+1 yılnasıl bır tatıl olacagına baglı... mesela hersey dahıl luks bır cruıse gemısınde tatıl ve turlar dahılse mis gibi derım...
ama gıdıp yunan adaları tarzı bır tropıkal ıklım tatılıyse aynısını yurt ıcındede yasayabılırsınız... o malıyet bana fazla gıbı geldı.04 Yorumla
Soran+1 yılhayır tur filan değil. rusyada olacaz.
- +1 yıl
ya bu ruslar tatıle alanyaya gelmıyormu 😂 dunya tersıne donmus... Rusya ya genelde bızım erkekler cok meraklı bılıyorsun kızlar guzel falan ortama gıdıyorlarda yanı senın ıcın ılgı ceken yanı neresı olur bılemedım... sızınkısı gezı turu gıbı olmus.. rusya da denıze gırılmez bırsey yapılmaz sonucta soguk ıklım...
- +1 yıl
3 kısıye gore fyat normal bu arada ben yalnız gıdeceksın sandım... kısı bası bır yaklasık 35 bın ederkı Trukıye de 10 gun tatıle cıksan zaten 5 yıldızlı otelde aynı hatta daha fazlaya gelır 3 kısı...
Soran+1 yılevet yani tatilten öte gezi. artık ruslar alanyaya dolduğuna göre türk erkekleri parasnı harcamaz rusyaya gidip 😂😂😂😂
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(36-45)+1 yılNereye gideceğinizi bilmiyorum ama 100 bin dedigin para 5bin dolar bile yapmıyor. Uçak bileti, otel, yeme içme, ulaşım ve 10 gün nasıl yapacaksınız anlayamadım.
02 Yorumla
Soran+1 yılamerika avruoa değl
Cevap sahibi+1 yılUcuz sayılan ülkelere gidecekseniz ok yetebilir. Amerika ve avrupa için maalesef zor. Sırbıstan, Hırvatistan falan güzel yerlermiş eğlenceli olabilir.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
21Cevap
+1 yılyurt dışı diyon normal yani bir de 3 kişiyiz diğer yandan bugün 100 yarın 200 300 olabilir artık bizim paramızın değeri yok daha yeni A101 ve Bime girdim 150 lira parcadım aldığımda hiç bir şey yok ben pandemiden koronadan önce 50 liraya 2 poşet dolduruyordum istediğim gibi 2 haftalık artık paranın değeri kalmadı zamanın imkanın varken yapacaksın
13 Yorumla
Soran+1 yılevet haklısın, ben de böyle düşünyorm ama genel olarak bir soraym dedim. bazılarna göre mantıksızmış çünkü, yatırım yapmak daha iyiymiş vs
- +1 yıl
Yatırım iyi olurda nereye yatırım yapıyon orası var yatırım yapmak öyle kolay değil zaten durumumuz belli değil sen vaktin zamanın varken gez gör her şey vaktinde zamanında güzeldir zaten
Soran+1 yılhaklısın. teşekkür ederim yorumun için 🙂
+1 yılİmkanınız varsa değerlendirebilirsiniz. Herkesin ilgi alanı farklı. Size göre mantıklı olan bir şey başkasına göre mantıksız olabilir o yüzden istiyorsanız gidin.
11 Yorumla
Soran+1 yılteşekkürler yorum için
Kaardenize Diyarbakıra gğittinmi ülkeni tanımadan yurt dışı tatili kro sonradan görmeler yapar paranI OKYANUSTA KÖPEK BALIĞIYLA HARCAMA Türkiye cennet en son kefkene gittim orası da nefis bir deniz. bizde tanıtım broşürleri konusunda zayıfız ben egede o kadar otantik mağara şelale bilmiyodum ama varmış; belgesellerde izledim şaşkınım.
