık zamana daha çok bıraktım diyebilirim nasıl olsa olacaksa olur.
Uzun zamandır yapmayı hayal ettiğim Dünya turu var ama sadece hayallerde kalacak gibi :)
Olur inşAllah.🌺
20 senedir ev almak istiyorum. Kiramı ödeyemiyorum 😂
Yaktın cigerimi😄
İnşAllahhh olur en kısa sürede diyelim.
Bungee jumping. En kısa zamanda Fethiye'ye gideceğim bakalım.
Çok istiyorum ama çok da korkuyorum. Güzel bir hayal.🙂
Yükseklik korkum olmasa hemen isterim. 🫠 size iyi eğlenceler.🌺🦋
Tatlış bir hayal ama. Umarım hamak kopmaz ve sen popisin üstü düşmezsin 🤪
Umarım...
ya ama siz hayalinizi söylemediniz ben size sordum😄
Benim hayalim çok derin ve sofistike apla
Büşra Ayaydın gibi tatlış bir hatun bulup evlenmek
Lakin hayal işte
Adı üstünde hayal
Olur belki bilemeyiz.
Zor o iş artık
Tren kaçtı
Ömür geçti
Neşe öldü
Umut zedelendi
Sonunda yüzünü gördüm
Yarım da olsa 😀
Hayaller güzeldir.. Hamağı unutmaman temennisiyle hoş vakitler dilerim.
Resimdeki merdiveni inşallah satin almadun 🤔
😅 espri yeteneğiniz de mükemmel.
Yok ondan demedim sanki bana basamakları eksik gibi geldi 🤔
İnsanları yazdıklarımla güldürebiliyorum ama kendimi güldüremiyorum
Hayır resim google dan alıntı tabi ki. 🙂
Rabbim herkesin karşısına akıl sağlığı güzel insanları çıkarsın 🤲
her hafta sonu mangal ve pazarı zor bekledim
Hayalim bile yok
Ney üflemek..
Evet var denize dalmak
Yakında evet en büyük hayalim gerçek olcak.
Grup yapmayı hep istiyorum ama üçüncü kişi bulamiyorum
Hobi odası
Evet var olmaz mı
Hayalim yok
İşte minimalizmm
Sevişmek
Uyumak
Hamak nedir anlamadım
Cok güzelsin ya
Milli olmak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?