Teşekkür ederim 💙
İzmir'de yağmur var. Sizin oraya yaz geldi mi ☀️?
Teşekkür ederim 💙
Bizim buralar tam ısındı derken yağmur bastırdı. Gök gürültüsü hiç durmuyor. E kışlıkları kaldırdım ben...
Ankara da yağmur yok ama genelde çok yağmur yağdı bu yıl zaten Ankara kuru sıcak olur soğuk olduğu zaman da kuru soğuk oluyor yani mevsimini hiç sevmiyorum ben iklimi kötü oluyor. ama son bir kaç haftaya kadar full yağmur vardı ve hava soğuktu ama bu hafta güzel hatta şu an dı9şarısı sıcak günlük güneşlik bir hava var Ankara da. umarım bu şekilde devam eder ama sıcaklar giderek artacak gibi duruyor. ve sıcak olduğu zaman da uyuyamıyorum
Umarım ya gelir temelli
Cumartesi. Çanakkale de idim. Yağış vardı. Epeydir yağmur görmüyorduk dediler bayağı şiddetli yağdı. Pazar Bursa da idim yine bol uağışlıydı. Bu sene orasıda yağışlı. Yolda yine Bandırma yağışlı idi. Zaten uşak saymıyorum ramazandan beri gün aşırı yağmur yağıyor masallah.
Yağmur rahmettir. Hiç itirazım yok. Lakin kışlar kış gibi geçmiyor hiç bir yerde asıl sorun bu aslında bence.
Mevsimler maalesef çok değişti ne kışımız kış ne yazımız yaz bizim buralarda ne nebelli sıcak ne belli serin, pencereyi açık bıraktınızmı hava çarpıyor açmasanız bu defada sıcak oluyor, bence deniz kum derseniz ya Mersin ya Antalya tarafını düşünmek lazım.
Bende tam kışlıkları kaldırdım sıcaklar geldi derken. Yine soğuklara yakaladım. Allahtan ben bir kaç eşofman ve kapşonlu uzun kollu bir kaç kıyafet bırakmıştım. Havalar öyle dengesiz ki. Pek güvenemedim.
Ben de kaldırdım. Ankara'ya gidiyorum aradım buldum bi hırka 😊
iyki buldun 😊 iyi yolculuklar
Sağolasın 💙
💜
Cevap
73Cevap
Yaz falan geldiği yok sabah güneş açıyor öğlen bir yağmur yağıyor her yer sel
İzmir Narlıdere falan battı resmen. Çok fena yağıyor şu an saat 22.02 aşırı yağıyor kapalı yere kaçtık. Dün ( yani teknik olarak bugün) 00.30 gibi arkadaşımla dışardaydik bisiklet sürüyoduk yağmur bastırdı dedik ki aman yaz yağmuru ne kadar islanabiliriz. Sonra da islandik dedim ki sokarım yağmuruna dedim ve birbirimizi ıslattık gece 1 gibi eve gittiğimde donuma kadar ıslanmıştım 🗿
Ya kıyamam sana
Ankara bugün beni şaşırttı açıkçası gene yağmur yağar diye düşündüm ama yağmadı. :) ayy inşallah hep böyle güzel olur havaa :) artık yağmurdan gınaa geldi...
Sağolsun iklim terörcü aileler dünya genelinde tabiat anayla oynuyor
Ama tabiatın intikamını hesaba katmıyorlar
Kökten yok edecek dünyayı onların hırsları
Hayır onlara seyirci kalan bizler yok edicez dünyamızı
Alanya güzel ne çok sıcak ne çok soğuk
Burası İstanbul şu an havalar burada herzamanki gibi sıcak ve kurak bazı insanlar yine kardeşim yine kardeşim 😂😂
🥰
Aa kelimem değiştirilmiş 😂
Yeniden yazıyım " İstanbul " burada havalar sıcak ve kurak bazı insanlar yine y@v. şak yine y@v. şak 🤣🤣
Hahhaha
Yazmasaydım içime dert olurdu şimdi 🤣🤣
Hahaha söyle bee içine dert olmasın. Küfür ruhun yelpazesidir
Aynen güzellik 🌺
K. marasta hava okadar sicakki kollarım kıpkırmızı oldu yanmaktan 😊
😄 Bir miktar gıcık oldum. Ankaradan İzmire dönüyorum. 2.5 saattir yoldayım. Full kapalı gökyüzü. Güneşi göremedim
Bence çok fazla sıcakta iyi degil ama fazla kapalı olması da hoş değil herseyin ortası olması iyi 😊
acaip sıcak var ama gece de bi o kadar yağmur yağdı Konya'ya
Her yer yağmurlu
Güneşe en yakın şehirdeyiz :))))) Mersin SENCE?