11 Yorumla
Soran+1 yılTürkiye daha pahalı diye kazık gibi geliyor 😂 ama şöyle karadeniz ve ege var bende. akdenizi de bir gün yaparsak tamamdır :)
Valla gittiğine pişman olurmusun bilmem ama eğerki gitmezsen kesin pişman olursun onu biliyorum 💸💸💸
111 Yorumla
Soran+1 yılgüzel yaklaşım. hem yarn pahalanır. yıllar isviçre 4 bin tlye avrupa turu vardı, canım edip gitmedm mesela.
- +1 yıl
Valla bende araba almak için böyle sorup duruyordum kendime zamanında 20 bine alacağım arabayı şimdi 500 e aldım yani eğerki Türkiye de yaşıyorsan ve bişey alacaksan biyere gideceksen o an gideceksin düşünmeden. ve iki aylık maaşla gidebiliyorsan daha neyi düşünüyorsun. sadece o kadar para veriyorsun bir iki ülke daha eklemeye çalış ekleyemiyorsan da yinede git gez dolaş hayat hızlı geçiyor her şey zamanında güzel
Soran+1 yılaynı kafadayız seninle. ben de o şekilde çok hata yaptım ve zamannda istediğimi yapmayıp ya da almayıp sonrandan daha pahalandığını gördüm. hele şu devirde bir tür kazanç gibi geliyor bana elinde para tutmamak ve yararlı bir şeylere harcamak
Soran+1 yılbir hafta sonrasna düşünyoruz. bu arada rusyaya gidiyoruz :) ama para birimine rağmen tr'ye göre şu an pahalı bir ülke
Soran+1 yılmoskova ve petersburg
Soran+1 yılevet ama petersburg baya karmaşık görünyor. en azndan hiç gitmemiş biri olarak bana öyle geldi araştırken
Türkiye de bile hersey dahil oteller 30 40000 tl den başlıyor 100.000 e yurt dışı tatili iyi bence
11 Yorumla
Soran+1 yılyani öyle maalesef. tr pahalı bile
+1 yılTatile ayıracak 100 bin bütçem. olsaydı mantıklı olurdu
17 Yorumla
Soran+1 yılbu yorum bana mantıklı geldi 😀
- +1 yıl
😎😎 Teşekkür ederim. Aklın yolu bir. 100 binim olmadığı icin yelkenli ile yunan adaları 20 gün ( yelkenli benim degil ) ne demişler "engüzel tekne arkadaşının teknesidir " 😂😂
- +1 yıl
Eşine fikir ver teknesi olan arkadaşları ile samimi olsun 🤣🤣🤣🤣
Soran+1 yılyunan adalarına gidiyorsun yani, bizi de götür 😂
- +1 yıl
Ciddiye alırım bak 🤣🤣🤣
Soran+1 yılbenim için gezmek olsun yeter 😂
- +1 yıl
Ahahaha e tama. o zaman dumanla haberdar ederim seni gideceğimiz zaman 😀😀😀
+1 yıl100 bin tl olmayan icin paradır kimse de oyle diyemez
12 Yorumla
Soran+1 yılbence de ama moda oldu biraz şu kadar da para mı tepksi sanki
- +1 yıl
cok zenginler ya sanki ondan :D
+1 yılHatalı bı soru olmuş.
Biz kıstasları kime göre neye göre belirleyecegiz. siz 100 bin ₺ ye nereye gidecek neler yapacaksınız.
