Otostopla Türkiye turuna çıkmayı hiç düşündünüz mü? 

Evet çıktım
Hayır
Neden olmasın
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Düşündüm ama sadece düşündüm bunu yapan çok insan var bunlardan birisi ile röportaj yayinlamistik gerçekten bunu yapabiliyorlar
Cevap
28Cevap
Hayır düşünmedim istemem
Özellikle kadınlar için Gebze-Sapanca hattından sonra bu yolculuk noktalanıp ebedi yolculuk başlar gibi..
Yalnız bu işin adresi Kıbrıs.. Kıbrıs’ta yaygın ve gerçekten keyifli otostop
İtalyan kadının biri çıktı İstanbula gelemeden başına neler geldi Üstüne birde öldürdüler Zor artık
En son dünya turuna çıkan bi kadın vardı gelinlik giyip otostop çekerek! Adapazarında biri onu alıp, tevacüz edip öldürmüştü :( :( :(
hayır, otostopla türkiye turuna çıkmayı düşünmedim.
Otostopla bütün Avrupa'yı turlamaya okeyim ama Türkiye'de yan mahalleye bile gitmem. Bu ülkenin insanının ne kadar kötü olabileceğini fazla hafife alıyorsunuz.
Erkek muhtemelen gasp edilir kadın da cinsellik olarak rahatsız edilir maalesef.
Açıkçası otostop işini sevmiyorum. Kendimi sığıntı gibi hissediyorum
Gençlik yıllarımda İstanbul bodruma gitmiştim çok eğlendik
Aman diyim tek başına çıkma. Bazı yollar var sonu karanlık ona göre :)
çıkmadım çıkmam da tecvz edilip öldürülmek istemiyorum
çıkmam. delimiyim. pk yoluna gitmekte var 300 ncü km. de😀
Bir aktivist gelinlikle dünyayı otostopla dolaşıyordu Türkiye’de öldürüldü
Yolda kalmayı sevmem !!
Düşünüyorum da ~ ℳ
Lesini buluruz artik
Zamanım olsa elbette çıkardım
Çok istiyorum üsten fırsat bulursam
Hayır tabii ki
Türkiye turuna çıkıp napiyim ki
Yok tavsiye bile etmiyorum kimseye
Düşünmedim istemem de
Denemek İsterim
cık canım bırsey olmza :D
Gebze’de cansız bedeni bulunur artık
Yolda tecavüz ederler adama 😂
Yapan bi arkadaşım vardı
nerede o şans
Dünyayı gezerim ama Türkiye'de asla yapmam
Hayır
Hayır ne işim olur.
Hayır asla yapmam
Böyle bir şeyi önermem.
Hayır düşünmüyorum
Hayır
Çok saçma
Güzelce Yaşamak dururken neden neden?
Düşünmedim
Hayırr
Düşünmedim.
beraber çıkarız istersen
Ölmeye niyetim yok
Hayır çıkmam
Çıkmayı isterim
Hayırrr
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?