😊 Güneşlidir kanımca
Beni takip et
Hayir Ankara'da ısı 25 derece parçalı bulutlu
Güzelmiş
😭
İzmir gelmedi;,2 gündür yağmur yazın geç gelmesi gerginlik ve stres yaratırmış.
Evet kesinlikle. Yaz gelsin neşemiz yerine gelsin
Bu gün güzeldi hava ama yarın burada da bekleniyor maalesef.🙂
En azından pazar güzel geçmiştir
Yaaa dur diyeceksin. Bi de konuş. Sizin için sağlıklı olmaya çalışıyorum bana yardım edin de
İstemem yan cebimeeeee
Henüz tam olarak gelmedi karmaşık hava durumu yaşıyor İstanbul.
Memleketin her yeri böyle sanırım
Evet sanırım öyle.
Hava serin bulutlu geçti bugünde. Yaz gelsin istiyor ya
Aynen gelsin hemen özledik
Dün hava çok güzeldi denize gittik bugün havada yağmurda vardı güneşte
O zaman gökkuşağı da olmuştur
olmadı yok burada şu an gökkuşağı
Anlamadım ben ne mevsimi bi deli gibi yağmur yağıyor 1 saat sonra güneş açıyor sonra bi daha yağmur böyle acayip karışık. O değil de nem çok nem 😂😂
Ankara full yağmur ama bayramda kum deniz güneş marmaris
Yağmur var İzmir'de de..
Yok o manada demedim. Durmuyor durmuyor.. 🤣
Bugün biraz yağmurlu ama genel olarak yaz geldi, ayvalıktayım, gelmesin mi ama :)
Gelsin tabii
İstanbul'da dün yağmur yağıyordu, bugün güneş var.. Tam olarak geldi diyemeyiz.
Gelmedi bi türlü gözümüz yollarda kaldı
İşin yok diyorduk bugün dışarı çıkmani beklemiştik oysa ki eve mi hapsoldun yoksa 😏
Ev işi var. Akşam yola çıkacağım. Çamaşır ve yemekle uğraşıyorum. Akşama doğru hazırlanır giderim
İş.. Ankara . Yarın sabah halledip geri geleceğim
Sen de Ankara'da mısın?
Ne güzel
Ben kendim içerim kahvemi. Kimseyle buluşmaya niyetim yok 🙄
Yaza daha geçmedik.
Ama ilginç bir şekilde hava serinlemiyor.
Değişik bir iklim içindeyiz.
Biraz evet
Bakalım ne zaman gelecek
Bilmiyorum. Özledik
İnşallah sel olmaz burasıda dün öyleydi gece gündüz gibiydi
İnşallah olmaz
Neredesin?
Gitmedim hiç. pastırması güzel 😄
Ooofff miiss
Bayramda yapacağım nasipse🤣
Lahmacunum süper oluyor. Kafaya koydum o yağlama yapılacaaakkk🤣 aklımda var bişeyler.
Aman Ankara’ya gelmesin yağmur yeter bıktık haftalardır ıaıflfdlls
Geleceeek.. 💙
Hava kötü evet dün bormovada ciddi ıslanmaktan son anda kurtardım 🙂
Kaldırdık kışlıkları. Ne güzel sıcaktı. Noldu şimdi
Kışlık durumu yok ama yağmurluk lazım gibi 🙂
Evet lazım
Ben oldukça küçük boy olan şemsiyelerden aldım arabada ve sırt çantamda durur hep
Lazım gerçekten benim de var ama daha küçük olsa iyi olurmuş
Bence alın 1-2 tane ihtiyaca göre
Haklısın.
Azerbaycanda da yağmur var ama iyi oldu kaç gündür sıcakk buralar
Batı bölgelerinde yağmurlu havalar sıcak günlere dönmeye başlamıştır.
İzmirfe dün yağmur vardı. Bugün yoldayım bilemedim
Hadi bakalım görelim
yok bizim orlarda yağıslı yağsın barajlar su dolsu kışın karda yağmadı susuz kalırız hepimiz sonra 3 üncü dünya savası çıkar
Mevsimler kafayı yiyor bugün aşırı rüzgar çıktı geçen gün yaz sıcaklığı vardı.
Sakarya sürekli yağmurlu.
Bir diniyor sonra şiddetli yağış oluyor.
Geceleri soğuk oluyor henüz deniz sezonu acmadik
Bazen bahar bazen yağmur Manisa yaşadığım yer ama bende izmirliyim memleket
İzmir'de yağmur var durmuyor ama yarın Güneşli
İstanbul'da farklı değil. Bu günler de, git gülleri fazla bu aralar çok gergin.