Mantıklı olup olmadigini anlayabilmek için bunların hepsini gözden geçirmek gerekiyor02 Yorumla
Soran+1 yıldoğrudur fakat asıl şundan yola çıktım: bugün gitmediğin yurt dışı yarın daha pahalı oluyor
- +1 yıl
İlginç bı bakış açısı
Gizli Üye(18-24)+1 yılÖnce bi sorsana burada kaç kişi 100 bin lirayı bir arada gördü diye
14 Yorumla
Soran+1 yılben de onu anlamıyorum. çoğu paylaşımda millet o da para mı, şu da para mı diyor
Cevap sahibi+1 yılZenginin parası züğürdün çenesini yorarmış. Çoğu kişi atıp tutuyor reelde borç istesen iki yüz lira çıkarıp veremezler
Soran+1 yılmuhtemelen haklısın ama sanalda baya çok var böyle insanlardan. hayret ettim bu paylaşımda çıkmadı pek
Cevap sahibi+1 yılKendi bütçene göre harcamalarını düzenleyebilirsin kimseye hesap vermek açıklama yapmak zorunda değilsin ama tabi tutarsız harcamalar yapmakta mantıklı olmaz zaten biraz düşünsen zor değil neye ne kadar paranın değip değmeyeceğini anlamak 😄
+1 yılDaha uyguna turlar vardır diye düşünüyorum. Baska yerleri de araştır istersen 10 gun icin cok geldi. Gerci dolar uctu artik bu fiyatlar bile şu an normal gibii
01 Yorumla
Soran+1 yılyok biz tur olarak gitmiyoruz. kendimiz belirleyecez her şeyi. oteli filan da aynı. turlar daha ucuz olur tabii, haklısınız
+1 yılyarina garantin yok, sonra keske gitseydim dicegine iyi ki gitmisim demek daha iyi, bence git gez toz
11 Yorumla
Soran+1 yılçok haklısın ya. aynen böyle düşünüyorum
- Tatil & Seyahat konusunda 858 cevap paylaştı.
+1 yıl100 bin TL para mı denmez evet para😂
Sonrasında öderken sıkıntı yaşamayacaksan harcanır.04 Yorumla
Soran+1 yılborca girmekten hep kaçınmışızdır, hiç bulaşmam
- +1 yıl
Gelirinize göre değişir karar ancak zorlanacaksanız da yurtiçi daha uyguna güzel bir tatil yapabilirsiniz
Soran+1 yılteşekkür ederim önerin için
- +1 yıl
Rica ederim iyi tatillerr
+1 yılŞu dönemde her şey mantıksız ama mantıklı. Öyle bi saçma yani
01 Yorumla
Soran+1 yılhaklısın bir anlamda
Sırf Instagram için gideceksen hiç gitme, otur oturduğun yerde hiç gerek yok.
05 Yorumla
Soran+1 yılinstagram için gitmek nasıl oluyormuş. evet, çektiğim gezdiğim yerleri paylaşmayı da severm ama ailece bir tatil bu
Soran+1 yılama bu güzel bir şey. gezmiş oluyor millet. gezmek her şekilde iyidir ya
+1 yılÇok gezen sezer Brezilya Arjantin gezin diyordu instagramda
08 Yorumla
Soran+1 yılo kadar uzağa gitmyoruz biz ama birgün nasip olur oralar da umarm 🙂
- +1 yıl
Hayırlısı diyelim o zaman 🙂
Soran+1 yılsiz gittiniz mi oralara
- +1 yıl
Gitmedim ama takip ediyorum
Soran+1 yılucuzdur arjantin filan kesin. malum ekonomisi burdan bile kötü
- +1 yıl
Ucak biletleri pahalı yer ucuz evet ülke baya güzelmiş ama
Soran+1 yıluçak biletleri çok pahalı şu an zaten.
- +1 yıl
Maalesef ki
+1 yıl50 bin 100 bin dolar biriktir yurtdışına yerleş. tatil mantıklı değil.
08 Yorumla
Soran+1 yılyurtdışına niye yerleşym ki. öyle bir ihtiyacm yok. sadece gezmeye
- +1 yıl
sen bilirsin yarın 1 dolar 300 lira olunca ekmek bile almakta zorlanınca tatillere verdiğim para dursa da gitsem dersin. hadi iyi günler
Soran+1 yılya siz de bir tuhafsınız. niye gideym tanımadğm memlekete durup dururken ve ihtiyacm da yokken. okumuş etmiş insanlarız gidip elin avrupalısnn bulaşıkcısı mı olacaz.
