Selam 👋
aslında vereceniz cevapları tahmin edebiliyorum 😕 kısaca konuya giriyorum.
malum partiyi savunan dayım var babamla kavga etmişler malum konu yüzüne 😠 bende o dayımın kızını Malta’ya yanıma davet ettim

- burada sahilde 3 gün tatil yaptık
- ormanlikta arkadaşlarla 2 gün kamp yaptık
- arabamızla sehir şehir gezdik
- teleferiğe bindik turistik alanlara gittik
3 gün önce de kuzenimi Türkiye’ye yolladım.
simdide diyormuş ki ben Avrupa’da yaşamak istiyorum turkiyede kalmak istemiyorum 😂😈
planlar tuttu kuzenim dayıma Turkiyede ben gezemiyorum hersey pahalı gezmek bi yere gitmek çok pahalı vs demiş
kisacasi amacıma ulaştım 😏
Güncellemeler
+1 yıl
Süper soru 🥳🎉🎊
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
Yok o kadar zengin değilim. Ama çalışırken rahattım evet
Gezmek nasıl zenginlik olabilir ki 🥺 ben cebimde 300€ olsun Malta’yı karış karış gezebilirim
Hesap yapmadan demişsin ama soruca
Zaten ben gezerken hesap yapmıyorum ki? Ne kadar paramın gittiğine bakmıyorum bile bakarsan kredi kartı ekstresi gelince bakıyorum eskiden gelen alışkanlık 😅
Mesela kuzenimle ve diğer arkadaşlarımla ormanda kamp yaptık 77€ harcama yapmışım. Daha bu gün haberim oldu 😊
Eeee zenginsin
Zengin değilim ki buradaki en düşük maaşı alan kişilerin 1 bilemedin 2 tık üstünde maaş alıyorum.
Örnek verirsek turkiyede asgari ücret 4250tl ise ben 4500-4600 gibi bisey kazanıyorum ama gayette iyi yetiyor ☺️
Anladım hayırlısı
Burdaki 4250 değil ama eskidendi o 🤣🤣
Ne bilim ben 😂 19 aydır Türkiye’ye ayak basmıyorum
Ama oy kullanıyorsunuz
Ben kullanmadım buradaki kimsenizde kullandığını sanmıyorum. Hepsi aynı görüşte bahane Türkiye’den diyorlar. Tabi birazda küfürlü diyorlar ama neyse 😅
Amacım siyaset yapmak değil
İstersen yap siyaset hiç umrumda değil 😌
Olmasında zaten
kişiden kisiye sehirden sehire değisir ben rahat rahat geze biliyorum
O kadar zengin değilim maalesef.
Öylede olmak istemem.
Sugursuzca para harcamaya girer bence.
Kızım sen ne seytanmissin 😈🤣
Kimse okumaz diyordum okumayi seven biri ❤️
Burası Türkiye iki türlü düşünmen gerek bir aşiri pahalılık ve tabi asilzade Arap o korku faktörü de var
Hayır ama birkaç yıla öyle olacağım.
Gezmeyi severim hesap yapmadan gezerim
Evet geziyorum. Hesap yapmaya ihtiyacım yok.
Hayir
🥺
Evwt
Tabiki hayır
Hayır maalesef
Evet
bazen gezemiyorum