Yağmur yapıyor.. uzun zaman sonra ilk kez, mutluyum.
İstanbul'da haftada ve aynı günde bir sürü mevsim değiştiriyorus😅
Kocaeli'nin Haziran ayından haberi yok daha canim memleketim her sene 1 ay geç geliyor yaz
Bizim buralarda yağmurdan kurtulamayanlardan…Daha denize giremedik :(
Biz de kurtulamadık. Neredesin?
şu an o yağmuru izliyorum Foça da sen nerede izliyorsun yağmuru
İzmir merkez
Burada da durdu şimdi
Bursada yagmurlu bu havada şort t shirt geziyorum
Üşürsün
😊
Sanırım. Atlet giy böbreklerin tutsun 😄
Eyvallah
Aslen Malatyalıyım 2 aydır İstanbul'da yaşıyorum Malatya da şuanda devamlı yağmur yağıyor kış bitti diyemeyiz fakat İstanbul için tam tersi İstanbul resmen yanıyor bu ne sıcak Allahım 😂
burada da halen yağıyor, kış gelmedi derken yaz da gelmiyor
Kaydı mevsimler
Hayırlısı bakalım
Valla bizde tekirdagdayiz buralar da sıcak baya yani insan yarım saat dursa terliyor bide bura aşırı nemli rüzgar da esmiyo anasını satiyim
Antalya Gazipasa, henüz gelmedi. Bugün yağmurlu. Normalde Mart ayında denize girmeye başlardım
Ya bu sene fenaaa. Gelmedi yaz
Adana ya gelmedi daha , siz çook beklersiniz.
depremden sonra gökyüzünü bi gün bulutsuz mas mavi. geceyi de yıldızlı göremedik daha.
Bunun aksine Almanya yanıyor.. çok tuhaf, normal değil bu..
Bu sene memeleket dışına geldim alanyadayım sıcak burası
Bizim burada da yağmur var havalar ısınmıyor bu sene
Geldi dua et size gelmesin
Tüm Türkiyeye yağmur geliyormuş 🤣
yaaa inş buraya da gelir güneşten eridim üstümü başımı yırtıcam en son ljxgkjv
Neredesin
Sakıncalı yerlerdeyim hiç sorma lhxxgjj
İyi bakalım
Yok anam babam gelmedi
Buraya da gelmedi bi türlü... Tam geldi dedik birden yağmur bastırdı gene
Canımız sağolsun
Haklısın
Güzel bir hafta sonu dilerim
Teşekkür ederim. Sana da..
Eyvallah
Çok şükür bu sabah da yağışlı uyandık
Ankara'da dün yağmur yokmuş. Ben geldim yağmur da geldi.
Gittiğin yere bereket götürüyorsun
😄 Yaaa evet
İstanbul'a da bekleriz
Yht bulamadım. Doluydu. Olsa şimdi İstanbul yolundaydım
Kınıyorum yht😂
Hayırlısı..
Ankarayı ablam geldi. ev de bir bayram havası
Ankara'ya deniz bile geldi 🤣🤣🤣
O kadar yağdı ki deniz oldu her yer
😨Korkunç
Evet geldi bende İzmir 🤣
Yağmur yağıyor nasıl geldi?
Ankara da dün yağmurluydu bugün güzel hava
Yok yahu getirmedin 😅
Sabah yağıyordu. Şemsiye açtım.
Hangi semtte yağdı ki?
Mustafa Kemal, Çankaya
Yakınmışız aslında da belli olmuyor Ankara işte 🤷🏼♀️
Gelmişti lakin iki gündür yağıyor
Buraya da geldi geri gitti
Adana yaz biraz ruzgarli bir havada
Yağmur yok ama di mi?
Yok yagmur
İstanbul iyi şookk güzel 😀
Ne mutlu. Geziyor musun peki?
Yok çıkmadım henüz birazdan çıkıcam 🙃
İyi eğlenceler
Bursa'da yağmurlu gök gürültülü
Burada da yağdı yağdı az durdu şimdi
Salı aksama kadar yağmur var yaz gelmek bilmedi
Gelmedi yaa.. Gelsin artık özledik
burada da bir serin bir sicak
Her yer biraz öyle. Sizin orası neresi?
İst
Burası da öyle
Dogrudur
Henuz degil ama ben memnunum
Neredesin
Güzel
Evet 💙
Birda yağmur yok parçalı bulutlu insallah yagmaz
Neredesin?
Malatya deprem bolgesi
Allah yardımcınız olsun
Amin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?