- +1 yıl
okumuş etmiş birisi isen her ülkede mesleğini yapabilirsin. neyse yarın yüksek enflasyon karşısında ezilince tuhafı görürüz.
Soran+1 yılyani sen şimdi gidiyor musun?
- +1 yıl
benim senin gibi param yok param olsa durmaz giderim
Soran+1 yılaslında iş bulmaya güveniyorsan yol parası çok pahalıya patlamaz.
- +1 yıl
ben zaten kendi işimi yapıyorum. orada da yaparım uzayda da yani lokasyon önem arz etmiyor işim için ama vize alırken devletler 1 sene yaşayacak nakitin elinde olsun diyor. bu amerika için geçen sene 55 bin dolardı. 2 kişi gitsen 110 bin dolar 2 çocukta olsa ki kızım var onlar içinde benzer rakamlar istenecek kısaca tl ye çevirince çocuğu saymazsak 110 bin dolar 2.3 milyon tl demek. çocukla düz hesap 2.5 milyon tl demek. ülkemizde bir araba parası ama şu an bu rakam elimde yok. bu arada elimde bu rakam olsa ülkemizde satılmayan lüks segment araçları bile yurtdışında rahat alır kullanabilirim. enflasyonun %1 olduğu amerika gibi ülkeler tam yaşanacak yerler. bizde dolarla bile maaş alsan dolar 30 kuruş arttı enflasyon da tüm ürünler x2 oldu. yani yine alım gücü düşüyor.
+1 yılaylık geliriniz 300 bin tl ve fazlası ise olabilir. aksi takdirde enayilik
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBence para harcamadan da tatil yapılır ben köye gidiyorum. Yaylaya oh miss
012 Yorumla
Soran+1 yılo da güzeldir. yaylaysa hele
Cevap sahibi+1 yılBuz gibi sularda yüzüyorum valla. Sakın kimse yok sesiz ve sakin zaten gürültü yoruyor büyük şehirde birde otelde yemek sirasi beklemek
Soran+1 yılrizede filan mısın
Cevap sahibi+1 yılHayir antalya
Soran+1 yılama herhalde zaten memleketin. hep aynı yerde olmak, yeni yerler görmek vs istemez mi insan
Cevap sahibi+1 yılIsim gereği çok geziyorum misal Şu an iraktayim
Soran+1 yılirak mı. asker misin
Cevap sahibi+1 yılHayir ticaretle ugrasiyorum
Soran+1 yılanladım. nereleri gezdin peki avruapa amerika vs gibi?
Cevap sahibi+1 yılAvrupayi komple gezdim sayılır amerikan kitasina geçmedim henüz
Soran+1 yıldarısı başımıza 😀
Cevap sahibi+1 yılAmin
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılharika haber hadi gidelim havuç 50 TL asma yaprağı 100 TL
00 Yorumla
+1 yılAklın varsa O parayı tut! Çok büyük bir ekenomik çöküş geliyor. Ona göre tedbirini al.
03 Yorumla
Soran+1 yılbüyük ekonomik çöküşte bu para da h olmaz mı ya da mesela bu kadarcık bir meblağ ile ne yaparsn mesela o ekonomik çöküşe karşı hazılık adına
Soran+1 yılh derken hiç olmaz mı...
- +1 yıl
fiziki gümüş al git kuyumcudan 6/7 kg gümüş al yat kulağının üstüne.
+1 yılBu kadar harcamak mantıklı değil ama işte kaç kişilik tatil birde o var.
01 Yorumla
Soran+1 yıl3 kişilik
Git gez, eğlencenin bedeli sorgulanmaz.
10 YorumlaTek derdiniz bu olsun valla
11 Yorumla
Soran+1 yılamin.
