Güncellemeler
1 yıl
Yakın zamanda bir Arap ülkesine gittim. Hayatimda ilkdefa ucağa bindim ve yurt disina ciktim. İnsanlar cok nazikti kendimi süper star gibi hissettim ve bağimlı oldum sanki.
Çok zengin insanlar da değiliz ama, bazı harcamalardan kısıp yurt dısına çıkmak gezmek görmek istiyorum, sizce para israfı mı?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Anlamsız
Vatanın gezilecek nice yerleri var iken
Evet yurt icinde de gezmek istiyorum. Gezilecek ilk 5 yer yazabilir misiniz benim icin
Şehir olarak Doğu Karadeniz şehirlerini tavsiye edebilirim
Ben oraya oldukça uzağim da.. Şehir ismi ve yapilacaklar listesi gelir mi
Maddi imkanlarıniz bunu karşılıyorsa gezip görmek güzel anılar birliktirmek güzel bir şey
Bence atıyorum Antalya'da 5 yıldızlı otelde kalmak yerine yurt dışında tatil daha iyi
Par ve zaman, gezmek güzel
?
Yorumdan alıntı yapmış sistem.
Para ve Zaman = Gezmek harika
ne kadar bütçe düşünüyorsunuz mesela
Turkiye icin mi
Bilmem
yok yurt dışı yazmışsınız onun için sordum
yani bence gerek yok biriktirin çünkü uçak bileti para tutuyor yoksa otel yeme içme pek işi tutmuyor
Biriktirip ne yapicam
Yani hangi ülke veya kültürden hoşlanıyorsunuz bilmiyorum ama uzakdoğu için veya yakın olsun Mısır için biriktirebilirsin
Ben de bilmoyorum
Evli misiniz?
Evet
Hmm anladım Tamamdır. Nerde yaşıyorsunuz hangi şehir yani
Bi özelden yazabilir misiniz
İşte yazamıyorum :/ İnstam da yok. Snapchat ve telegram
Hayir buradan mesaj demek istedim benim puanim mesaj atmaya yetmiyor da
Benim de aynı şekilde yetmiyor o yüzden alternatif söylemiştim yoksa bende atıcaktım size
O zaman goodbye
Tüh I was gonna buy you a coffee :/
Keyfimin butler i misin
Olabilitesi var aslında dimi :/
Esimle birlikte geliriz
Olur bende eşimle birlikte gelirim o halde :)
Kahveyi kim ısmarliyacak
Ben ısmarlarım büyük boy :D
Eşim ısmarlar gerek yok
Baska bisey yazmayin artik lutfen
Peki rahatsız ettim kusura bakmayın
Hoş olmadi boyle diye
Anladim eger rahatsiz ettiysem nolur kusura bakmayin oyle biri degilim. Ama farkettim hos olmadigini bende
Değil
Annelerimize göre öyle ama
Bazı şeyleri annelere sormamak gerekir
18 yaşıma kadar kaşlarımı aldırmama laf ediyordu aldıramıyordum baya da kalındı bir gün hiç sormadan aldırdım ve şu an çok güzel kaşlarım var açıkçası
Ben herseyı soruyorum ve onaylasin istiyorum, bu yaşimda ve bu huyumu birakamiyorum
Bir kaç kez sormadan ve o onaylamadan birşeyler yap alışırsın
Aklima hiçbisey gelmiyo biliyor musun onun onaylamadigi ve yapmak istedigim
Küçükken çok baskı kurmuş o zaman sana
Dışardan bi göz olarak bakamıyorum açikcası
Anlıyorum
Madem imkanın var git gez ya napıcan burada kalıp bir zaman sonra pişman olursun yapmadığın için