+1 yılİyiki yurtdışında yaşıyorum
13 Yorumla
Soran+1 yılhangi açıdan iyi mesela?
Soran+1 yılnerede yaşamaktan çok nasıl yaşamak önemli bence.
- +1 yıl
Her acıdan
+1 yılHerkes ayağını yorganına göre uzatsın
04 Yorumla
Soran+1 yıldiyorsun
- +1 yıl
Öyle 100K senin belki 1 hafta sonunda yediğin paradır. Ama benim 6-7 da kazandığım para
Soran+1 yılöyle olsa bu soruyu sormazdm. hepimizin gelirinin daha daha artması dileği ile ama zengin bir aile de değilz. ha orta halliyiz. iki aylık gelir bizim için ama bu devirde hiç de kolay değil para biriktirmek, giderleri de düşünürseniz.
- +1 yıl
Sadece örnek verdim kesin konusmadim hepimizin gelirinin artması dileğiyle
+1 yılBüyük para bir TL nin degerini bilin
09 Yorumla
Soran+1 yılenteresan cevaplarınız
- +1 yıl
Öyle yapcagına yatırım yap
Soran+1 yılbu da bir anlamda yatırım değl mi sence. yarn belki de bu tatili yapmak için iki kat para gerekecek
- +1 yıl
Hayır yatırım yaparsın tatile gidersin paran degerlenir hem tatil yapmış olursun ama sen bilirsin git keyfine bak
Soran+1 yılyani elimdeki tüm parayı koymuyorum tatile zaten :)
- +1 yıl
Önümüzdeki yıllarda enflasyon farkı olacaktır o yüzden yarının degerini bilin yarına göre yatırım yap gün geldiğinde kimseye muhtaç olmayın kafayı çalıştırın nasıl başarırım
Soran+1 yılanlıyorum, evet. teşekkürler yorumların ve iyi niyetin için
- +1 yıl
Sağol şimdiden iyi tatiller diliyorum
Soran+1 yılteşekkür ederim 🙏
100 binde para mı yiiaaa’ butonuyum
01 Yorumla
Soran+1 yılmoda oldu bu dönem bu tepkiler
- Tatil & Seyahat konusunda 609 cevap paylaştı.
+1 yılGelirinize bağlı
13 Yorumla
Soran+1 yıl2 aylık gelire takabul ediyor yakalşk
- +1 yıl
Borcum yoksa giderdim net
Soran+1 yıl🙂👍
Gizli Üye(36-45)+1 yılsenin iş akıntıya karşı yüzmek kolay gele
01 Yorumla
Soran+1 yılniye böyle düşünüyorsun mesela
Mantikli
11 Yorumla
Soran+1 yıl🙂🙏
100 bin ise ucuzmuş
01 Yorumla
Soran+1 yılbir kişi çıktı :)
+1 yılTatil değilde yerleşmek daha mantıklı
02 Yorumla
Soran+1 yılnasıl yerleşmeyi düşünyorsunuz yurtdışına. o işler bence o kadar kolay değl
- +1 yıl
Para varsa kabilede ok bile olursun
Sacma
05 Yorumla
Soran+1 yılneden peki. yurt dışı zaten çok pahalıya geliyor bu devirde
Soran+1 yılha tur olabilir de bizimki tur değil ama bin euro da zaten 3 kişi olunca 3 bin euro yapar. e bunun orada ekstra maaliyetleri de olacak, yine aynı hesaba geliyor
Soran+1 yılhayır, çok değil. sadece iyi birikim yapıp iyi harcarız böyle tatil vs olduğnda
+1 yılDegil.
03 Yorumla
Soran+1 yılneden
- +1 yıl
Asiri oahali bence
Soran+1 yılinanır mısın daha en ucuzu bu. yurt dışı uçak biletleri bile 10binden başlyor
Mantiksiz
04 Yorumla
Soran+1 yılneden
Soran+1 yılahaha yurtdışına değer diyorsun
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer